SMM-менеджер/-ка до Лабораторії законодавчих ініціатив та УШПС

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


SMM-менеджер-Інст
SMM-менеджер/-ка до Лабораторії законодавчих ініціатив та УШПС

Лабораторія законодавчих ініціатив шукає SMM-менеджера/-ку.

Ми аналітичний центр, який допомагає становленню сильних інституцій в Україні з фокусом на парламент і законодавчий процес. Окрім цього, ми займаємося проєктами громадянської освіти, найбільший з яких – Українська школа політичних студій.

Ми шукаємо людину, яка допоможе нам розвивати та наповнювати соціальні мережі і Лабораторії законодавчих ініціатив, і її проєкту – Української школи політичних студій.

Обов’язки:

  1. Участь у розробці стратегії для просування організації у соцмережах.
  2. Генерація контенту для соцмереж згідно з контент-планом та стратегією розвитку організації.
  3. Робота з текстами: написання текстів для публікацій, публікація постів на каналах, створення креативних сторіз та інтерактивних матеріалів.
  4. Рівень комунікаційних компетенцій, який дозволить розуміти і переформульовувати дослідницькі звіти та аналітичні матеріали для поширення у соціальних мережах.
  5. Просування діяльності ЛЗІ та УШПС за допомогою різних digital-інструментів, зокрема таргетованої реклами у соціальних мережах.
  6. Пошук та реалізація нових форматів комунікації з аудиторією разом з командою організації задля підвищення рівня brand visibility Лабораторії та УШПС.

Вимоги:

  • вища освіта (журналістика, медіакомунікації, PR, маркетинг, соціальні науки, політологія, але за наявності в апліканта/-ки належної мотивації розглянемо й інші спеціальності);
  • досвід роботи від 1 року;
  • розуміння принципів роботи соціальних мереж Instagram, Facebook, Telegram, Twitter;
  • відмінне володіння українською мовою, вміння писати грамотно і зрозуміло, «перекладати» складні речі доступною для більш широкої аудиторії мовою;
  • обізнаність у суспільно-політичному «ландшафті» країни і зацікавленість у подальшому поглибленні знань з політичної тематики;
  • володіння англійською мовою на річні не нижче Intermediate;

Буде перевагою:

  • базове розуміння принципів графічного дизайну, вміння користуватися графічними редакторами;
  • успішний досвід роботи з рекламним кабінетом та налаштуванням таргетингу;
  • розуміння специфіки роботи та комунікації діяльності у громадському секторі;
  • успішний досвід запуску нових каналів комунікації для організацій / брендів.

Ми пропонуємо:

  • конкурентну заробітну плату;
  • гнучкий графік роботи (очікуємо, що кандидат зможе бути з нами full time, але розглянемо можливість часткової зайнятості);
  • можливість підвищення кваліфікації, удосконалення наявних навичок через курси, які обираєте ви;
  • офіс на вул. Воздвиженській у м. Київ (можлива частково дистанційна робота);
  • Повна зайнятість (в окремих випадках розглянемо можливість часткової зайнятості).

Чекаємо на Ваше резюме та портфоліо до 10 березня включно на адресу: [email protected] (Тема листа: «SMM-менеджер/-ка»).

З усіх питань звертайтеся на електронну адресу [email protected] або на сторінку організації у Facebook (Лабораторія законодавчих ініціатив). Відбір кандидатів буде здійснюватися за результатами співбесіди та, за необхідності, виконання тестового завдання.


Останні публікації цього розділу:

Financial Assistant / Фінансовий/а асистент/ка

Assistant / Асистент (-ка)

Фахівець/чиня відділу закупівел / Procurement Officer в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Finance Officer / спеціаліст (-ка) з фінансів

Спеціаліст/ка відділу моніторингу та оцінки / Monitoring, Evaluation, and Learning Specialist в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Deputy Chief of Party / Заступник/ця керівника програми