Регіональний консультант з бюджетних питань у Черкаській області

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
LessMish

вакансія
Регіональний консультант з бюджетних питань у Черкаській області

Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках п’ятирічного проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, оголошує конкурс на заміщення регіонального консультанта з бюджетних питань в Черкаській області.

 Передбачається діяльність за цивільно-правовою угодою у Черкаській області.

 Основні обов’язки регіонального консультанта з бюджетних питань:

  • надання роз’яснень та консультацій депутатам місцевих рад, посадовим особам місцевого самоврядування з бюджетних питань, ведення реєстру консультацій;
  • аналіз локальних нормативно-правових актів (їх проектів) органів місцевого самоврядування в сфері місцевих фінансів на їх відповідність чинному законодавству, підготовка пропозицій щодо їх вдосконалення відповідно до звернень органів місцевого самоврядування;
  • участь у заходах для посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад щодо практичного застосування бюджетного законодавства;
  • збір, систематизація та аналіз даних в сфері місцевих бюджетів відповідно до доручень замовника;
  • надання методичної та консультативної допомоги об’єднаним територіальним громадам з бюджетних питань, моделювання (проведення розрахунків) потенційного бюджету територіальної громади після об’єднання на запит територіальних громад, що об’єднуються.

Основні вимоги до кандидата на посаду регіонального консультанта з бюджетних питань:

  • вища освіта у сфері економіки та фінансів;
  • глибоке знання законодавства з питань місцевого самоврядування та дотичних галузей;
  • обізнаність в питаннях впровадження децентралізаційної реформи;
  • попередній досвід роботи у сфері фінансів в органах місцевого самоврядування;
  • досвід надання консультативної допомоги з бюджетних питань;
  • досвід локальної нормотворчості;
  • навички організації заходів для посадових осіб місцевого самоврядування;
  • ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
  • досконале знання української ділової мови;
  • володіння ПК;
  • вітається попередній досвід роботи в Офісі реформ у відповідній області.

Зацікавлені особи можуть надіслати своє резюме до 18.00  14 листопада 2016 року на адресу електронної пошти [email protected] (в темі повідомлення зазначити «консультант з бюджетних питань»). В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи, історія оплати праці та очікувана вартість оплати праці за годину робочого часу. Прохання додати рекомендаційні листи або ПІБ та контакти осіб, які можуть підтвердити вашу компетентність та фаховість.

Комісія з відбору персоналу зателефонує лише кандидатам, відібраним для проведення телефонної співбесіди.

Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 10 листопада 2016 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель