Провідний_а фахівець_чиня з соціально-правового захисту (Protection Officer)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Nelli

Vacancy вакансія dfrfycsz(7)
Провідний_а фахівець_чиня з соціально-правового захисту (Protection Officer)

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідним агентством із захисту, адвокації та просування довгострокових рішень для населення, яке постраждало від переміщення. 

ДРБ працює в Україні з 2014 року, наразі в ДРБ працює понад 400 співробітників в Україні і у 2023 році продовжить значне розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації у сферах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла/непродовольчих товарів, гуманітарного роззброєння та розбудови миру (гуманітарна протимінна діяльність), шляхом прямого втручання, підтримувати організації громадянського суспільства (ОГС) та партнерство з ОГС.

Наразі ДРБ шукає провідного фахівця з соціально-правового захисту для своєї діяльності в Чернігові.  Ця посада підпорядковуватиметься керівнику відділу соціально-правового захисту.

Загальна мета ролі:

Під керівництвом керівника відділу соціально-правового захисту, провідний фахівець з питань соціально-правового захисту відповідає за координацію та керівництво реалізації заходів з моніторингу якості захисту, проведення інформаційних сесій та передачу ключових повідомлень, ідентифікацію та підтримку осіб, які перебувають у зоні ризику, а також діяльність у сфері соціально-правового захисту на рівні спільнот. Він/вона тісно співпрацюватиме зі спільнотами, організаціями громадянського суспільства (ОГС) та державними службами з метою виявлення вразливих осіб, які потребують підтримки, проведення картування послуг та обміну інформацією про наявні послуги. Він/вона базуватиметься в офісі ДРБ в Чернігові, з поїздками в Чернігівську область.

Обов’язки:

  • Очолювати програмні заходи, пов’язані з моніторингом діяльності у сфері соціально-правового захисту
  • Підтримка у розробці інструментів моніторингу соціально-правового захисту та щомісячних планів у співпраці з керівником групи з соціально-правового захисту та менеджером з соціально-правового захисту.
  • Здійснювати картування послуг для визначення доступних послуг у спільнотах. Налагоджувати та підтримувати відносини з відповідними державними та недержавними надавачами послуг для надання безпечних перенаправлень.
  • Виявлення ризиків у сфері соціально-правового захисту та потреб моніторингу у визначених сферах та комунікація з керівником відділу соціально-правового захисту та менеджера з соціально-правового захисту щодо таких ризиків та потреб. Забезпечення збору кількісної та якісної інформації та даних, з використанням різних інструментів моніторингу соціально-правового захисту.
  • Координувати роботу з колегами з відділу інформаційного менеджменту та брати активну участь в аналізі зібраної інформації та даних.
  • Організовувати та проводити інформаційно-просвітницькі заходи, включно з поширенням ключових повідомлень, розповсюдження інформаційних матеріалів та проведення інформаційних сесій, адаптованих до потреб, виявлених у ході моніторингу у сфері соціально-правового захисту.
  • Проводити заходи із соціально-правового захисту, включно з, але не обмежуючись, роботою з місцевою владою, реалізацією громадських ініціатив, розбудовою потенціалу громади, допомогою постраждалому від конфлікту населенню;
  • Проводити регулярні зустрічі ініціативними групами/мережами на рівні громад та допомагати у розробці “планів дій спільноти” для вирішення проблем у сфері соціально-правового захисту. Розбудова спроможності місцевих суб’єктів та ключових членів спільноти з ключових питань, таких як мейнстримінг питань соціально-правового захисту та безпечних перенаправлень.
  • Сприяти підвищенню якості активностей ДРБ, орієнтованих на громади, шляхом ефективного визначення та координації роботи із зацікавленими сторонами, ключовими респондентами та членами громад.
  • Залучати та будувати міцні відносини зі спільнотами через послідовну взаємодію з громадськими структурами та дотримання підходів, що враховують культурні особливості та гідність. Підтримувати структури на рівні громад шляхом сприяння конструктивному груповому діалогу та наставництва учасників щодо самостійного визначення проблем у сфері захисту, які впливають на їхні громади.
  • Контролювати роботу фахівців з питань соціально-правового захисту та забезпечувати якість їхньої діяльності.
  • Встановлювати та підтримувати координацію з місцевими органами влади, місцевими та міжнародними неурядовими організаціями коли необхідно;
  • Координувати роботу з іншими відділами ДРБ з метою сприяння перенаправленню та обміну інформацією.
  • Брати участь у підготовці пропозицій щодо фінансування нових проектів та надавати інформацію, пов’язану з роботою на місцях.
  • Надавати регулярні звіти керівнику відділу соціально-правового захисту та/або менеджеру з питань соціально-правового захисту.
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені керівником відділу соціально-правового захисту та/або менеджером з соціально-правового захисту, що мають відношення до досягнення цілей соціально-правового захисту.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Кандидати, які не мають досвіду роботи з вразливими групами але зацікавлені в цій сфері, можуть подавати заявки, оскільки буде надано навчання на робочому місці.
  • Вміння говорити на делікатні теми та працювати з людьми, які перебувають у скрутному становищі.
  • Знайомство з соціальною роботою є бажаним, але необов’язковим.
  • Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включно зі здатністю ефективно працювати з вразливими особами, співробітниками та зацікавленими сторонами з різним досвідом.
  • Бажаний досвід керівництва персоналом.
  • Відмінні організаційні навички та навички управління часом, вміння визначати пріоритетність завдань і справлятися з декількома обов’язками.
  • Високий рівень особистої доброчесності та розуміння конфіденційності та етики.
  • Досвід роботи з Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційними системами Windows.
  • Знання англійської мови є бажаним.
  • Знання української мови є обов’язковим.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Необхідна освіта:

ступінь бакалавра у відповідній галузі (наприклад, соціальні науки, міжнародні відносини, гуманітарні науки) або еквівалентний досвід роботи.

Ми пропонуємо:

Тривалість контракту: 1 рік
Рівень: H
Призначення місця служби:  Чернігів
Дата початку: Якомога швидше

Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подання:

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169432&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 18.11.2023

ДРБ як роботодавець

Працюючи в ДРБ, ви приєднаєтеся до глобальної команди, яка налічує близько 8000 співробітників у 40 країнах світу. Ми пишаємося нашими:

  • Професіоналізмом, впливом та досвідом
  • Гуманітарним підходом та роботою, яку ми виконуємо
  • Цілеспрямованістю, значущістю та власним внеском
  • Культурою, цінностями та сильним лідерством
  • Справедливою компенсація та постійним розвитком

Здатність ДРБ забезпечити захист та допомогу біженцям, ВПО та іншим підзахисним особам залежить від здатності наших співробітників підтримувати та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, жорстокого поводження та домагань. ДРБ проводить ретельні та всебічні перевірки особистих даних як частину процесу набору персоналу.

Якщо у вас є питання або виникають проблеми з процесом подання онлайн-заявки, будь ласка, відвідайте drc.ngo/about-us/job-and-career/support-for-job-seekers.

Данська Рада у справах біженців є роботодавцем з рівними можливостями. Ми прагнемо створити інклюзивне та позитивне робоче середовище, засноване на взаємній повазі всіх співробітників. Всі претенденти на працевлаштування розглядаються без урахування раси, віку, здібностей, етнічної приналежності, національності, релігії, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, сімейного стану або будь-якого іншого фактору. У ДРБ ми відзначаємо різноманітність та цінуємо наших співробітників за те, якими особистостями вони є, та їх унікальні навички, досвід та перспективність. Запрошуємо всіх зацікавлених кандидатів подати заявку!


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад