Провідний/а фахівець/чиня з питань психосоціальної підтримки / Protection Officer (PSS)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Vacancy вакансія dfrfycsz(11)
Провідний/а фахівець/чиня з питань психосоціальної підтримки / Protection Officer (PSS)

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі Датська рада у справах біженців шукає Провідного фахівця з питань психосоціальної підтримки у місто Миколаїв.

Загальний опис і мета посади:

Під керівництвом менеджера з соціально-правового захисту, провідний фахівець з питань психосоціальної підтримки надаватиме комплексні послуги психосоціальної підтримки цільовим особам і громадам. Він/вона тісно співпрацюватиме з окремими особами, сім’ями та спільнотами, щоб задовольнити їхні потреби в емоційному, соціальному та психічному здоров’ї та сприяти процесам відновлення та формування стійкості.

Географічне охоплення: Миколаїв

Основні обов’язки:

Під керівництвом менеджера з соціально-правового захисту, провідний фахівець з питань психосоціальної підтримки буде:

  • Проводити групові сесії для сприяння взаємній підтримці, соціалізації та позитивним стратегіям коучінгу.
  • Підтримувати розробку навчальних заходів для різних груп.
  • Підтримувати розробку та проведення психоосвітніх сесій (як змісту, так і матеріалів) на психосоціальні теми, включаючи управління стресом, доступні послуги для психічного здоров’я та навички подолання стресу.
  • Проводити консультації з громадою щодо потреб в психосоціальній підтримці.
  • Співпрацювати з іншими постачальниками послуг, такими як медичні працівники та соціальні працівники, і за потреби робити відповідні перенаправлення та подальше спостереження, коли це необхідно.
  • Проактивно визначати громадські простори, що забезпечують конфіденційність для організації заходів щодо психосоціальної підтримки.
  • Сприяти участі та залученню громади до заходів психосоціальної підтримки, заохочуючи активну участь окремих осіб, сімей та зацікавлених сторін громади.
  • Виявлення та підтримка, у тому числі шляхом підвищення обізнаності та нарощування потенціалу, місцевих ресурсів, таких як громадські організації або волонтери, для підвищення доступності психосоціальної підтримки на рівні громади.
  • Планувати та брати участь у заняттях з розвитку потенціалу, якщо це необхідно та потрібно, в тому числі щодо першої психологічної допомоги.
  • Сприяти розробці та постійному оновленню системи картування послуг із детальним описом доступних послуг і допомоги в зонах діяльності ДРБ.
  • Готувати регулярні звіти про діяльність, досягнення, виклики та рекомендації.
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені менеджером із соціально-правового захисту, пов’язані з досягненням цілей соціально-правового захисту.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Бажано, але необов’язково, знання з соціальної роботи, кейс-менеджмент чи консультування тощо.
  • Вміння говорити на делікатні теми та працювати з людьми, які перебувають у скрутному становищі.
  • Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включно зі здатністю ефективно працювати з вразливими особами, співробітниками та зацікавленими сторонами з різного походження.
  • Бажано досвід роботи з персоналом.
  • Відмінні організаційні навички та навички управління часом, здатність визначати пріоритети завдань і керувати кількома обов’язками.
  • Висока професійна етика та розуміння конфіденційності та етики.
  • Впевнені знання Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційні системи Windows.
  • Бажане добре знання англійської мови.
  • Знання української мови обов’язкове.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. Контракт: 12 місяців із можливістю продовження залежно від результатів роботи та фінансування. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки

Заявки відкриті лише для громадян України. Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні.
Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169843&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть. 

Кінцева дата подачі резюме: 2 січня 2024 р.


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України