Регіональний/а координатор/ка в Дніпропетровську область до «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»»
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на посаду регіонального координатора/ки в Дніпропетровську область.
Про нас:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.
Команда БО “БФ “ССС” працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів.
Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також вразливими категоріями населення.
Робота у БО “БФ “ССС” — це можливість долучитися до процесів інституціоналізації галузі соціальної допомоги та прав людини, а також можливість допомагати десяткам тисяч людей, які зараз потребують підтримки.
Наша організація постійно зростає та знаходиться в пошуку нових проєктів, у межах яких можна реалізувати різноманітні навички — як на всеукраїнському рівні, так і в партнерстві із міжнародними організаціями.
Обов’язки :
- Взаємодія з органами місцевого самоврядування
-
Організація роздачі гуманітарних наборів
-
Участь у відборі бенефіціарів для проведення ремонтів
-
Допомога у веденні документації та звітності
-
Постійний контроль проведення ремонтів у бенефіціарів
КВАЛІФІКАЦІЯ ТА ВИМОГИ:
- Повна вища освіта;
- Досвід надання послуг в даній сфері;
- Досвід співпраці із місцевими та регіональними органами влади;
- Впевнений користувач Microsoft Office та G-Suite;
- Вміння дотримуватися дедлайнів;
- Сильні комунікаційні навички;
- Вільне володіння українською мовою (знання англійської мови буде перевагою).
Резюме необхідно надіслати на електронну адресу [email protected] до 6 березня 2023 року. Прохання надсилати резюме у форматі .pdf та назвою «Прізвище_посада» із зазначеним рівнем бажаної винагороди.