Швейцарський інститут тропічного і громадського здоров’я (Swiss TPH) шукає Асистента_ку з фінансових та адміністративних питань

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Аліна

Vacancy вакансія(4)
Швейцарський інститут тропічного і громадського здоров’я (Swiss TPH) шукає Асистента_ку з фінансових та адміністративних питань

Швейцарський інститут тропічного і громадського здоров’я (Swiss TPH) шукає Асистента з фінансових та адміністративних питань

Мета роботи: надання фінансової та адміністративної підтримки в рамках проекту «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я» під наглядом бухгалтера та керівника.

Основні обов’язки:

- забезпечення координації фінансових операцій в рамках Проекту у відповідності до вимог Swiss TPH, українського законодавства та нормативним актам донорів;
- надавати адміністративну підтримку для української команди Swiss TPH в проекті;
- підримка найму персоналу та консультантів у відповідності до вимог законодавства України;
- кадровий облік, в тому числі збір та перевірка щомісячних табелів обліку робочого часу працівників;
- супровід української команди Swiss TPH у відрядженнях (логістика, бронювання готелей), дотримання вимог політики подорожей організації, звітування;
- допомога у пошуку контрагентів, укладення договорів та інших документів відповідно до вимог українського законодавства;
- ведення бухгалтерського обліку через облікову програму SwissTPH відповідно до політики SwissTPH;
- обробляти ваучери для всіх банківських операцій відповідно до політики SwissTPH та законодавства України;
- ведення розрахунків дрібної готівки та підготовка касового звіту;
- контроль та розрахунок авансу на відрядження відповідно до політики SwissTPH та українського законодавства;
- підтримка в процесі фінансової звітності;
– виконання інших фінансових та адміністративних обов’язків за дорученням.

Мінімальні вимоги:

- ступінь бакалавра в галузі ділового адміністрування, фінансів або бухгалтерського обліку або еквівалент;
- досвід роботи з відповідним бухгалтерським програмним забезпеченням;
- досвід роботи з MS Word, Excel, Access тощо;
- вільне володіння українською та англійською мовами (усна, письмо та читання);
- бажано досвід роботи в міжнародній організації;
- знання українських та міжнародних стандартів бухгалтерського обліку;
- знання українського податкового, фінансового та трудового законодавства;
- швидко мислить і здатний працювати з мінімальним контролем;
- уважність до деталей;
- вміння працювати в команді.

Посада передбачає повну зайнятість з місцем розташування: м. Київ

Зацікавлені кандидати можуть надсилати свої резюме із зазначенням посади та мотиваційний лист англійською мовою на адресу: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України