Соціальний/а працівник/ця в м. Житомир

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Social synergy

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «СОЦІАЛЬНА СИНЕРГІЯ» (далі – ГО «Соціальна синергія»), код ЄДРПОУ 42571900, спільно з ГО «Неурядова організація «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» оголошує конкурс на надання послуг (робіт) з соціальної роботи, що буде здійснювати консультування та перенаправлення пацієнтів Житомирського обласного пренатального центру та Житомирської міської лікарні  для реалізації проєкту «Мінімальний інтегрований пакет соціальних послуг для сімей з дітьми».

Проєкт «Мінімальний інтегрований пакет соціальних послуг для сімей з дітьми» впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку через Німецький банк розвитку (KfW) і буде проходити з січня 2024 року по червень 2025 року.

В Консорціум входять Українська мережа за права дитини, БФ СОС «Дитячі містечка Україна», ГО «Соціальна Синергія», Українська освітня платформа.

Вимоги до кандидата(-ки):

  • Загальна середня освіта, професійно-технічна та/або вища освіта за  спеціальністю “Соціальна робота”, “Соціальна педагогіка”, “Педагогіка та соціальна робота” та/або за іншими спеціальностями гуманітарного спрямування. 
  • Досвід надання соціальних послуг особам у складних життєвих обставинах у державних чи недержавних службах/організаціях. 
  • Завершене формальне чи неформальне професійне навчання. 
  • Досвід діяльності у галузі не менше 1 року.
  • Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canvas, Figma, CRM системами, Data Check.
  • Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.

Професійні компетенції 

  • Вміння застосовувати теоретичні знання та навички у реальних практичних ситуаціях. 
  • Уміння виявляти потреби та проблеми клієнтів, аналізувати їх та спільно з клієнтом розробляти відповідні стратегії надання допомоги. 
  • Здатність встановлювати якісний контакт з клієнтами та їхніми родинами, демонструвати навички ефективного спілкування та активного слухання. Уміння планувати роботу, визначати пріоритети та керувати часом. Розуміння правових рамок та етичних стандартів у соціальній роботі та їх  використання у практиці. 

Принципи взаємодії з клієнтами 

  • Повага до гідності кожної людини. Соціальний працівник ММК повинен з повагою ставитися до всіх клієнтів, не допускаючи жодних проявів зневаги до  особистості.  
  • Пріоритетність інтересів клієнтів. Соціальний працівник ММК спрямовує свої зусилля та всі наявні ресурси на допомогу та забезпечення інтересів кожного клієнта з урахуванням його індивідуальних потреб. 
  • Толерантність. Соціальний працівник ММК має високий рівень терпимості та  чутливості до різних емоційних чи поведінкових проявів клієнта, а також приймають обставини клієнта, незалежно від його попередніх вчинків, звичок чи будь-яких  індивідуальних характеристик, як-от стать, етнічне чи національне походження та ін.  
  • Довіра та взаємодія у вирішенні проблем клієнта. Соціальний працівник ММК підтримує та заохочує клієнта в активній участі у вирішенні його запитів, максимально сприяє самостійності клієнта, надаючи йому необхідну психосоціальну та інформаційну підтримку.  
  • Доступність послуг. Соціальний працівник ММК докладає усіх зусиль для  безперешкодного доступу клієнта до послуг, без будь-яких проявів дискримінації за ознакою статі, віку, раси, стану здоров’я, інвалідності, сексуальної орієнтації тощо. 
  • Конфіденційність. Соціальний працівник ММК попередньо надає інформацію  клієнту щодо того, як забезпечується конфіденційність їхньої взаємодії та озвучує винятки, за яких вона може бути порушена. 

Міжособистісні навички 

  • Консультативні навички: вміння здійснювати консультування клієнтів та надавати клієнтам рекомендації, необхідні для профілактики, подолання або  мінімізації негативних наслідків складних життєвих обставин.  
  • Робота в команді: Здатність співпрацювати з іншими членами команди та координувати спільні зусилля задля досягнення цілей. 

Сфери відповідальності соціального фахівця/-чині з соціальної роботи: 

Консультування та інформаційна підтримка: 

  • Роз’яснення клієнтам їхніх прав, визначених законом, можливостей отримання допомоги від надавачів послуг, доцільності отримання такої допомоги 
  • Відповіді на  запитання щодо процедур, профілактичних заходів.
  • Організація оповіщення населення про роботу кабінету психосоціальної допомоги у м. Житомирі.
  • Перенаправлення пацієнтів до відповідних фахівців у громадах для надання збалансованої послуги.
  • виявляє сім’ї, які потребують соціальної підтримки з боку держави;
  • проводить оцінку потреб дітей, сімей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, у тому числі сімей учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, визначає види соціальних послуг та методи соціальної роботи;
  • здійснює у разі потреби перенаправлення на соціальний супровід та надання соціальних послуг.

Психосоціальна підтримка клієнтів та їхніх сімей: 

  • Оцінка та виявлення потреб клієнта, здійснення індивідуальних консультацій та інформування; організація консультацій з психологом у разі потреби. Виявлення потреб у медичній допомозі в маломобільних категорій населення,  організація такої допомоги. 
  • Первинне оцінювання випадку домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі (гендерно зумовленого насильства). Виявлення ознак та реагування на  факти гендерно зумовленого насильства. 
  • Консультування та інформаційна підтримка: 
  • Роз’яснення клієнтам їхніх прав, визначених законом, можливостей отримання  допомоги від надавачів послуг, доцільності отримання такої допомоги Відповіді на  запитання щодо процедур, профілактичних заходів, доступних в рамках роботи ММК (проведення первинного скринінгу на НІЗ). 
  • Організація оповіщення населення про роботу ММК. 

Координація догляду: 

  • Визначення потреб клієнтів у соціальній, психологічній та медичній підтримці  та узгодження відповідних заходів та проводить відповідне перенаправлення та консультування.

Оцінка потреб та планування заходів: 

  • Здійснення оцінки потреб клієнтів та їхніх родин.  
  • Спільна з клієнтом розробка індивідуальних планів підтримки та реабілітації  на основі оцінки потреб та ресурсів. 

Звітність та документування: 

  • Ведення документації про надані соціальні послуги та консультації. Внесення даних в електронну базу.
  • Підготовка звітів про результати роботи та рекомендацій з подальшого догляду. 

Робота з групами, які мають підвищений рівень вразливості: 

  • Організація та проведення роботи з клієнтами, які мають підвищений рівень  вразливості. Мінімізувати ризик відмови від дитини та реалізувати право кожної дитини бути вихованою в сім’ї.

Особисті якості:

  • вміння самостійно організувати власну роботу, процес збору інформації, складання звітності;
    • високий рівень комунікабельності, ввічливість, здатність працювати в команді;
    • готовність до навантажень;
    • розуміння побудови рівнів доступу до інформації в організації та вміння зберігати конфіденційну інформацію;
    • відповідальність, дисциплінованість.

Умови роботи:

  • Конкурентна винагорода;
    • Робоче місце: офлайн, м. Житомир.

Форма зайнятості: часткова

Ми пропонуємо:

  • Перспективну та динамічну роботу;
    • Можливості для особистісного та професійного розвитку;
    • Нові завдання та професійні виклики.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте резюме в якому серед іншого зазначено очікуваний рівень винагороди та мотиваційний лист до 10.06.2024 р. на адресу: [email protected]

ГО «Соціальна синергія» розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами обраними до співбесіди.

При наявності, ГО «Соціальна синергія» може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.


Останні публікації цього розділу:

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій

Фахівець/чиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer