Провідний/а фахівець/чиня з управління інформацією (аналіз даних) грошових та ваучерних програм

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy_dfrfycsz(7) prostirjob
Провідний/а фахівець/чиня з управління інформацією (аналіз даних) грошових та ваучерних програм

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду  Провідний фахівець\фахівчиня з управління інформацією (аналіз даних) грошових та ваучерних програм

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує. 

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:  

  • Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення  від зробленого внеску  
  • Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
  • Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
  • Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!

ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим. 

Інформаційний менеджмент – це здатність організацій виробляти, збирати, управляти, зберігати та передавати потрібну інформацію потрібним людям у потрібний час, незалежно від її джерела або формату. Воно охоплює всі етапи життєвого циклу документів, включаючи їх знищення.

У межах Стратегії відділу інноваційного фінансування, яка включає розширення грошових програм у 2024-2025 роках, ТЧХУ створило систему управління даними для підтримки надання грошової допомоги на національному та регіональному рівнях. ТЧХУ шукає фахівця з управління інформацією з сильними технічними знаннями й досвідом впровадження/підтримки проєктів грошової та ваучерної допомоги, зокрема роботи з платіжними системами, для супроводу цього напряму та цифрових рішень.

Під керівництвом керівника Відділу управління інформацією та у співпраці з відділами ІТ та інноваційного фінансування ми очікуємо, що фахівець з управління інформацією стане ключовою підтримкою для впровадження та підтримки платіжних систем з грошової та ваучерної допомоги, для визначення та застосування необхідних кроків, включаючи аналіз даних, візуалізації та опитування, а також координацію з командою розробки програмного забезпечення та різними залученими підрозділами ТЧХУ.

Обов’язки: 

  • Надання безпосередньої технічної підтримки та консультацій для відділу інноваційного фінансування: розробка та підтримка інформаційних інструментів, систем управління даними, робочих процесів збору та обробки даних, аналізу та візуалізації.
  • Розробка плану збору даних, адаптованого для прийняття рішень та планування.
  • Впровадження структурованих аналітичних методів для підвищення якості, надійності та точності аналізу.
  • Створювати чіткі та графічні ключові повідомлення та аналітичні результати.
  • Розробляти інформаційні продукти, такі як інфографіки, інформаційні панелі та карти для обміну інформацією з відповідними зацікавленими сторонами.

Провідний фахівець\фахівчиня з управління інформацією (аналізу даних) грошових та ваучерних програм, крім відділу інноваційного фінансування, тісно співпрацюватиме з деякими секторами (наприклад, відділом інформаційних технологій, департаментом цифрових трансформацій, відділом планування, моніторингу, оцінки та звітності тощо).

Вимоги:  

  • Відповідна освіта в галузі інформаційних технологій, аналізу даних, графічного дизайну, соціальних наук або суміжних галузях.
  • Досвід розробки, проведення та аналізу опитувань.
  • Досвід/знання інструментів збору даних, таких як Kobo Toolbox, MS Forms.
  • Досвід/знання аналізу даних, візуалізації та інструментів ГІС, таких як Power Bi, Tableau та QGIS.
  • Знання програмного забезпечення для роботи з базами даних або маніпулювання даними: Excel, MySQL або PostgreSQL та/або мови програмування (R або Python).
  • Знання програм аналізу даних, таких як SPSS, STATA.
  • Сильні аналітичні навички та вміння працювати зі складними питаннями та даними.
  • Хороші комунікативні та командні навички.
  • Здатність працювати в складному організаційному контексті.
  • Англійська мова на рівні Intermediate або вище.

Товариство Червоного Хреста України пропонує: 

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України

Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне  середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав. 

Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю. 

Ми  не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку. 

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.  

Робоче місце: м. Київ, вул. Ділова, 3

Випробувальний термін – 3 місяці. 

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected]

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії. 


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних