Провідний/на фахівець/чиня з питань правової допомоги
ЗАВЕРШЕНО
Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.
ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році DRC продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.
Наразі ДРБ шукає Провідного фахівця з питань правової допомоги для своєї діяльності в Чернігівській області.
Ця посада підпорядковуватиметься Менеджеру відділу соціально-правового захисту.
Загальна мета ролі:
Під керівництвом Менеджера відділу соціально-правового захисту, Фахівець з правової допомоги відповідатиме за наступне:
- Надавати високоякісні послуги правової допомоги бенефіціарам;
- Сприяти зміцненню потенціалу ДРБ у проведенні адвокаційної діяльності, що базується на фактах;
- Сприяти впровадженню високоякісної мобільної програми доступності та програми підвищення обізнаності,
- Забезпечення якості планування, реалізації та контролю за всіма технічними аспектами діяльності в секторі, що впроваджуються ДРБ,
- Розвивати та підтримувати добрі стосунки з особами, які потребують допомоги, відповідними зацікавленими сторонами та іншими гуманітарними організаціями для підтримки належної реалізації та координації секторальної діяльності DRC.
Основні обов’язки
Під наглядом Менеджера відділу соціально-правового захисту, Фахівець з правової допомоги здійснюватиме наступне:
- Надавати високоякісні індивідуальні юридичні консультації постраждалому від конфлікту населенню щодо їхніх законних прав та засобів правового захисту в контексті переміщення
- Організовувати та сприяти проведенню групових інформаційно-просвітницьких програм на рівні громад щодо останніх правових змін, спрямованих на задоволення інформаційних та правових потреб ВПО та постраждалого від конфлікту населення
- Надавати адміністративну та іншу пара-юридичну підтримку для забезпечення доступу ВПО та постраждалого від конфлікту населення до соціальних виплат, можливостей отримання засобів до існування, а також державних та недержавних пільг і виплат
- Підтримувати підготовку щомісячних/квартальних/річних звітів/звітів
- Брати участь у тренінгах та розвитку потенціалу партнерів-виконавців
- Брати участь в аналізі контексту та потреб, а також у наданні рекомендацій/зворотного зв’язку щодо розробки нових програмних напрямків та інноваційних підходів
- Брати участь в аналізі правових питань для підготовки інформаційних матеріалів, адвокаційних листів, аналітичних записок,
- Допомагати у проведенні правових оцінок та оцінок соціального захисту в складі співробітників місцевих офісів ДРБ
- Сприяти та відстежувати вхідні та вихідні справи про перенаправлення на захист
- Представляти ДРБ на нарадах та інших відповідних технічних координаційних зустрічах
- Координувати роботу з іншими відділами в ДРБ з метою підтримки перенаправлень та обміну інформацією
- Робити внесок у підготовку пропозицій щодо фінансування нових проєктів та надавати для цього інформацію, пов’язану з роботою на місцях
- Надавати регулярні звіти Менеджеру з питань захисту
- Будь-які інші обов’язки, які можуть бути покладені Менеджером із захисту, що стосуються досягнення цілей соціально-правового захисту.
Необхідний досвід та компетенції:
- Мінімум 2 (два) роки підтвердженого юридичного досвіду, бажано у сфері гуманітарного реагування для НУО
- Ліцензія на здійснення юридичної практики
- Досвід роботи з вразливими та постраждалими від конфлікту людьми.
- Вміння розмовляти на делікатні теми та працювати з людьми, які перебувають у стресовій ситуації.
- Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включаючи здатність ефективно працювати з вразливими особами, співробітниками та зацікавленими сторонами з різним досвідом.
- Відмінні організаційні навички та навички тайм-менеджменту, вміння визначати пріоритетність завдань і справлятися з декількома обов’язками.
- Сильне почуття особистої доброчесності та розуміння конфіденційності та етики.
- Досвід роботи з Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, ОС Windows.
- Знання англійської мови бажано.
- Знання української мови є обов’язковим.
Необхідна освіта: Ступінь бакалавра у галузі права
Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ:
- Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
- Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
- Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
- Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
- Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.
Ми пропонуємо:
- Тривалість контракту: 3-місячний випробувальний термін, з можливістю продовження за умови отримання фінансування та задовільних результатів роботи
- Рівень: H
- Місце виконання обов’язків: Чернігів
- Дата початку: Якомога швидше
ЦЕ НАЦІОНАЛЬНА ПОЗИЦІЯ, РОЗГЛЯДАТИМУТЬСЯ ЛИШЕ ГРОМАДЯНИ УКРАЇНИ. Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Процес подання:
Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін подання заявок: 26 липня.