PR-менеджер/ка проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

012
PR-менеджер/ка проєкту

 

Вакансія: PR-менеджер/-ка у проект «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я у громадах Житомирської області» 

Номер вакансії: 012/IN TOUCH

Тип контракту: Договір з ФОП 

Місце роботи: Житомир

Формат роботи: офлайн

Період виконання: 10 місяців.

Організаційний контекст роботи: Громадська організація “НУО “Ін Тач Юкрейн Фундейшн” шукаємо експерта, який може виконувати роль PR-менеджера для проєкту «Відновлення доступу до медичних послуг у громадах Житомирської області» в рамках проекту “Інновації для подолання епідемії СНІД” впродовж  10 місяців. 

Проект реалізується ГО “НУО “Ін Тач Юкрейн Фундейшн” у регіоні за підтримки проекту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», що фінансується американським народом через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується організацією Пакт у партнерстві зі Швейцарським інститутом тропічної медицини та громадського здоров’я (Swiss TPH) та Європейським інститутом політики громадського здоров’я (ЄІПГЗ)

Проект спрямований на надання медичної та психосоціальної допомоги віддалених населених пунктів Житомирської області (Олевської, Словечанської та Народицької громад).

Мета Проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я» (2022-2027 рр.) полягає у зміцненні спроможності Уряду України попереджувати, виявляти та реагувати на загрози громадському здоров’ю, забезпечувати виконання критично важливих функцій громадського здоров’я в кризовий період та захищати здоров’я усіх українців, у тому числі вразливих та маргіналізованих груп, а також розширювати та забезпечувати послуги з охорони психічного здоров’я для населення, що зазнало впливу війни.

Вимоги до кандидатури: 

  • Повна вища освіта у галузі: проектний менеджмент,  публічне управління, міжнародні відносини, медицина тощо.
  • Досвід діяльності у галузі проектного менеджменту, діяльності громадських організацій, міжнародних проектів, регіонального розвитку не менше 2 років.
  • Знання англійської мови на мінімальному рівні В2; Знання додаткової іноземної мови буде перевагою.
  • Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canvas, Figma, CRM системами, Data Check.
  • Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.

Додаткові документи необхідні для участі у конкурсі:

  • Надайте підтвердження якісної взаємодії з органами ОМС, ОДА чи іншими державним чи муніципальними органами визначених територій (у довільній формі); 
  • Наведіть 2 успішні результати реалізації проектів МТД, де ви виступали членом команди;

Короткий опис функціональних обов’язків 

  • Написання статей, дописів, відео, фото щодо реалізації активностей за проектом.
  • Популяризувати проект у місцевих та регіональних ЗМІ.
  • Провести мінімум 2-3 ефіри на радіо, телебаченні щодо реалізації проекту.
  • Ведення додаткової звітності по діяльності за проектом.
  • Виїздити 1 раз на квартал з ММК до громад учасниць для створення якісного фото- та відео- контенту.
  • Запис та монтаж інтерв’ю від людей щодо якості роботи ММК.
  • Забезпечити постійне оновлення всіх сторінок Організації (та проектів Організації) у соціальних мережах.
  • оперативна підготовка прес-релізів та їхня вчасна розсилка.
  • моніторинг публікацій у ЗМІ (зокрема, спілкування щодо порушень ними атрибуцій, брендбуку донора у ході реалізації проекту).
  • Дотримуватись Додатку 6 “Стратегії брендування та плану маркування”.
  • забезпечити постійне оновлення головної сторінки сайту Організації, публікації новин про важливі події.
  • замовлення та розробка сувенірної продукції, організація підготовки друкованої продукції Організації тощо.
  • організація публічних заходів (церемонії нагородження, конференції, прес-конференції тощо).
  • підготовка коротких витягів українською із новини, для інформування членів Організації.
  • підтримка контактів із партнерами (листи подяки після заходів, інформування про цікаві для них проекти Організації тощо).
  • отримання та надсилання поштової кореспонденції, підтримка зворотного зв’язку з Організацією засобами зв’язку (телефон, факс тощо).
  • інші завдання, що можуть виникати у ході роботи.

Для участі в конкурсі просимо заповнити аплікаційну форму тут

Ознайомитися з Вимогами до посади можна тут.

Електронна пошта за якою Ви можете задати додаткові питання: [email protected] 

Якщо Ви зацікавились конкурсом та готові стати частиною команди Громадської організації “НУО “Ін Тач Юкрейн Фундейшн” у реалізації даного проекту, просимо до 12 грудня 2023 року (включно) надіслати вашу аплікаційну форму наведену вище.

Ми зв’яжемося лише із кандидатами/кандидатками, що пройшли перший етап відбору, для проведення співбесіди.

Кандидату/ці, який/яка успішно пройде відбір буде запропоновано строковий контракт.


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних