Провідний/а економіст/ка з фінансової роботи

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
anna.sharanevych

Vacancy_dfrfycsz_4 prostirjob
Провідний/а економіст/ка з фінансової роботи

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідним агентством із захисту, адвокації та просування довгострокових рішень для населення, яке постраждало від переміщення.

ДРБ працює в Україні з 2014 року, наразі в ДРБ працює понад 700 співробітників в Україні і у 2024 році продовжить значне розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації у сферах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла/непродовольчих товарів, гуманітарного роззброєння та розбудови миру (гуманітарна протимінна діяльність), шляхом прямого втручання, підтримувати організації громадянського суспільства (ОГС) та партнерство з ОГС.

Наразі ДРБ шукає Провідного економіста з фінансової роботи для своєї діяльності в місті Суми. Ця посада підпорядковуватиметься керівнику фінансової команди.

Загальна мета ролі:

Під управлянням керівника фінансового відділу, економіст з фінансової роботи відповідає за забезпечення загального щоденного фінансового функціонування офісу та підтримку реалізації програмної діяльності ДРБ.

Обов’язки:

  • Підготовка і проведення платежів, здійснених готівкою, чеком або банківськими переказами;
  • Ведення допоміжних витрат, їх розподілення (паливо, зарплата, орендна плата тощо) на основі звітних витрат, підтверджених відповідними підтверджуючими документами;
  • Забезпечення щоденного оновлення Журналів витрат у ERP системах та Касових книгах у Excel для відображення фактичного стану наявного банківського балансу в усіх валютах;
  • Перевірка заявок на закупівлю і запитів на платежі;
  • Допомога з аудитом кожного проекту за запитом фінансового менеджера;
  • Активна участь у гармонізації операційної роботи між регіональними та базовими офісами: обмін ідеями, створення інструментів, оновлення інструкцій тощо;
  • Забезпечення належної системи зберігання фінансових документів;
  • Забезпечення іншої фінансової підтримки в офісі та підготовка звітів на вимогу керівника.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Мінімум 3 роки релевантного досвіду у сфері фінансів
  • Досвід роботи у НУО буде перевагою
  • Рівень володіння англійською мовою — вище середнього
  • Відмінні навички роботи з Microsoft Office
  • Розвинені організаторські здібності
  • Акуратність в оформленні документів
  • Фінансова грамотність
  • Знання податкового законодавства

Необхідна освіта:

Вищий ступінь у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, бухгалтерський облік)

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: Річний контракт після успішного завершення початкового 3-місячного випробувального терміну.
  • Рівень: H
  • Призначення місця роботи: Суми
  • Дата початку: Якомога швидше.
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подання

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою.

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Форма для подання заявки.

Кінцевий термін подання заявок: 30.08.2024.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель