Радіо і GPS спеціаліст\-ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy вакансія(6)
Радіо і GPS спеціаліст\-ка

Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Радіо і GPS спеціаліста\-ки.

Вимоги:

  • освіта (рівень – бакалавр/спеціаліст) у галузі експлуатації інформаційно – телекомунікаційних мереж та організації радіозв’язку;
  • попередній досвід роботи (проходження служби у силових органах України) пов’язаний з оперативним реагуванням та чергуванням і оповіщенням;
  • досвід роботи (не менше 2 років) на посадах пов’язаних зі створення та експлуатації інформаційно – телекомунікаційних систем, радіомереж, радіонапрямків та геолокації і оповіщенням персоналу;
  • бажано попередній досвід роботи у гуманітарних та неурядових організаціях пов’язаний з забезпеченням безпеки персоналу під час проведення операції;
  • знання національних керівних документів з організації радіозв’язку;
  • знання вимог до безпеки радіозв’язку;
  • знання міжнародних правил радіозв’язку;
  • відповідальність, високі комунікативні навички, командний гравець, орієнтація на результат;
  • вільне володіння українською та російською мовами, англійська не нижче В2;

Функціональні обов’язки:

  • здійснення контролю за користувачами мережі і дотримання стандартних процедур радіозв’язку (суворе дотримання позивних і радіодисципліни);
  • організація забезпечення обміну інформацією (в обсязі поточного стану безпеки) з органами державної влади, силовими структурами України (ЗСУ, МВС, ДСНС) та іншими гуманітарними і неурядовими організаціями (МКК, ООН, ІНСО та інші) з метою своєчасного реагування на зміни поточного стану безпеки та оповіщення керівництва та персоналу ТЧХУ;
  • забезпечення оновлення поточного стану безпеки та негайне донесення інформації щодо змін до керівництва та персоналу ТЧХУ;
  • підтримання інформаційно-телекомунікаційної системи обміну інформацією за поточним станом безпеки та геолокації персоналу і транспортних засобів ТЧХУ у працездатному стані, негайно повідомити керівництву про несправності та вживати всіх необхідних заходів для забезпечення швидкого відновлення;
  • організація відстежування переміщення персоналу та транспортних засобів ТЧХУ під час проведення операцій ТЧХУ за допомогою чітко визначених процедур;
  • організація підтримання постійного та безперебійного радіозв’язку у мережах та радіонапрямках ТЧХУ з усіма станціями та транспортними засобами ТЧХУ;
  • забезпечує безперебійне функціонування обладнанням екстреного зв’язку (HF/VHF, пристрої супутникового та стільникового зв’язку);
  • організує збір та обробку інформації щодо стану безпеки та поточного місцезнаходження та переміщенням персоналу та транспортних засобів ТЧХУ під час проведення операції з метою підтримки оперативного штабу НК ТЧХУ;
  • брати участь у реагуванні на надзвичайні ситуаціях;
  • брати участь у створені та імплементації спеціальних операційних процедур у галузі організації експлуатації інформаційно-телекомунікаційної системи обміну інформації (радіозв’язку та геолокації) з персоналом та транспортними засобами ТЧХУ під час проведення операцій та погіршення поточного стану безпеки і оповіщення керівництва та персоналу ТЧХУ.

Умови:

  • Офіційний договір, регулярна виплата гонорарів, відпустка, дружній колектив, офіс у центрі міста
  • можливість приєднатися до організації зі сторічною історією та стати членом міжнародної спільноти;
  • можливість кар’єрного росту, навчання та розвиток за напрямком;

Постійне місце роботи: можлива віддалена робота

Просимо надсилати  резюме якнайшвидше  із зазначенням бажаного рівня зарплати та мотиваційний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected] 

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії

 


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка