PR-менеджер/ка (ведучих та програм) Суспільного Мовлення

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Suspilne

Vacancy вакансія(5)
PR-менеджер/ка (ведучих та програм) Суспільного Мовлення

Суспільне Мовлення — найбільша незалежна медіакомпанія України. Ми не залежимо від олігархів чи політиків, не обслуговуємо жодних державних органів політичних сил чи структур. Суспільне належить українському суспільству і фінансується з податків усіх громадян. Суспільне Мовлення — незмінне в лідерах з дотримання журналістських стандартів. Близько 6 млн. читачів підписані на Суспільне в соціальних мережах, з них 4 млн. — на регіональних платформах. Суспільне — офіційний транслятор Євробачення, Олімпіади й Паралімпіади. Суспільне Мовлення та ВВС проведуть Євробачення-2023 від імені України.

Під час війни ми 24/7 даємо новини з першоджерел на ТБ, радіо, сайтах та YouTube, у Facebook, Instagram, Telegram, Viber. У нас найширше в країні радіопокриття, в тому числі — на окупованих територіях. Ми документуємо злочини рф та проводимо журналістські розслідування.

Ми запрошуємо вас приєднатися до команди, що забезпечує доступ ваших рідних та близьких, друзів та знайомих, всіх українців — до чесної та неупередженої інформації.

Ключові завдання:

  • Моніторинг потенційно важливих для АТ «НСТУ» подій чи інформаційних приводів для підготовки відповідних PR-матеріалів.
  • Підготовка прес-релізів, новин, анонсів, інтерв’ю та інших матеріалів про телеканали та радіопрограми АТ «НСТУ».
  • Комунікація з з представниками друкованих та електронних ЗМІ.
  • Підготовка та проведення заходів з метою популяризації телеканалів та телепрограм АТ «НСТУ».
  • Координація роботи фотографа на зйомках чи публічних подіях.

Ми запросимо Вас на співбесіду, якщо Ви маєте:

  • Вищу освіту: магістр (спеціаліст) за однією зі спеціальностей: «Журналістика», «Менеджмент соціокультурної діяльності», «Політологія», «Філологія», «Соціологія», «Публічне управління та адміністрування», «Міжнародні відносини, «Суспільні комунікації та регіональні студії».
  • Досвід роботи піарником в медіа або зі ЗМІ від 2 років.
  • Знання принципів планування PR-кампаній та методи їх організації і проведення.
  • Вміння організації і підготовки прес-релізів, інформаційних повідомлень, проведення брифінгів, прес-конференцій.
  • Відмінне володіння державною мовою.
  • Знання Закону України «Про суспільне медіа України», Статуту АТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України».

Долучившись до команди Суспільного, Ви отримаєте:

  • Офіційне працевлаштування і всі соціальні гарантії.
  • Можливість працювати з різноманітним творчим колективом в масштабі всієї країни.
  • Цікаві професійні виклики та завдання.

Якщо Вас зацікавила вакансія, надсилайте, будь ласка, резюме та короткий мотиваційний лист, який розкаже — чим саме для вас цікава робота в команді Національної суспільної телерадіокомпанії України.

Вдячні за інтерес до компанії Суспільне Мовлення!

Відправляйте резюме на пошту: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Фахівець(-чиня) з польового моніторингу

Фахівець/чиня з питань безпеки

Консультант/ка: Ukrainian Language Editor Consultant

Директор/ка Муніципального центру відновлення

Юрист/ка

Директор/ка проєкту