Провідний/а експерт/ка зі співпраці з державними інституціями в галузі соціального захисту

ЗАВЕРШЕНО

Додано:
Caritas Ukraine

Vacancy_dfrfycsz(2) prostirjob
Провідний/а експерт/ка зі співпраці з державними інституціями в галузі соціального захисту

Міжнародний благодійний фонд Карітас України шукає до себе в команду – Провідного експерта зі співпраці з державними інституціями в галузі соціального захисту.

Оcновні обов’язки: 

  1. Взаємодія та координація з державними інституціями:
    • Очолювати та координувати інституційну взаємодію між Карітасом України, місцевими організаціями та ключовими національними інституціями для забезпечення безперебійної співпраці та узгодження цілей.
    • Підтримувати постійне партнерство з Міністерством соціальної політики для усунення прогалин у наданні послуг та гідного задоволення запитів бенефіціарів, надаючи пріоритет невідкладним випадкам, особливо тим, які постраждали від воєнних злочинів і війни в Україні, у співпраці з партнерськими організаціями.
    • Брати участь у зустрічах, форумах, круглих столах, робочих групах, організованих Міністерством соціальної політики, іншими партнерами та зацікавленими сторонами.
    • Звітувати про проблеми у наданні послуг та ініціювати адвокацію необхідних покращень.
    • Здійснювати адвокацію поширення стандартів і підходів Кризових центрів Карітасу України у наданні комплексних послуг з життєстійкості на національному рівні.
  2. Розробка та впровадження стандартів:
    • Сприяти розробці, адаптації та впровадженню стандарту надання соціальної послуги з формування життєстійкості відповідно до досвіду Карітас України та найкращих практик місцевих організацій.
    • Використовувати досвід місцевих Центрів життєстійкості організацій Карітасу для створення цих стандартів на національному/державному рівні, щоб допомогти забезпечити послідовність і якість надання послуг.
    • Брати участь у розробці та адаптації відповідної документації (методологій, інструментів тощо).
  3. Підтримка та навчання місцевих організацій:
    • Сприяти співпраці та обміну найкращими практиками між місцевими організаціями, залученими до програми.
    • Проводити робочі зустрічі, тренінги та супервізії для місцевих організацій, зацікавлених у реалізації комплексної послуги з формування життєстійкості.
    • Консультувати місцеві організації, зацікавлені у створенні Центрів життєстійкості, щодо конкурсу, умов участі, пакета документів, процедури подання, фінансових питань та вимог до звітування.
    • Збирати дані щодо потреб навчання місцевих організацій та забезпечувати таке навчання внутрішніми силами або із залученням зовнішніх фахівців.
  4. Аналіз та звітність:
    • Аналізувати дані, готувати короткі звіти щодо зміни ситуації у сфері надання соціальних послуг та надавати пропозиції щодо покриття прогалин програмними активностями.
    • Брати участь у підготовці та поданні рекомендацій для покращення надання комплексної послуги з формування життєстійкості.
    • Наглядати за стратегічним плануванням та реалізацією спільних заходів, забезпечуючи їх відповідність місії Карітасу та національним цілям.
  5. Презентація та комунікація:
    • Проводити презентації напрацювань та викликів перед фахівцями Карітас України, місцевими організаціями, представниками Міністерства соціальної політики, кластером Захисту, зовнішніми стейкхолдерами.
    • Виступати основним координатором для інституційної взаємодії між Карітас Україна, місцевими організаціями та Міністерством соціальної політики, сприяючи налагодженню ефективних каналів комунікації для забезпечення єдиного підходу до задоволення потреб бенефіціарів.

Вимоги: 

  • Вища освіта.
  • Досвід роботи у соціальній сфері.
  • Досвід роботи на керівних позиціях від 3 років – буде перевагою.
  • Досвід запровадження та реалізації Центрів життєстійкості.
  • Розуміння принципів Соціальної роботи.
  • Досвід налагодження співпраці між урядовими та неурядовими організаціями.
  • Досвід роботи в неприбуткових організаціях в напрямках дотичних до Гуманітарного реагування у сфері Захисту.
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Навички роботи з комп’ютерними програмами, зокрема Microsoft Office (MS Word, Excel, PowerPoint тощо).

Необхідні професійні навички та особисті якості: 

  • Вміння чітко та ефективно доносити інформацію до різних аудиторій
  • Вміння встановлювати контакт, слухати та розуміти потреби інших, мотивувати
  • Вміння проводити інформативні презентації для різних цільових груп
  • Вміння надавати підтримку та допомогу іншим членам команди
  • Вміння конструктивно вирішувати конфліктні ситуації.
  • Ініціативність та проактивність у розв’язанні викликів.
  • Вміння ефективно розподіляти час та встановлювати пріоритети
  • Вміння швидко адаптуватися до змін та нових ситуацій
  • Вміння аналізувати інформацію та приймати обґрунтовані рішення.

Ми пропонуємо: 

  • Офіційне працевлаштування 
  • Конкурентний рівень заробітної плати 
  • Потрібні ресурси для виконання поставлених завдань 
  • Можливість професійного зросту 
  • Можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій 

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу — з нами у вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві! 

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів. 

Кандидат на цю посаду  перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.

З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/.

Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.

Відгукуючись на вакансію, ви підтверджуєте, що даєте згоду на збір та обробку персональних даних.

Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та мотиваційний лист на електронну адресу:  [email protected].

Термін розгляду надісланого резюме — від 1 до кількох тижнів до моменту закриття вакансії. Зверніть увагу, що для розгляду вашого резюме важливо, щоб ваш досвід, навички та мотивація долучитись до нашої команди (зазначені в мотиваційному листі) відповідали опису вакансії. 


Останні публікації цього розділу:

Провідний/а юрист/ка / ICLA Technical Officer - Ukraine Shostka

Експерти/-ки з організації і надання соціальних послуг (послуг соціального характеру)

Бізнес-аналітик/иня для супроводу цифрових продуктів Міністерства у справах ветеранів України

Фахівець/чиня з юридичного супроводу цифрових продуктів Міністерства у справах ветеранів України

Проєктний/а менеджер/ка для супроводу цифрових продуктів Міністерства у справах ветеранів України