Провідний/на фахівець/чиня з питань графічного дизайну

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy-вакансія-dfrfycsz7
Провідний/на фахівець/чиня з питань графічного дизайну

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду Провідний фахівець\чиня з питань графічного дизайну для Альянсу Українських організацій громадянського суспільства

Альянс Українських організацій громадянського суспільства – це ініціативна група, аналітичний центр, який зосереджений на забезпеченні місцевого лідерства у реагуванні на гуманітарні кризи та створенні фундаменту для процесів відновлення в Україні. Навколо цієї ідеї об’єдналися 16 українських ОГС, які представляють різні сфери діяльності українського громадянського суспільства – від гуманітарної допомоги до будування спроможності та розвитку.

Головний спеціаліст з графічного дизайну - це архітектор цікавого та релевантного контенту, який резонує з цільовою аудиторією та відповідає стратегії бренду. Головний спеціаліст з графічного дизайну створює переконливі розповіді в різних медіаформатах, використовуючи знання мови, трендів і цифрових платформ, щоб захопити та проінформувати. Ця роль поєднує в собі креативність та аналітику, забезпечуючи не лише творчий блиск контенту, але й хороші показники охоплення та залучення аудиторії.

Індикатори успіху:

- Своєчасна підготовка комунікаційних продуктів: Ваш успіх вимірюватиметься вашою здатністю ефективно виробляти комунікаційні продукти за запитом. Це включає в себе надання високоякісних матеріалів у визначені терміни.

- Масштаб і вплив кампаній: Вони поєднують мистецтво розповіді з наукою про психологію користувачів, використовуючи принципи дизайну та контент-стратегію для створення переконливих наративів на різних цифрових платформах. Зосереджуючись на ясності, послідовності та контексті, контент-спеціалісти відіграють ключову роль у формуванні способу сприйняття та взаємодії з інформацією, роблячи складну інформацію зрозумілою та цікавою.

Обов’язки: 

  • Розробка та написання контенту для веб-сайтів, додатків, email-розсилок та соціальних мереж, що відповідає потребам цільової аудиторії.
  • Дослідження галузевих тем для створення оригінального контенту для різних платформ, таких як веб-сайти та соціальні мережі.
  • Розробка контент-стратегій відповідно до короткострокових та довгострокових маркетингових цілей.
  • Співпраця з дизайнерами та іншими відділами для створення високоякісного контенту.
  • Редагування та вичитування контенту перед публікацією для забезпечення чіткості, граматичної точності та відповідності бренду.
  • Управління календарями контенту та забезпечення своєчасної публікації матеріалів.
  • Використання систем управління контентом для аналізу відвідуваності сайту та показників залученості користувачів.
  • Оновлення контенту веб-сайту за потреби та забезпечення цілісної цифрової присутності.
  • Моніторинг тенденцій у сфері контенту та відстеження прогресу в технологіях і платформах для роботи з контентом.
  • Проведення аудиту контенту з метою оцінки ефективності існуючого контенту та виявлення прогалин або сфер для вдосконалення.

Додаткові обов’язки:

  • Розробляє загальну структуру та організацію інформації
  • Структурує контент для оптимальної роботи користувачів
  • Розробляє загальну стратегію та управління контентом

Вимоги:  

Освіта

  • Ступінь бакалавра журналістики, маркетингу, дизайну або спорідненої сфери.

Досвід роботи

  • Підтверджений досвід створення контенту, цифрового маркетингу або аналогічної посади.
  • Глибоке розуміння систем управління контентом та цифрових видань.
  • Підтверджені знання щодо соціальних мереж та нетворкінгу.

Необхідні знання та навички

  • Досвід координації комунікаційних адвокаційних кампаній
  • Впевнені візуальні дизайнерські навички та знайомство з дизайнерським програмним забезпеченням
  • Знання стратегії та створення онлайн-контенту
  • Досвід роботи із соціальними мережами та різними засобами масової інформації
  • Знання сучасних тенденцій у комунікаційній адвокації та цифровому маркетингу
  • Гарні координаційні та міжособистісні навички
  • Знання роботи з інструментами штучного інтелекту.

Володіння мовами

  • Англійська – бажано знання на професійному рівні
  • Українська – повна професійна компетентність.

 

Товариство Червоного Хреста України пропонує: 

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України

 

Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне  середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав. 

Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю. 

Ми  не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку. 

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.  

Робоче місце:  м. Київ, вул. Ділова, 3

Випробувальний термін – 3 місяці. 

 

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected]

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії. 

 


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних