Програмний/на адміністратор/ка проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Вакансія_посібник для медсестер_22.11
Програмний/на адміністратор/ка проєкту

Міжнародна благодійна організація «Благодійний фонд «СОС Дитячі Містечка» в рамках еалізації нового проєкту «Мінімальний комплексний пакет соціальних послуг для сімей з дітьми» запрошує до співпраці Програмного/у адміністратора/ку проєкту

Термін проєкту: 02.2024 — 06.2025

Вашими обов’язками буде:

  • адміністративна підтримка проєкту;
  • технічна організація проведення заходів (круглих столів, тренінгів, семінарів, ін.);
  • організація відряджень в рамках проєкту та інша логістична підтримка;
  • адміністративна координація роботи з підрядними організаціями й консультантами;
  • підготовка листів, ведення листування;
  • організація та ведення документообігу (електронного та паперового): документів, договорів, актів за усталеними шаблонами;
  • ведення та координація процесу закупівлі: підготовка та проведення тендерів, цінових моніторингів, конкурсних відборів, комунікації з постачальниками, оформлення документів, згідно з процедурними вимогами організації;
  • збір та систематизація звітних документів, контроль правильності їх оформлення, файлування;
  • переклад документів, стандартів, вимог донора, методичних вказівок та рекомендацій;
  • ведення баз даних;
  • участь у підготовці необхідної звітності;
  • адміністрування офісу;
  • ділова комунікація з партнерами проєкту та іншими зацікавленими сторонами;
  • виконання інших необхідних для реалізації проєкту завдань на вимогу керівника проєкту.

Вимоги до кандидата:

  • вища освіта (філологія, діловодство, адміністрування, міжнародні відносини, менеджмент);
  • наявність досвіду роботи з документообігом;
  • гарні комунікативні та організаторські навички — обов’язково;
  • грамотна письмова та усна українська мова — обов’язково;
  • впевнений користувач ПК та пакету офісних програм, баз даних;
  • висока організованість, проактивність, відповідальність, робота на результат, стресостійкість;
  • досвід роботи в неприбутковому секторі, міжнародних організаціях буде перевагою;
  • здатність розставляти пріоритети, робота з чіткими дедлайнами;
  • володіння англійською мовою на рівні В1+ буде додатковою перевагою.

Якщо ви відповідаєте вимогам, запрошуємо приєднатися до нашої команди!

Дедлайн подачі резюме: до 30.01.2024 р до 15.00 год.

Імейл для відправки резюме: [email protected]

МБО БФ «СОС Дитячі Містечка» Україна робить все можливе, щоб у всіх видах діяльності, які ми здійснюємо, діти та молодь були в безпеці, їхні права були захищені, а до них ставилися з гідністю та повагою. У своїй діяльності ми дотримуємось принципу абсолютної нетерпимості до будь-якої форми насильства над дітьми, нехтування їхніми потребами та їхньої експлуатації. Тому, наш процес відбору співробітників передбачає перевірку даних кандидата та його ознайомлення із стандартами захисту дітей та молоді. Подаючи заявку, кандидат підтверджує своє розуміння даних процедур найму.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель