Радник(ця) з питань конфліктів / Conflict Adviser

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PFRU

Vacancy_dfrfycsz(2) вакансія
Радник(ця) з питань конфліктів / Conflict Adviser

Загальна інформація 

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) — це багаторічна, донорська програма, якою керує Міністерство закордонних справ, справ Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК) у співпраці з Урядом України. 

Метою ФПСУ є забезпечення українській державі кращих умов для керування інклюзивним відновленням і відродженням України в партнерстві з громадянським суспільством і приватним сектором в умовах російської агресії. Це має сприяти розбудові більш стійкої, соціально згуртованої, інклюзивної, незалежної, демократичної, суверенної та процвітаючої України. ФПСУ надає фінансування українським і міжнародним партнерам-виконавцям і реалізує проєкти на основі результатів досліджень і доказової бази. 

Опис посади 

Радник(ця) з питань конфліктів – це посада, що передбачає роботу з усіма компонентами ФПСУ, в першу чергу над забезпеченням врахування динаміки війни в стратегії, розробці та реалізації програми, мінімізації шкоди та максимізації їхнього впливу на досягнення стабілізаційних цілей Фонду. Радник(ця) надаватиме підтримку технічним, операційним та дослідницьким підрозділам у забезпеченні дотримання ключових принципів конфліктної чутливості при розробці, реалізації проєктів та моніторингу, оцінці та навчанні на досвіді, а також при конфліктному та контекстному аналізі.  

  1. Конкретні обов’язки 

Контекстна/конфліктна чутливість у ФПСУ 

  • Робота з персоналом ФПСУ, що займається розробкою та управлінням проєктами, з метою забезпечення конфліктної чутливості усіх аспектів проєктного циклу: конфліктна чутливість та врахування конфліктного аналізу при оцінці субпроєктів (включаючи аналіз), розробці, визначенні обсягу робіт, реалізації, прийнятті підходів, а також моніторингу, оцінці та навчанні на досвіді (MEL). 

  • Допомога всім підрозділам у забезпеченні конфліктної чутливості стратегії та планів (дослідження, моніторинг, оцінка та навчання на досвіді, концептуальні записки та розробка проєктів, реалізація, процеси, що застосовуються операційними підрозділами тощо) та їхнього узгодження з даними, отриманими в рамках інших напрямів ФПСУ та відповідних досліджень і конфліктного аналізу.  

  • Ознайомлення персоналу з конфліктною чутливістю (КЧ) та впровадження систем для її закріплення як базового принципу (наприклад, через навчальні семінари, індивідуальні обговорення та супровід розробки заходів) 

  • Управління ризиками: проактивна допомога персоналу визначати та керувати політичними, управлінськими, контекстними та безпековими ризиками, а також надання рекомендацій проєктним підрозділам щодо забезпечення повної інтеграції ризиків конфліктної чутливості в управління ризиками на рівні проєктів і програми. 

  • Консультування персоналу щодо системи конфліктної чутливості в ФПСУ, в тому числі контроль і доопрацювання маркерів конфліктної чутливості на рівні проєктів і програми. 

  • Забезпечення фіксації винесених уроків із досвіду реалізації програми та інших ініціатив в Україні для використання у програмній діяльності у всіх тематичних напрямах, пов’язаних із конфліктами. 

  • Допомога в актуалізації контекстного аналізу за кожне півріччя: збирання інформації від персоналу та партнерів-дослідників, проведення досліджень, участь у підготовці фінального звіту за погодженням з заступником керівника групи з питань реалізації проєктів і другим радником(цею) з питань конфліктів. 

  • Інструктаж і рекомендації за запитом напередодні політично чутливих зустрічей із зацікавленими сторонами. 

  1. КВАЛІФІКАЦІЯ 

Критично важливо 

Технічна експертиза: 

  • Розробка та забезпечення якості дослідницьких пропозицій та результатів, щоб вони були чутливими до конфлікту  

  • Досвід роботи в програмах стабілізації та/або розвитку, а також розуміння постійного взаємозв’язку між програмами та контекстом 

  • Конфліктна чутливість: розуміння взаємозв’язку між проєктами та підходами, прийнятими в ФПСУ, і контекстом, мінімізація шкоди та максимізація можливостей для стабілізації через розробку практичних мінімізуючих заходів для компонентів управління та реалізації. 

  • Глибокі знання контексту конфлікту (політика, соціальна динаміка, економіка, загрози та можливості, пов’язані з війною), бажано в Україні. 

Загальні вимоги:  

  • 3-5 років досвіду роботи у сфері розробки політики або пов’язаних із цим програмах, а також продемонстрована здатність орієнтуватися в складному політичному контексті; 

  • Підтверджений досвід ефективної співпраці з широким колом осіб як у власній організації, так і за її межами. 

  • Критично важливе вільне володіння англійською мовою. Дуже бажано знання української мови 

  • Досвід розробки, реалізації та управління проєктами або програмами, зокрема роботи з великими донорами, такими як Велика Британія, США, Швеція, Нідерланди, Фінляндія, Канада або Швейцарія. 

  • Досвід застосування підходів до моніторингу та оцінки. 

  • Досвід роботи із зовнішніми зацікавленими сторонами та впливу на них. 

Бажано 

  • Інклюзивний конфліктний і політичний аналіз та застосування його для розробки стратегій щодо подолання ризиків конфлікту та нестабільності 

  • Стабілізація: розробка та планування стабілізаційних заходів для подолання нестабільності та насильства, включаючи раннє попередження, стабілізацію та раннє відновлення. 

  • Адаптивний підхід у програмній діяльності 

Підпорядкування: Радник(ця) з питань конфліктів підпорядковується безпосередньо чинному раднику(ці) з питань конфліктів або директору RMEL (залежно від досвіду).

Період перебування на посаді: повня зайнятість до 15 вересня 2024 р. 

Місце роботи: робота в офісі в Києві з можливістю віддалених поїздок по всій Україні за потреби. 

Інструкції щодо подання резюме:

Подавайтеся за допомогою цього посилання до 10 травня 2024 р. Для позицій, де англійська мова є обов’язковою, бажано (але не обов’язково) надсилати резюме на англійській мові.Закликаємо подавати заявки людям з обмеженими можливостями.  Заявки розглядатимуться на постійній основі. Без запитань по телефону, будь ласка. Кімонікс зв’яжеться з фіналістами.

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca 

Кімонікс – це роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам, і у якого немає дискримінації за расою, кольором шкіри, віросповіданням, статтю, національністю, політичними переконаннями, сексуальною орієнтацією, гендерною ідентичністю, сімейним статусом, інвалідністю, генетичною інформацією, віком, членством у професійних організаціях або за іншими факторами, не пов’язаних із виконанням професійних обов’язків.

Summary:   

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU) is a multi-year, multi-donor funded programme managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) and governed in collaboration with the Government of Ukraine.    

The PFRU’s aim is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and the private sector, to lead inclusive national recovery and revitalisation in the context of Russia’s aggression. This outcome is designed to facilitate rebuilding a more resilient, socially cohesive, inclusive, independent, democratic, sovereign, and prosperous Ukraine. The PFRU provides funds to Ukrainian and international delivery partners and implements projects based on research and evidence.

Position description:

The Conflict Adviser is a cross-cutting role with a focus on ensuring that PFRU’s strategy, programme design and implementation are sensitive to the war dynamics, minimise doing harm and maximise their contribution to PFRU’s stabilisation objectives. The Adviser will support technical as well as operational and research teams to ensure adherence to key principles of conflict sensitivity in project design, implementation and monitoring, evaluation and learning, and conflict and context analysis. 

  1. Specific Duties and Responsibilities  

Context/conflict sensitivity in PFRU

  • Guide project development and management staff across PFRU to ensure that all aspects of the project cycle are conflict sensitive: sub-project assessment (including analysis), design, scopes of work, implementation, approaches adopted, and Monitoring, Evaluation and Learning (MEL) are conflict sensitive and reflect the conflict analysis.
  • Support all teams to ensure that strategies and plans (research, monitoring, evaluation and learning, project concept notes and design, implementation, processes employed by the Operations teams etc) are conflict sensitive and coherent with findings from other PFRU programming and relevant research and conflict analysis. 
  • Familiarise the team on Conflict Sensitivity (CS) and implement systems to mainstream it (e.g. through training workshops, individual discussions and accompanying the design of activities)
  • Risk management: proactively support teams on identifying and managing political, governance, context and security risks and provide guidance to project teams to ensure conflict sensitivity risks are full integrated into project and programme level risk management.
  • Guide teams on PFRU CS framework, including tracking and refining conflict sensitivity markers at project and programme level.  
  • Ensure learning from PFRU and other initiatives in Ukraine is captured to inform programming in all conflict-related thematic areas. 
  • Support the six-monthly context analysis update, collating information from teams and research partners, undertaking research and contributing to the final report as agreed with DTL Projects and the second Conflict Adviser. 
  • Provide ad hoc briefings and insights in advance of politically sensitive stakeholder meetings.
  1. QUALIFICATIONS: 

Essential

Technical expertise:

  • Designing and quality-assuring research proposals and deliverables so that they are conflict sensitive 
  • Experience in stabilisation and/or development programming and an understanding of the continual relationship between programmes and the context
  • Conflict sensitivity: understanding the relationship between projects and approaches adopted by PFRU and the context, minimising harm and maximising opportunities for stabilisation through developing actionable mitigation measures for management and implementation components.
  • Deep knowledge of conflict contexts (politics, social dynamics, economics, threats and opportunities presented by the war), preferably in Ukraine. 

General: 

  • 3-5 years of experience working on policy development or programming, and demonstrated ability to navigate in a complex political context;
  • Proven experience of effective collaboration with a broad range of individuals within and outside one’s own organisation.
  • Fluency in English essential. Knowledge of Ukrainian highly desirable 
  • Experience of and project or programme design, implementation and management, in particular working with major donors, such as the UK, US, Sweden, Netherlands, Finland, Canada or Switzerland.
  • Experience of monitoring and evaluation approaches.
  • Experience of working with and influencing external stakeholders.

Desirable

  • Inclusive conflict and political analysis and applying it to develop strategies to address the risks of conflict and instability
  • Stabilisation: Developing and designing stabilization interventions to address fragility and violence including early warning, stabilisation and early recovery.
  • Adaptive programming

Reports to: The Conflict Adviser will report directly to the current Conflict Adviser or RMEL Director depending on experience.

Duration of Assignment: Full time through 15 September 2024

Location of Assignment: Kyiv-based position with remote trips throughout Ukraine as needed. 

Application Details

Please click on the Apply button above and fill out the Smartsheet form. The application for this role will remain open till May 10th, 2024. We encourage to apply people with disabilities. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists.

Application link: https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca  

Chemonics is an equal opportunity employer and does not discriminate in its selection and employment practices on the basis of race, color, religion, sex, national origin, political affiliation, sexual orientation, gender identity, marital status, disability, genetic information, age, membership in an employee organization, or other non-merit factors.


Останні публікації цього розділу:

Бухгалтер/ка

Експерти(-ки) у Команду підтримки відновлення та реформ Державного Агентства Відновлення та розвитку інфраструктури України

Конкурс продовжено: ГС “Українська мережа за права дитини” шукає спеціаліста(-ку) із захисту прав дитини

Юридичний(-а) радник(-ця) Програми “Прозорі міста”

Фасилітатор(-ка), м.Запоріжжя

Асистент/ка з грантів / Grants Assistant