Провідний/а економіст/ка з фінансової роботи (Finance officer)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy вакансія dfrfycsz(4)
Провідний/а економіст/ка з фінансової роботи (Finance officer)

Данська Рада з питань біженців (DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі. 

Наразі DRC шукає Провідного економіста з фінансової роботи в Харкові.

Загальний опис посади: 

Фінансовий спеціаліст забезпечує підтримку реалізації програм DRC у східному регіоні, в Харківському офісі в зоні його відповідальності. Підпорядковується керівнику групи з адміністративно-фінансової діяльності (FATL), співпрацює з відділом закупівель, бухгалтерами та програмним персоналом для забезпечення своєчасного виконання фінансових завдань і надання необхідної підтримки іншим командам у зоні своєї відповідальності.

Ваші обов’язки будуть: 

  • Готувати платежі, що здійснені банківськими переказами, готівкою або чеком в існуючих формах DRC під назвою Платіжні запити;
  • Готувати заявки на перерахування грошей на банківські рахунки;
  • Забезпечення щоденного оновлення Журналів витрат у ERP Dynamics та Касових книг у Excel для відображення фактичного стану існуючої каси та банківського балансу в усіх валютах;
  • Подавати банківські виписки, касові рахунки та касові книги менеджеру з адміністративно-фінансової діяльності до 5 числа кожного календарного місяця;
  • Забезпечувати видачу авансів та депозитів на основі схвалення регіонального керівника/прямого керівника та їх виплату протягом 4 тижнів після виникнення витрат;
  • Забезпечувати використання відповідної статті бюджету та проекту під час резервування витрат;
  • Забезпечувати своєчасне ведення бухгалтерського обліку на кінець місяця, включаючи підрахунок готівки та банківську звірку;
  • Проводити перевірку та підписання Заявок на закупівлю (PR) та Запити на платежі з фінансової сторони (RfP);
  • Забезпечувати належну систему зберігання фінансових документів;
  • Переконуватися, що бухгалтерські записи зроблені відповідно до внутрішніх інструкцій DRC та законодавства України, точні та своєчасні, переглядаючи та затверджуючи журнали перед їх публікацією;
  • Забезпечувати надсилання сканованих ваучерів до менеджера з адміністративно-фінансової діяльності щомісяця;
  • Переглядати документи та переконуватися, що витрати закодовані для виправлення кодів бюджету та переконайтеся, що витрати будуть понесені відповідно до наявного бюджету;
  • Спільно з FATL вести файл прогнозу бюджету (The File) для у зоні своєї відповідальності (проекти/бюджетні лінії);
  • Обслуговувати касу, обмін валюти, підрахунок готівки, робота з готівкою в безпечному та конфіденційному режимі;
  • Перевіряти журнали обліку та форми розрахунку палива, надані підрозділом ланцюга постачання, надавати аванс на паливо та відшкодування палива;
  • Активно брати участь у гармонізації операційної роботи: обмінюватися ідеями, створювати інструменти, оновлювати інструкції тощо;
  • За потреби надавати іншу підтримки в Базовому офісі;
  • Здійснювати бюджетний моніторинг та прогнозування – перегляд бюджетних витрат та консолідація інформації, необхідної для підготовки прогнозу;
  • Забезпечувати, щоб витрати на підтримку (паливо, зарплата, орендна плата тощо) розподілялись на основі звітних витрат, підтверджених відповідними підтверджуючими документами.

Необхідний досвід та технічні компетенції: 

  • Ми очікуємо, що ви матимете принаймні 2 роки досвіду роботи у фінансовій сфері чи у суміжних сферах.
  • Вища освіта у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, економіка праці, менеджмент, управління персоналом).
  • Відмінні навички роботи з Microsoft Office, особливо Excel.
  • Акуратність в оформленні документів.
  • Фінансова грамотність.
  • Комунікативні навички.
  • Досвід роботи в ІНГО буде перевагою.
  • Досвід роботи з ERP програмами буде перевагою.
  • Вільне володіння письмовою та усною українською або російською мовами.
  • Англійська на середньому або просунутому рівні (розмова/читання/письмо).

Усі посади DRC вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями DRC: 

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування програми. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Тип контракту: повна зайнятість. Робота у офісі

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=167359&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true 

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 02 квітня 2023 р.

Вакансія тільки для громадян України.

Щоб отримати додаткову інформацію про Данську Раду у справах біженців, відвідайте наш веб-сайт drc.ngo


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Communications Manager for USAID Cybersecurity for Critical Infrastructure in Ukraine Activity

Водій/ка (короткострокова позиція) / Driver (short-term)

Фахівець/чиня із захисту, гендерних питань та інклюзії

Міжнародний/а Консультант/ка (Оцінка Аналізу та Звітності) / International Consultant (Assessment Analysis & Reporting)

Регіональний/а менеджер/ка

Конкурс на вакансію Асистент/ка координатора проєкту