SMM-менеджер до БФ “Таблеточки”

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
krutiuk

unnamed (3)
SMM-менеджер до БФ “Таблеточки”

Благодійний фонд “Таблеточки”, який вже 9 років допомагає онкохворим дітям в Україні, шукає SMM-менеджера. Якщо ви знаєтеся на таргетуванні, любите та вмієте створювати контент для соцмереж і розвивати їх, чудово володієте українською мовою та її граматикою, а також маєте смак — то вам до нас!

Що ми пропонуємо

Найголовніше — це можливість долучитися до команди, яка втілює в життя Велику Місію: Аби жодна дитина в Україні не помирала від раку.

В нашому арсеналі є також інші переваги:

  • Біла зарплата, рівень якої буде визначено за результатами співбесіди та тестового завдання;
  • Соціальний пакет після випробувального терміну; 
  • Офіс у центрі Києва;
  • Нормований повний робочий день, вихідні та оплачувана відпустка (позаштатна робота або часткова зайнятість не передбачені);
  • Безперервний професійний розвиток у команді комунікацій, яка у 2019 році отримала нагороду Effie, як найкраща маркетингова команда серед соціальних організацій.

Що ми натомість просимо

  • Таргетувати рекламу у Facebook та Instagram на цільову аудиторію і аналізувати отримані дані.
  • Аналізувати аудиторію соцмереж фонду за допомогою відкритих та платних джерел;
  • Розвивати вже існуючі та пропонувати нові формати взаємодії з аудиторією у соцмережах;
  • Створювати сторіз для Facebook та Instagram (для складних ілюстрацій у нас є талановита дизайнерка Оля);
  • Публікувати дописи надані копірайтерами у Facebook та Instagram згідно Контент-плану фонду. Бути готовим, за необхідністю, написати цей допис власноруч.
  • Відповідати на коментарі, надавати необхідну інформацію та скеровувати до наших менеджерів тих людей, які звертаються до фонду у особисті повідомлення;
  • Здійснювати e-mail розсилку для благодійників фонду за допомогою сервісу UniSender (ми готові тебе навчити ;) );

Наш ідеальний кандидат

  • Гарно пише українською (ми дуже любимо книгу “Пиши скорочуй”);
  • Вміє комунікувати з людьми;
  • Має смак і знається, що гарно, а що “ну таке”;
  • Знімає фотографії та прості відео;
  • Володіє одним із графічних сервісів (Crello/Canva);
  • Вміє таргетувати рекламу на цільову аудиторію та аналізувати результати кампаній;
  • Вміє аналізувати аудиторію сторінок фонду, знається на можливих інструментах для цього;
  • Має досвід у SMM від одного року.

 Надсилайте ваші резюме, портфоліо та мотиваційні листи на адресу [email protected] до 15 жовтня включно з темою листа “SMM-ник для Таблеточок”.


Останні публікації цього розділу:

Фахівець із методики спеціалізації прокурорів та розподілу проваджень

Радник з Інформаційно-комунікаційних технологій

Фахівець з Інформаційно-комунікаційних технологій

Аналітик з Інформаційно-комунікаційних технологій

Проект міжнародної технічної допомоги «Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО)» шукає короткострокового експерта з розробки моделі клубу і школи виробників кондитерських і крафтових продуктів

Вакансія: Renovation Manager