Швейцарський інститут тропічного і громадського здоров’я (Swiss TPH) шукає Спеціаліста_ку з закупівель

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Аліна

Vacancy вакансія(6)
Швейцарський інститут тропічного і громадського здоров’я (Swiss TPH) шукає Спеціаліста_ку з закупівель

Швейцарський інститут тропічного і громадського здоров’я (Swiss TPH) шукає Спеціаліста з закупівель

Мета роботи: забезпечити загальну закупівлю різноманітних товарів і послуг, в рамках проекту «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»

Основні обов’язки:

- нагляд за процесом закупівель різних товарів і послуг, включаючи медичні товари, витратні матеріали, медичне обладнання;
- координація заявок, запитів щодо комерційних пропозицій та пошук консультантів;
- проведення порівняльного аналізу пропозицій, отриманих у відповідь на запити пропозицій/тендери на найм і закупівлю товарів і послуг від незалежних підрядників і консультантів;
- організація та модерація тендерних комітетів, підготовка записок про переговори та інші необхідні документи;
- визначення рішення щодо закупівель, які найкраще відповідають потребам і відповідають умовам політики закупівель SwissTPH і найкращим міжнародним практикам;
– підготовка контрактів з постачальниками та підтримка контрактів після укладення, забезпечуючи актуальність і повноту всіх документів;
– проведення консультацій з постачальниками щодо доставки, якості тощо, щоб забезпечити виконання вимог;
- забезпечення належної процедури відбору;
- перевірка результатів, збирання та перевірка бухгалтерської документації (супровідні документи, накладні, акти прийому-передачі тощо), узгодження своєчасної оплати;
- забезпечення правильного оформлення всіх закупівельних, бухгалтерських та фінансових документів;
- розподіл витрат в рамках наявного бюджету;
- виконання інших обов’язків за дорученням.

Мінімальні вимоги:

- ступінь бакалавра та 3+ роки попереднього відповідного досвіду, бажано в наданні послуг із закупівель;
- досвід роботи з міжнародними донорськими програмами;
- володіння англійською та українською мовами;
- швидко мислить і здатний працювати з мінімальним контролем;
- комп’ютерна грамотність у роботі з різними програмними додатками (MS Word, Excel, Access тощо);
- критичне мислення та уважність до деталей;
- вміння працювати в команді;
- здатність організовувати рутинні дані та підтримувати встановлені процедури

Посада передбачає повну зайнятість з місцем розташування: м. Київ

Зацікавлені кандидати можуть надсилати свої резюме із зазначенням посади та мотиваційний лист англійською мовою на адресу: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад