Product Owner системи проєкту «Електронна черга перетину кордону»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Фонд Східна Європа
Product Owner системи проєкту «Електронна черга перетину кордону»

Фонд Східна Європа в межах Проєкт USAID / UK Dev «Підтримка цифрової трансформації» оголошує конкурс на позицію експерта / експертки  – Product Owner системи проєкту «Електронна черга перетину кордону» для консультування користувачів англійською, польською та українською мовами.

У грудні 2022 року Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України разом із Державною службою з безпеки на транспорті запустили електронну чергу перетину кордону для вантажівок – єЧергу (Android, iOS) – на міжнародному пункті пропуску «Ягодин – Дорогуськ». Зараз робота системи поширюється на 28 міжнародних пунктів пропуску із країнами ЄС та Молдовою для вантажних та автобусних транспортних засобів. За допомогою створеного сервісу водії бронюють місце в черзі для перетину кордону та перевіряють просування черги онлайн. Система автоматично надсилає водієві повідомлення, зазначаючи орієнтовний час перетину кордону. Це дає змогу впорядкувати чергу, водіям – не чекати на узбіччі декілька днів, а приїхати на пункт пропуску в зазначений час, знизити витрати на транспортування вантажу. єЧерга підвищує прозорість перетину кордону та зменшує корупційні ризики, бо мінімізує вплив людського чинника на формування черги й усуває різні зловживання, які можуть виникати через перевантаженість пунктів пропуску.

Термін залучення: до кінця 2024 року з можливим продовженням.

Формат роботи: змішаний (офлайн та онлайн). Перевага надається кандидатам/-кам, які зможуть працювати у м. Києві.

Основні завдання й обов’язки:

  • координувати розроблення технічної документації для модернізації «Електронної черги перетину кордону»;
  • координувати розроблення та імплементацію проєктного рішення (логіка бізнес-процесів, проєкт бази даних);
  • комунікувати з усіма стейкхолдерами, що беруть участь в імплементації проєкту, зокрема з представниками державних органів, розробниками тощо;
  • проводити регулярні зустрічі з зацікавленими сторонами, щоб з’ясовувати вимоги до інформаційної системи та презентувати завершені етапи проєкту.
  • координувати роботу між проєктною командою єЧерги, підрядниками, експертами у сфері міжнародних перевезень вантажів та пасажирів;
  • надавати підтримку розробникам під час модернізації й тестування системи;
  • надавати підтримку щодо розроблення нормативно-правових актів у галузіміжнародних перевезень вантажів та пасажирів;
  • вести документацію проєкту в Notion/Confluence/Jira (інші IT-інструменти, узгоджені з проєктною командою);
  • координувати інтеграцію «Електронної черги перетину кордону» з іншими інформаційними системами (зокрема, із релевантними інформаційними системами та реєстрами міністерства);
  • координувати всі етапи розроблення програмного забезпечення (SDLC), використовуючи підходи та методологіїScrum / Kanban / XP тощо;
  • моніторити всі етапи розроблення програмного забезпечення та готувати відповідні звіти на вимогу замовника;

Вимоги до кандидата:

  • понад три (3) роки досвіду управління проєктами з розроблення програмного забезпечення;
  • навички управління проєктами з IT-розроблення за такими підходами Agile, як Scrum, Kanban, Crystal, FDD, XP тощо;
  • досвід розроблення електронних послуг для населення та бізнесу, розуміння понять інтероперабельності, захисту даних, кібербезпеки тощо;
  • розуміння проєктування та розроблення програмного забезпечення, формулювання високорівневих технічних вимог до програмного продукту;
  • уміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати технології і можливі програмні рішення;
  • досвід написання технічних завдань, вимог та специфікацій для IT-проєктів.

Бажані навички та досвід роботи:

  • понад два (2) роки досвіду роботи з Notion, Jira та Confluence (схожих IT- інструментів);
  • досвід комунікацій із державними органами (з’ясування вимог, проведення презентацій);
  • розвинені організаційні вміння та увага до деталей;
  • знання англійської мови буде перевагою;
  • знання законодавства в галузі міжнародних перевезень вантажів та пасажирів буде перевагою

Пропозиції, будь ласка, надсилайте до 23:00 години 30 квітня 2024 року на адресу: [email protected] з позначкою «DTA_ Product Owner _єЧерга».

Контактна інформація:

Віталій Величко, експерт із закупівель Фонду Східна Європа,

VVelychko@eef.org.ua


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних

Менеджер/ка з моніторингу та оцінки