Проектний менеджер (оренда майна)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Alina

вакансія
Проектний менеджер (оренда майна)

Фонд Євразія, виконавець проєкту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS”, що фінансується Урядом США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Департаментом із міжнародного розвитку уряду Великої Британії (UK aid), шукає Проектного менеджера для проєкту зі створення інформаційно-аналітичного ресурсу «Оренда», який буде основним джерелом даних про оренду державного майна (Оренда держмайна).

Команда реформи оренди державного та комунального майна, яка була успішно запущена в 2020му році, шукає поповнення. Наступний крок: створення унікального IT рішення, що забезпечить повну автоматизацію всього процесу оренди державного майна. Для реалізації ідеї ми шукаємо досвідченого проектного менеджера, здатного генерувати та втілювати ідеї. Project Manager буде залучений до всіх етапів створення продукту та комунікації з усіма стейкхолдерами процесу, а також до вибору та управління аутсорс розробкою. Ключове завдання — побудувати прозору, стабільну, політично незалежну, безпечну IT систему оренди державного майна, інтегрованою з іншими сервісами (Прозорро.Продажі, держказначейство), якою будуть користуватись десяткі тисяч орендарів та тисячі орендодавців по всій країні

Загальна інформація:
Форма співпраці: Контракт консультанта – 9 місяців;
Місце роботи: Центральний апарат Фонду державного майна з можливістю працювати у віддаленому режимі.

Функції експерта:
– Координувати проектну команду експертів, що займатиметься розробкою та впровадженням Системи, як цілісного розгалуженого продукту;
– Забезпечувати координацію всіх сторін, що приймають участь у проєкті (в тому числі замовників, розробників, тестувальників);
– Пропонувати та обгрунтовувати оптимальні підходи до етапності впровадження Системи;
– Разом з іншими фахівцями розробити детальні технічні вимоги для розробки та впровадження Системи;
– Надати підтримку розробникам у процесі розробки Технічного завдання, протоколів інформаційної взаємодії з учасниками інформаційного обміну, розгортання Системи, її тестування, внесення змін за потреби;
– Вести документацію проєкту у Confluence/Jira;
– Проводити регулярні зустрічі із зацікавленими сторонами щодо з’ясування вимог до Системи, проблемних питань проекту та робити презентації для демонстрації завершених етапів проєкту;
– Проводити навчання та консультування користувачів Системи в процесі її впровадження.

Обсяг робіт і обов’язки експерта:
– Участь у розробці детальних технічних вимог та планів впровадження Системи;
– Надання пропозицій щодо вдосконалення Системи;
– Проведення регулярних зустрічей і зацікавленими сторонами щодо з’ясування вимог до Системи;
– Управління командою експертів, що працюють над проектом;
– Координація всіх сторін, що приймають участь у проекті;
– Визначення проектних пріоритетів, KPI та постановка відповідних завдань команді;
– Участь у розробці технічних вимог для пошуку підрядників на розробку програмного забезпечення;
– Координація та моніторинг на всіх етапах життєвого циклу програмного забезпечення, використовуючи підходи та методології Waterfall / Agile, підготовка відповідних звітів на вимогу замовника;
– Документування функціональних можливостей Системи;
– Організація робіт з виявлення вимог до Системи в цілому та надання консультацій розробнику відповідного Технічного завдання;
– Комунікація з усіма стейкхолдерами, що беруть участь у імплементації проєкту, у тому числі з представниками державних органів, розробниками тощо;
– Узгодження і відстеження термінів виконання робіт з розробки Системи;
– Участь в проведенні тестування та впровадження Системи;
– Звітування проекту технічної допомоги щодо ходу реалізації проєкту та виконаних завдань.

Вимоги до кваліфікації експерта:
– Більше трьох (3) років досвіду управління проєктами з розробки програмного забезпечення або досвід успішного впровадження IT систем на великих підприємствах (не менше трьох (3) проектів) на керівних чи ключових посадах;
– Досвід на позиції менеджера IT продукту буде перевагою (досвід продуктового планування та досвід в створенні і продумуванні user story);
– Розуміння та навички управління проектами з IT розробки за методологіями Waterfall та Agile;
– Досвід у розробці електронних послуг для населення та/або бізнесу;
– Розуміння таких технологій, як внесення, зберігання та обробка даних (системи керування базами даних), веб-технології, взаємодія інформаційних систем;
– Розуміння процесу проектування та розробки програмного забезпечення, формулювання високорівневих та детальних технічних вимог до програмного продукту;
– Досвід збору та формализації вимог до міжсистемної інтеграції;
– Вміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати технології і можливі програмні рішення;
– Досвід у написанні технічних завдань, вимог та специфікацій для IT проєктів;
– Знання нотацій BPMN 2.0 та UML;
– Досвід роботи з Jira (або Redmine) та Confluence (або аналоги);
– Досвід використання продуктів для моделювання інтерфейсів.

Бажані навички та досвід роботи:
– Досвід у комунікаціях з державними органами (з’ясування вимог, проведення презентацій);
– Розвинені організаційні навички та увага до деталей;
– Вміння визначати пріоритетність завдань для команди;
– Відмінні комунікативні здібності;
– Знання англійської мови буде перевагою.

Кінцевий строк подачі документів: 11 січня 2021 р (18:00 за київським часом).
Присудження контракту залежить від наявності коштів.

Чекаємо на резюме разом із супровідним листом на e-mail [email protected]. Прохання обов’язково вказати назву позиції та внутрішній порядковий номер Фонду Євразія по цьому конкурсу, а саме TAPAS-RFQ-2020-043, у темі листа.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка