Райтер(ка)/Аналітик(иня) у Фонд державного майна України

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
yana_sasina

Nickol Global Solutions (NGS), cубпідрядник компанії «Deloitte» шукає кваліфікованого кандидата на посаду райтера/аналітика для підтримки Проекту USAID «Діяльність у рамках реформи державних підприємств України» (SOERA). Позиція передбачає повну зайнятість, місце роботи – Київ, Україна.

 Опис вакансії:

Проект USAID “Діяльність у рамках реформи державних підприємств України” (SOERA) спрямований на підтримку прозорого, відповідального та ефективного сектору державних підприємств (ДП), який може задовольнити потреби українського народу та його економіки. З цією метою, проект співпрацює з Фонда державного майна України (ФДМУ) для побудови прозорих та зрозумілих комунікацій щодо реформування корпоративного управління державних активів, зокрема щодо приватизації та оренди державних та муніципальних підприємств і активів; релокації бізнесу до безпечних регіонів; та зусиль уряду щодо відновлення економіки України (надалі – “реформа державних підприємств” або “реформа”). Для досягнення цієї мети, публічні комунікації повинні бути чіткими та однозначними, відповідати поточному соціальному дискурсу та вимогам як бізнес-спільноти, так і громадськості.

Метою USAID SOERA є зміцнення бізнес-операцій у державному секторі та їх прозорості, покращення управління, просування приватизації вибраних державних підприємств та розробка стратегічної моделі управління державних підприємств (ДП), що залишаються у державній власності. Реформа та цілеспрямована приватизація українських державних підприємств зменшить можливості для корупції, збільшить участь приватного сектору та стимулюватиме широке економічне зростання. Цілі, які мають бути досягнуті цією діяльністю, включатимуть: 

  1. Інформація щодо ДП та стратегія.
  2. Координаційний механізм реформ (КМР) та стратегічні комунікації.
  3. Перегляд та вдосконалення політик, законодавства та нормативних актів ДП.
  4. Сприяння приватизації державних підприємств.
  5. Удосконалення корпоративного управління та управління ДП.
  6. Надання технічної допомоги з реагування на надзвичайні ситуації та підготовки до відновлення для Уряду України та ДП 

Важливою частиною комунікаційної діяльності ФДМУ є розробка контенту для письмових матеріалів, подій, Інтернету та соціальних медіа, а також внутрішніх та зовнішніх комунікаційних ініціатив. Письмові матеріали повинні бути доступними, лаконічними та зрозумілими для цільових аудиторій, слідувати дисципліні та послідовності повідомлень. Письмові матеріали повинні базуватися на аналізі та передавати основні повідомлення та ключові наративи ДФМУ щодо дій та політик у підтримку реформи.

ФДМУ потребує підтримки професійного автора / аналітика на повний робочий день (176 годин на місяць), щоб підвищити ефективність комунікаційної діяльності ФДМУ. 

Обов’язки та відповідальність:

  • Аналізувати громадський дискурс та медійне висвітлення реформи державних підприємств.
  • Розшукувати відкриті джерела (зокрема, іноземні), що містять корисну інформацію для розробки контенту.
  • Готувати письмові комунікаційні матеріали щодо реформи державних підприємств, які будуть переконливими, зрозумілими та підтримані аналізом та даними.
  • Створювати та формувати комунікаційні повідомлення разом з прес-службою ФДМУ.
  • Перевіряти інформацію з відкритих джерел, переконуючись в її актуальності та використовуючи її для підсилення комунікації реформи державних підприємств.
  • Мінімізувати негативні наративи шляхом розробки письмових матеріалів, що надають ефективні та переконливі аргументи на підтримку політики реформ Уряду.
  • Забезпечувати високу якість комунікаційних матеріалів (граматика, правопис, синтаксис тощо).
  • Створювати та редагувати матеріали, зокрема:
    • Прес-релізи
    • Інформаційні бюлетені / брошури (у форматі PDF)
    • Веб-сайт (письмовий контент)
    • Соціальні медіа (письмовий контент)
    • Аргументи для виступів та інтерв’ю
    • Статті / огляди
    • Контент для презентацій
    • Промови
    • Аналізувати міжнародне та національне медійне висвітлення реформи державних підприємств та включати позитивні повідомлення в комунікацію ДФМУ
    • Листи для міжнародних партнерів та бізнес-спільноти.
    • Рекомендації.
    • Перевіряти письмовий контент на правильність граматики, пунктуації та лексики.
    • Забезпечувати правильне використання економічної, фінансової та технічної термінології в текстах.
  • Допомагати відділу маркетингу в побудові продуктивної комунікації та ефективної співпраці з партнерами.
  • Забезпечувати актуальність матеріалів у контексті поточного громадського дискурсу щодо реформи державних підприємств.
  • Адаптувати контент для різних цільових аудиторій.

Основні вимоги та професійні навички

  • Вища освіта у галузі літератури, гуманітарних наук, відносин з громадськістю, відносин з медіа, журналістики, стратегічних комунікацій, урядової роботи, маркетингу або інших відповідних галузях.
  • Три і більше років досвіду роботи автором текстів для уряду та/або бізнесу.
  • Досвід у написанні прес-релізів, контенту для соціальних медіа, веб-сторінок, статей на гостросюжетні теми, новинних матеріалів та маркетингових матеріалів.
  • Досвід моніторингу медіа.
  • Володіння українською мовою (письмове та усне спілкування) у бізнес-середовищі.
  • Комп’ютерна грамотність: MS Office та пов’язані програми.
  • Знання та розуміння основних інструментів SEO та SMM та вміння їх застосовувати.
  • Робота в офісі ФДМУ, Київ

             Податися на вакансію можна за посиланням. 

Кінцевий термін подачі заявки – 1 червня 2023 року. Тільки відібрані кандидати будуть сконтактовані для подальшої процедури відбору.

Про Nickol Global Solutions (NGS) 

Nickol Global Solutions (NGS) надає широкий спектр управлінських, консалтингових та консультаційних послуг, спрямованих на посилення потенціалу та ефективності зацікавлених сторін, у тому числі в державних установах, організаціях громадянського суспільства та компаніях приватного сектора. У США та за кордоном NGS допомагає клієнтам державного та приватного секторів оцінювати та розвивати потенціал; оптимізувати продуктивність і якісні цілі; підвищувати прозорість та підзвітність; вимірювати успіх і інформувати про свою роботу — усе з метою досягнення цілей розвитку навіть у найскладніших умовах роботи. Для додаткової інформації відвідайте https://www.nickolglobal.com/ 

NGS надає рівні можливості всім кандидатам і не допускає дискримінації у своїй практиці відбору та працевлаштування. Усі кваліфіковані заявники отримають право на роботу незалежно від расової приналежності, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичного статусу, віку чи інших характеристик.

 


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель