Резюме – Business Analyst – Consultant
Шиманський Олексій
Чоловік, 31 рік.
Контакти: +380 (96) 783-82-97 — бажаний спосіб зв’язку ; [email protected]
м. Київ, не готовий до переїзду, готовий до відряджень.
Досвід роботи 13 років 2 місяці
• збір, аналіз і уточнення бізнес-вимог; |
• опис користувальницьких історій: основний процес, завдання розробників і критерії прийому; |
• організація та провидіння семінарів між бізнес-групами та технічними групами; |
• підготовка TDD і Інструкцій; |
• знання і досвід роботи з: Microsoft Dynamics NAV 2017/2014/2005; Microsoft Dynamics 365 BC 14; Power Apps; SharePoint; Azure DevOps; Dynamics 365 CRM; Azure AD. |
• участь в проектах впровадження бізнес-систем Microsoft Dynamics NAV 2017/2014/2005 | Microsoft Dynamics 365 BC 14; |
• аналіз бізнес-процесів компанії клієнта; |
• взаємодія з відділом розробки на рівні написання завдань на модифікацію системи, контроль термінів і якості виконання; |
• настройка систем під бізнес-процеси компанії клієнта; |
• консультаційна підтримка користувачів; |
• підготовка документації для користувачів систем; |
• робота в команді відповідно до методології ведення проектів, прийнятої в компанії; |
• ведення звітності про виконану роботу.
|
• розробка стратегії просування; |
• автоматизація комерційного департаменту; |
• підготовка і реалізація плану продажів; |
• просування і продажі послуг; |
• організація проведення аналізу ринку, рівня попиту і конкурентного середовища; |
• організація ведення договірної роботи; |
• звіт про результати роботи.
|
• управління портфелем проектів; |
• планування і контроль виконання затвердженого плану (сфера компетенції транспорт і логістика); |
• контроль якості і термінів реалізації, кризовий менеджмент; |
• ведення проектної документації, формування щомісячних звітів по результатами виконаної роботи; |
• організація роботи та ефективної взаємодії, мотивації всіх членів команди (80 чоловік); |
• маркетинговий аналіз ринку.
|
• комунікація з замовником, узгодження пріоритетів, надання звітності; |
• організація повного циклу реалізації проекту: складання плану проекту, узгодження термінів, аналіз ризиків, підбір команди, моніторинг виконання, надання звіту за результатами реалізації. |
• робота з клієнтською базою, пошук нових клієнтів, підписання договорів, підготовка звітних документів; |
• організація нових точок збуту; |
• контроль дотримання умов франшизи; |
• організація процесу логістики товару; |
• контроль збуту. |
• активний пошук нових каналів збуту; |
• координація та розвиток роботи підрозділу продажів компанії; |
• напрацювання, підтримка і ведення клієнтської бази; |
• забезпечення успішного виконання плану продажів; |
• контроль дебіторської заборгованості. |
Вища освіта
Підвищення кваліфікації, курси
Ключові навички Навички