SMM-менеджер/ка у спільний проєкт МОН та ЮНІСЕФ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz(2) вакансія
SMM-менеджер/ка у спільний проєкт МОН та ЮНІСЕФ

Ця вакансія «про» та «для» тебе, якщо ти:

  • SMM-спеціаліст(-ка), що хоче «підсвічувати» освітні проєкти? 
  • готовий(-а) до роботи з офісу МОН у столиці — інтенсивно та людяно? 
  • гармонійно поєднуєш любов до аналітики, SMM-трендів та комунікацій з підписниками?

Спільний проєкт Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерства освіти і науки України (МОН) відкриває конкурс на позицію SMM-менеджера(-ки).

Що шукаємо в тобі? (щоб стався той самий «perfect match»)

  • middle (2+ роки) в SMM —  бути в курсі трендів, сучасних інструментів, технічних оновлень (Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok, Х, ін.) і водночас проактивно ініціювати вдосконалення контенту на основі результатів аналізу SMM-метрик;
  • талант до письма — у великому обсязі інформації виділяти ключове для ЦА і говорити так, щоб «обличчя» бренду легко простежувалося в кожній взаємодії з аудиторією;
  • готовність стати емпатійним «голосом» МОН у соціальних мережах — досвід та природна схильність до людяного ведення діалогу з аудиторією МОН;
  • командність — стати підтримкою та справжнім partner-in-crime для head of SMM МОН;
  • уміння якісно та вчасно виконувати поставлені завдання, що гармоніюватиме з твоєю природною проактивністю.

(буде перевагою — «робоча» англійська (B2+) та базове розуміння та (або) досвід роботи в державній та (або) освітній сфері в Україні)

Soft-skills, які допоможуть тобі «мʼяко влитись» в команду:

  • найголовніше — щира зацікавленість у темах освіти і науки в Україні (щоб робота була не просто про роботу, але й про внутрішні сенси, цінності, вогонь);
  • problem-solving «на швидкості» — здатність працювати в умовах з невідомими та змінними, критичне мислення, стресостійкість і це все — в  активному робочому ритмі; 
  • емоційна стійкість та емпатичність — у комунікації з аудиторією балансувати позицію МОН,  допомогу людям та власний стан.

Серед твоїх основних завдань на позиції будуть:

  1. Щоденна основа — комунікація з аудиторією у соцмережах — відповіді на коментарі, моніторинг тегів та перетворення аудиторії МОН на «бренд-лаверів» міністерства;  
  2. На базі складних документів (наказів, порядків та нових законопроєктів) готувати відповіді на запити від аудиторії в соцмережах МОН;
  3. Залучення до розроблення та реалізації SMM-стратегії, контент-плану для соцмереж МОН (план та стратегію готує head of SMM), генерування ідей для вдосконалення контенту з опорою на дані та розвинене критичне мислення;
  4. Збір аналітики та робота зі стандартними метриками SMM (підписки, відписки у соціальних мережах, відповідність ЦА, кількість та якість контент-планів тощо);
  5. Якщо потрібно, у межах підсилення команди  наповнення сайту МОН.

Крім можливості професійно зростати, ми гарантуємо:

  1. Стабільну ринкову фінансову мотивацію за результатами конкурсу та твоїм досвідом;
  2. Дружню команду, що готова підсилити, коли «все палає», та підбадьорити, якщо день — «не вау», водночас терпляче й уперто продовжуючи робити те, що важливо, щоб великі зміни трапилися;
  3. Роботу зі зрозумілим сенсом та відчутним впливом — бути голосом освітніх трансформацій в Україні;
  4. Full-time (09:00-18:00) у гібридному форматі або в офісі МОН у місті Києві — обирай так, як тобі буде зручно;
  5. Розвиток через цікаву та широку тематику і першість у знанні інсайтів освітніх трансформацій;
  6. Перший контракт до 31 грудня 2024 з можливістю подовження за результатами роботи та статусом проєкту;
  7. 100% оплачуваний випробний термін строком 1 місяць, починаючи з 1 травня 2024 року;
  8. Додатково ти будеш радіти від оплачуваних вихідних днів та HR-активностей від проєктного відділу рекрутингу ЮНІСЕФ в Україні.

Процес рекрутингу починається із заповнення форми, а далі —
телефонна співбесіда — тестове завдання — онлайн-інтерв’ю — оффер.

Форма для відгуків відкрита до 21.04.2024 року (включно)

До зустрічі на співбесіді?
Ми віримо у твій талант

Відповідь буде надана лише релевантним до позиції кандидатам протягом 10 робочих днів після заповнення форми


Останні публікації цього розділу:

Керівник/ця відділу закупівель / Procurement Coordinator Ukraine Kyiv

Вакансія: Workfоrce Development Lead (Component 2 Lead)

Експерт (-ка) / Short-term national expert on drafting Development Strategy and Action Plan (Chernihiv region) (M/W)

Фахівець/чиня з закупівель

Фінансовий/а фахівець/чиня

Фахівець/чиня з питань ризиків та дотримання норм і правил