Радник/ця з комунікацій / Communications Advisor

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PFRU

Vacancy вакансії робота 1
Радник/ця з комунікацій / Communications Advisor

Програма «Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ), яка реалізується компанією «Кімонікс Інтернешнл», — це багаторічна, донорська програма, що фінансується Великобританією, США, Канадою, Фінляндією, Швецією та Швейцарією. Координатором програми є Міністерство закордонних справ, справ Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК), управління нею здійснюється в співпраці з Урядом України. Метою ФПСУ є створення покращених умов для української держави у партнерстві з громадянським суспільством та приватним сектором задля інклюзивного національного відновлення і відродження в контексті російської агресії. Головною метою компоненту «Раннє відновлення» програми ФПСУ є підтримка нещодавно звільнених територій, які знаходилися під російською окупацією з початку повномасштабного вторгнення 24 лютого 2022 року. Компонент «Раннє відновлення» наразі реалізується в п’ятьох областях: Київська, Чернігівська, Сумська, Харківська та Херсонська – планується розширення роботи на інші області на півдні і сході України. «Раннє відновлення» надає підтримку державі у реагуванні на безпосередні потреби громад на звільнених територіях, шляхом впровадження низки підпроектів: «Послуги для громади», «Захист громад», «Безпека в громадах», «Громадське управління», «Громадський порядок», «Залученість громад», «Стратегічна координація» та «Стратегічні комунікації». 

Радник з комунікацій очолить процес розробки програми діяльності у сфері стратегічних комунікацій і керуватиме процесом реалізації цієї діяльності для всіх підпроектів «Раннього відновлення» на підтримку українського уряду, медіа та суспільства;  забезпечуючи ефективне впровадження всіх етапів діяльності зі стратегічних комунікацій згідно зі стандартами компанії Кімонікс і МЗС СК; та ілюструючи для українських і міжнародних партнерів роботу компоненту «Раннє відновлення». 

Обов’язки:

Стратегічні комунікації

  • В координації з виконавчим директором компоненту «Раннє відновлення» і радником із стратегічних комунікацій – арараініціювання проектів у сфері стратегічних комунікацій і управління процесом реалізації, зокрема, охоплюючи сферу грантової діяльності, – у тісній співпраці з партнерами, українським урядом, обласною і місцевою владою, та громадянським суспільством.  
  • Забезпечення узгодженості проектів із стратегічних комунікацій із Теорією змін для стратегічних комунікацій і «Раннього відновлення». 
  • Контроль за виконанням всіх етапів запланованої діяльності, перевірка ефективності проекту, координація зусиль консультантів і партнерів. 
  • Координація з командою ФПСУ з дослідження, моніторингу, оцінки та навчання (RMEL) з метою узгодження проектів з планом з моніторингу, оцінки та навчання і забезпечення підкріплення проектів доказовою базою. Моніторинг і оцінка прогресу і складання відповідних звітів. 
  • Використання відповідних інструментів з управління фондами і трекерів проекту для відстеження статусу проектних заходів і їхньої деталізації, співпраця з командою з управління фондами, командою із закупівель та фінансовим відділом з метою забезпечення відповідності проектних заходів внутрішнім процесам і вимогам донора. 
  • Розробка концепцій та планів впровадження заходів, також для грантової діяльності, в тісній координації з потенційними партнерами, центральними, обласними та місцевими органами влади, стейкхолдерами з-поміж громадянського суспільства і командою ФПСУ з управління фондами. 
  • Створення «Обсягів робіт» для заходів ФПСУ, із чітким зазначенням проміжних результатів, із забезпеченням відповідності стратегії ФПСУ і Теорії змін. 
  • Підготовка та оцінка концептуальних нот, заявок та грантових угод для забезпечення узгодженості з пріоритетами, цілями та завданнями проекту.
  • Забезпечення діяльності з огляду на принципи гендерної рівності та соціальної інклюзії (GESI), у координації з керівником із питань гендерної рівності та соціальної інклюзії ФПСУ. 
  • Надання технічної та адміністративної допомоги та забезпечення навчання партнерам, грантоотримувачам та представникам ОМС, де це доречно, під час розробки та впровадження діяльності.
  • Допомога в плануванні операційної діяльності для проектів, у координації з командою з операційної діяльності ФПСУ та командами з безпеки.
  • Робота з партнерами з виконання проектної діяльності для виявлення ризиків та управління ними для забезпечення виконання проектів у межах необхідних бюджетів, регулярно інформуючи виконавчого директора та радника із стратегічних комунікацій про статус виконання діяльності.
  • Надання консультацій із стратегічних комунікацій для всіх підпроектів компоненту «Раннє відновлення» – аналіз ефективності конкретних заходів і ефекту для діяльності компоненту в цілому.  
  • Підтримка тематичних воркшопів, презентацій та зустрічей на вимогу керівників ФПСУ. 
  • Поінформованість сосовно мінливого контексту статегічних комунікацій в Україні, для створеня підґрунтя для процесу розробки та реалізації проектів, інформування команди про відповідні оновлення контексту, за потреби. 
  • Службові відрядження Україною для спільної роботи з іншими членами ФПСУ, партнерами та стейкхолдерами (з огляду на безпекову ситуацію).
  • Виконання додаткових адміністративних та технічних завдань на прохання виконавчого директора та (або) радника із стратегічних комунікацій. 

Зовнішня комунікація 

  • Підтримка спеціаліста з впровадження проектної діяльності і спеціаліста із зовнішньої комунікації, за потреби, включно з супроводом VIP-візитів на об’єкти «Раннього відновлення», створення відповідних текстів про діяльність компоненту (відповідно до рекомендацій ФПСУ стосовно комунікаційної діяльності),  замовлення   комунікаційних продуктів (відео-/фото-матеріалів та іншого контенту) про діяльність компонента «Раннє відновлення». 

Кваліфікаційні вимоги

Для успішного виконання цієї роботи cпівробітник повинен бути здатним задовільно виконувати кожен свій обов’язок. Перелік кваліфікаційних вимог, що зазначений нижче, відображає необхідні знання, навички та (або) вміння, необхідні для виконання основних обов’язків.

  • Обов’язковий ступінь бакалавра, бажаний –        магістра чи вище. 
  • Бажаний щонайменше п’ятирічний підтверджений досвід розробки проектів та управління проектами, зокрема в сфері медіа, стратегічних комунікацій, комунікаційних заходів з соціальних та поведінкових змін та суспільних інформаційних/освітніх програм.  
  • Відмінні організаційні, управлінські та адміністративні навички, зокрема навички в написання звітів, моніторингу і оцінки. 
  • Продемонстрована здатність аналізувати і розуміти місцевий, регіональний та загальнонаціональний контекст стратегічних комунікацій, із здатністю застосовувати творчі підходи до концептуалізації відповідних проектних заходів.  
  • Підтверджені знання місцевих та міжнародних НДО, медіа та громадських організацій, що впроваджують відповідну діяльність/проекти в Україні, ключових представників влади, розуміння політичного і соціального середовища. 
  • Бажаний досвід роботи з місцевими організаціями, зокрема з державними установами і громадянським суспільством. 
  • Бажаний досвід роботи з донорськими проектами. 
  • Обов’язкове вільне володіння українською та англійською мовою. 

Місце роботи

Київ (Україна)

Інструкції щодо подання резюме:

Подавайтеся за допомогою цього посилання до 24 квітня 2023 р. Для позицій, де англійська мова є обов’язковою, бажано (але не обов’язково) надсилати резюме на англійській мові. Заявки розглядатимуться на постійній основі. Без запитань по телефону, будь ласка. Кімонікс зв’яжеться з фіналістами.

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca

 

Summary:  

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU), implemented by Chemonics International, is a multi-year, multi-donor funded program managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) and governed in collaboration with the Government of Ukraine. PFRU’s aim is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and the private sector, to lead on inclusive national recovery and revitalization in the context of Russia’s aggression. The Early Recovery component of PFRU is focused on support to recently liberated areas where Russian forces had occupied territory for a period of time since the start of the 24 February 2022 full-scale invasion. Early Recovery currently works in five Oblasts – Kyiv, Chernihiv, Sumy, Kharkiv, and Kherson – with plans to expand to other Oblasts in the South and East. Early Recovery supports the state to immediate community priorities in liberated areas through a variety of sub-projects that includes community services, community protection, community safety, community governance, community security, community engagement, strategic coordination, and StratCom. 

The Communications Advisor will play a key role in designing and managing StratCom activities in support of the Ukrainian government, media and civil society as part of PFRU’s Early Recovery portfolio; providing StratCom advice across that portfolio, ensuring smooth activity delivery in line with Chemonics and FCDO standards; and in amplifying the work of Early Recovery activities for national and international partners. 

Responsibilities:

As Communications Advisor, the Employee will be responsible for the following principal duties and obligations:

Strategic Communications

  • Support the Early Recovery Chief of Staff and StratCom Advisor in the initiation and management of StratCom projects, including grant activities, working in close coordination with partners, Government of Ukraine (central, regional and local) and civil society.  
  • Ensure StratCom projects are aligned with the StratCom and Early Recovery Theories of Change. 
  • Work closely with implementers to oversee all elements of ongoing delivery and to review project effect, coordinating inputs from relevant consultants and partners. 
  • Coordinate with PFRU research and monitoring, evaluation and learning (RMEL) team to align projects with MEL plan and ensure projects are informed by evidence. Monitor and evaluate progress and contribute to relevant reporting. 
  • Use the fund management tools and project trackers for tracking and detailing activities, and liaise with the Fund Management team, procurement and finance staff to ensure compliance with internal processes and donor requirements.
  • Design and develop activities, including grant activities, working in close coordination with potential partners, government (central, regional, local), civil society stakeholders and the PFRU Fund Management team.  
  • Draft scopes of work for PFRU activities, with clear project deliverables, including alignment with overall PFRU strategy and Theory of Change.
  • Prepare and evaluate concept notes, applications, and grant agreement/award documents to ensure consistency with project priorities, goals and objectives.
  • Ensure activities incorporate gender equality and social inclusion (GESI) principles, in coordination with the PFRU GESI lead.   
  • Provide technical and administrative assistance and training to partners, grantees and local government administrations, where relevant during activity design and implementation.
  • Assist with operational planning for projects, in coordination with the PFRU operations and security teams.
  • Work with delivery partners to identify and manage risks and ensure projects are delivered within required budgets, regularly briefing the Chief of Staff and StratCom Advisor. 
  • Provide StratCom advice across the Early Recovery portfolio – review and identify StratCom relevance and effect for wider project delivery.  
  • Contribute to technical workshops, presentations and stakeholder meetings, as required and requested by PFRU leadership.
  • Analyse Ukraine’s rapidly changing StratCom context on an ongoing basis to inform project design and delivery, sharing relevant updates with the wider team where appropriate.
  • Travel on occasion within Ukraine to engage with staff, partners and stakeholders (subject to the security situation at the time).
  • Provide additional administrative and technical tasks and deliverables, as requested by Chief of Staff and/or StratCom Advisor.

External Communications 

  • Support the Project Implementation Specialist and External Communications Officer as required, including preparation for high-profile visits to activity sites, drafting relevant material on Early Recovery activities (consistent with PFRU communications guidelines) and commissioning communications products (videos, photographs and other content) to amplify Early Recovery activities. 

Required Skills and Qualifications:

To perform this job successfully, the Employee must be able to perform each essential duty, obligation, and responsibility satisfactorily. The qualifications listed below are representative of the required knowledge, skills and/or abilities needed to perform the principal duties.

  • Bachelor’s degree required, advanced degree preferred. 
  • At least five (5) years demonstrated experience in project design, development and management, specifically in media, strategic communications, behaviour change communications and public education/information campaigns.  
  • Strong organisational, management and administrative skills, including report writing and monitoring and evaluation. 
  • Demonstrated analytical ability and understanding of local, regional and national political and strategic communications context, with the ability to think creatively in conceptualising relevant project activities.
  • Proven knowledge of local and international NGOs, media and community-based organisations implementing relevant activities and projects in Ukraine, as well as key governmental actors and stakeholders, with an up-to-date understanding and knowledge of the political and social environment. 
  • Experience working with local organisations, including government entities and civil society, preferred. 
  • Experience with donor-funded projects preferred. 
  • Fluent Ukrainian and English required. 

Location of Assignment: Kyiv, Ukraine.

Application Details

Apply using the following link by April 24th. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists.

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель