Проєктний менеджер – Е-акциз
ЗАВЕРШЕНО
Проєктний менеджер – Е-акциз (TAPAS-RFQ-2020-036)
Загальна інформація:
- Назва позиції: Проектний менеджер, проект з розробки та впровадження автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів «еАкциз»
- Кінцева дата подачі: 17 грудня, 2020;
- Форма співпраці: Контракт консультанта – 12 місяців;
- Місце роботи: віддалений режим роботи з можливістю працювати в офісі
Фонд Євразія, виконавець проєкту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS”, що фінансується Урядом США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Департаментом із міжнародного розвитку уряду Великої Британії (UK aid), шукає Проектного менеджера для проєкту зі створення автоматизованої системи обліку марок акцизного податку та обігу підакцизних товарів (Е-акциз).
Мета:
Метою проекту є створення та впровадження автоматизованої системи «еАкциз», яка забезпечить контроль за обігом підакцизних товарів (алкогольних напоїв та тютюнових виробів) на усіх етапах обігу таких товарів на митній території України від їх виробника або імпортера до моменту роздрібної реалізації кінцевому споживачу; мінімізація впливу людського фактора на адміністрування акцизного податку; збільшення доходів бюджету від сплати акцизного податку, зменшення обсягів реалізації підакцизних товарів без сплати акцизного податку. У разі створення система «еАкциз» унеможливить легалізацію незаконно виготовлених/імпортованих підакцизних товарів та, відповідно, забезпечить зменшення обсягів незаконного обігу підакцизних товарів.
Функції експерта:
- Координувати проектну команду, що займатиметься розробкою та впровадженням автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів «еАкциз»;
- Разом з іншими фахівцями розробити проектне рішення для автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів «еАкциз» (логіка бізнес-процесів, проект бази даних);
- Разом з іншими фахівцями розробити технічне завдання на розробку автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів «еАкциз»;
- Надати підтримку розробникам у процесі розгортання прототипу, його тестування, внесення змін за потреби;
- Вести документацію проекту у Confluence/Jira;
- Проводити регулярні зустрічі з зацікавленими сторонами щодо з’ясування вимог до інформаційних систем та робити регулярні презентації для демонстрації завершених етапів проекту.
Обсяг робіт і обов’язки експерта:
- Брати участь у розробці концепції та планів імплементації проекту;
- Проводити регулярні зустрічі з зацікавленими сторонами, щодо з’ясування вимог до інформаційних систем;
- Керувати командою експертів, що працюють над проектом;
- Визначати проектні пріоритети, KPI та ставити команді відповідні завдання;
- Брати участь у розробці технічних вимог для пошуку підрядників на розробку програмного забезпечення;
- Координувати усі етапи розробки програмного забезпечення (SDLC), використовуючи підходи та методології Scrum / Kanban / XP тощо;
- Документувати функціональності інформаційних систем;
- Моніторити усі етапи розробки програмного забезпечення та готувати відповідні звіти на вимогу замовника;
- Комунікувати з усіма стейкхолдерами, що беруть участь у імплементації проекту, у тому числі з представниками державних органів, розробниками тощо;
- Координувати партнерів та підрядників проекту.
Вимоги до кваліфікації експерта:
- Більше трьох (3) років досвіду управління проектами з розробки програмного забезпечення;
- Розуміння та навички управління проектами з IT розробки за такими підходами Agile, як Scrum, Kanban, Crystal, FDD, XP тощо;
- Досвід у розробці електронних послуг для населення та бізнесу, розуміння таких технологій як інтероперабельні рішення тощо;
- Розуміння процесу проектування та розробки програмного забезпечення, формулювання високорівневих технічних вимог до програмного продукту;
- Вміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати можливі програмні рішення;
- Досвід у написанні технічних завдань, вимог та специфікацій для IT проектів.
Бажані навички та досвід роботи:
- Більше двох (2) років досвіду роботи з Jira та Confluence;
- Досвід у моделюванні бізнес-процесів (Cawemo);
- Знання нотацій BPMN 2.0 та UML;
- Досвід у комунікаціях з державними органами (з’ясування вимог, проведення презентацій);
- Розвинені організаційні уміння та увага до деталей;
- Знання англійської мови буде перевагою;
- Знання законодавства в галузі надання адміністративних послуг у сфері акцизних зборів та податків буде перевагою.
Резюме разом із супровідним листом надсилайте на e-mail [email protected] з темою листа Проєктний менеджер – Е-акциз (TAPAS-RFQ-2020-036). Кінцевий строк подачі документів: 17 грудня 2020 р (18:00 за київським часом).
Присудження контракту залежить від наявності коштів.