Програмний директор в ГО “Детектор медіа”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
zelin.tk

вакансія
Програмний директор в ГО “Детектор медіа”

ГО «Детектор медіа» оголошує конкурс на заміщення посади програмного директора.

Програмний директор здійснює:

  1. Управління персоналом Програмного відділу організації: координація та контроль за діяльністю координаторів проектів та інших людей, долучених до реалізації програмної діяльності.
  2. Забезпечення виконання річного (операційного) плану Організації. Складання короткотермінових планів роботи, операційне управління (через Програмний відділ) заходами і процесами, що відбуваються в рамках програмної діяльності Організації.
  3. Участь у стратегічному плануванні; забезпечення розробки річного плану роботи організації.
  4. Участь у бюджетуванні як діяльності організації в цілому, так і окремих складових діяльності (окремих проектів).
  5. Загальний контроль за управлінням кошторисом Організації в частині програмної діяльності.
  6. Забезпечення (прямо або через Програмний відділ) написання проектних заявок відповідно до планів організації. Забезпечення належної якості проектних заявок організації. Комунікація з донорами в процесі залучення фінансування та виконання проектів.
  7. Забезпечення належної якості публічної звітності, а також звітності донорам Організації.
  8. Участь у вдосконаленні політик та процедур Організації, зокрема в частині забезпечення якості програмної діяльності і управління проектною роботою.
  9. Забезпечення належного моніторингу та оцінки програмної діяльності Організації: коректного визначення і вимірювання індикаторів; належного аналізу даних M&E; врахування M&E при прийнятті стратегічних та операційних рішень. Забезпечення (прямо або через Програмний відділ) належного функціонування системи M&E в Організації, яка б охоплювала як операційні, так і стратегічні індикатори діяльності.
  10. Комунікація з партнерами; участь у мережевих проектах Організації.
  11. Зовнішня комунікація цілей та продуктів роботи Організації.

Вимоги до кандидатів:

  1. Вища освіта в галузі медіа, політичних наук, соціології, економіки;
  2. Мінімум 5 років роботи з донорськими установами (фандрайзинг, управління проектами); поглиблене знання донорського середовища та фандрайзингові навички;
  3. Мінімум 5 років роботи в сфері медіа або НУО;
  4.      Розуміння процесів у сфері ЗМІ (стан розвитку медіа в Україні, медіареформи, проблеми медіаграмотності тощо) та/або знання суміжних галузей (ринок інтернет-провайдерів, кіновиробництво тощо) є бажаним;
  5. Вільне володіння англійською мовою.

Просимо надсилати резюме з вказанням бажаного рывня заробітної платні на адресу: [email protected] до 31 січня 2018 року. Резюме розглядатимуться протягом січня. 


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій