Procurement Assistant / Асистент/ка із закупівель для міжнародного фонду

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HelpUkraine

Help-Hilfe zur Selbsthilfe
Procurement Assistant / Асистент/ка із закупівель для міжнародного фонду

Асистент з закупівель для Help — Hilfe zur Selbsthilfe

Про Help:

Німецька гуманітарна організація «Help-Hilfe zur Selbsthilfe» (Help) працює по всьому світу протягом вже 40 років. Наразі ми впроваджуємо проекти у більше ніж 25-х країнах. (https://www.help-ev.de/en/about-us).

З часу свого заснування у 1981 році, Help прагне надавати швидку, стабільну та довгострокову допомогу та підтримку людям, що її потребують. Help покращує умови життя та підвищує стійкість людей у скрутному становищі в усьому світі.

Help шукає кваліфікованого кандидата на позицію Асистент з закупівель для забезпечення проектної діяльності з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам.

Місце діяльності: Київ.

Дата початку роботи: якнайшвидше

Обов’язки та відповідальність:

  • Підготовка документів для аудиту дотримуючись процедур закупівель Help.
  • Організація закупівлі товарів і послуг, проведення дослідження ринку, розробка відповідних документів, вибір постачальників.
  • Допомога фахівцям на місцях створювати чіткі та зрозумілі запити на купівлю та іншу документацію.
  • Підготовка необхідної документації щодо поставок і фінансових операцій Help.
  • Збір, архівування та регулярне оновлення документів, що стосуються проектів (контракти, пропозиції, накази, додатки, накладні, звіти).
  • Участь у веденні файлів закупівель.
  • Допомога програмному та офісному персоналу у закупівлях.
  • Виконання поставлених завдань індивідуально та з мінімальними інструкціями.

Кваліфікації та навички:

  • Вища освіта бажана (фінанси, адміністрація, тощо)
  • Необхідне знання англійської мови на високому рівні.
  • ІТ обізнаність.
  • Наявність досвіду в сфері закупівель або в суміжній сфері бажано.
  • Розвинуті організаторські здібності.
  • Розвинуті комунікативні та особистісні навички, ініціативність, відповідальність.
  • Здатність до ефективного вирішення конфліктів.
  • Здатність працювати як самостійно, так і в складі команди.
  • Здатність швидко навчатися та адаптуватися до нових завдань.
  • Попередній досвід роботи в громадському/НУО секторі, як місцевому, так і міжнародному, з аналогічним обсягом і типом роботи буде розглядатися як перевага.

Звітність: Асистент з закупівель звітуватиме Менеджеру з закупівель згідно процедури, встановленої Help.

Запрошуємо кандидатів з інвалідністю подавати заявки.

Зацікавлені кандидати, що відповідають вимогам, запрошуються надіслати резюме (CV) англійською мовою на пошту [email protected] якомога швидше.

Будь ласка, вкажіть назву вакансії як тему листа. Додаткові підтвердження (дипломи, рекомендаційні листи тощо) на цій стадії не потрібні.

Запрошуємо кандидатів з інвалідністю подавати заявки.

Повідомлення отримають лише ті кандидати, що пройдуть відбір для співбесіди.

Ми закликаємо кваліфікованих кандидатів надіслати резюме якомога швидше, адже заявки розглядатимуться на поточній основі.


Останні публікації цього розділу:

Соціальний(на) фахівець(чиня) ЦДВ, м.Запоріжжя

Communications Assistant до ЮНЕСКО

Operations Assistant до ЮНЕСКО

Пакт шукає консультанта/ку з надання юридичної підтримки Міністерству охорони здоров’я України (МОЗ) та його Офісу відновлення системи охорони здоров’я

Керівник(ця) проєкту в "Навчай для України", (Київ)

Senior Finance Officer/Провідний(на) фахівець(чиня) з фінансів