PR-менеджер у Благодійний Фонд “Надія та Довіра”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
osthotline

вакансія
PR-менеджер у Благодійний Фонд “Надія та Довіра”

Благодійна організація “Благодійний Фонд “Надія та Довіра” подовжує конкурс на заміщення вакантної посади PR-менеджера.

Функціональні обов’язки:

  • Розробка PR-стратегії організації;
  • Збирає інформацію про зовнішній імідж організації;
  • Координує підготовку матеріалів, офіційних повідомлень для друку;
  • Встановлює контакти з представниками засобів масової інформації, розміщує необхідну інформацію в ЗМІ;
  • Бере участь у виставках, презентаціях влаштовуються організацією, або в акціях, організованих спільно з іншими партнерами (за потребою);
  • Готує тексти виступів, матеріали (в т.ч. слайди, фільми) для прес-конференцій, прес-релізів (за потребою);
  • Вивчає публікації про організацію та сферу її діяльності (програм Зменшення Шкоди, Замісної Підтримувальної Терапії, захист прав людей які живуть з наркозалежністю (надалі – ЛЖН)) в засобах масової інформації, готує огляди і подає їх керівнику проекту;
  • Допомагає готувати доповіді і пропозиції за різними проектами (за потребою);
  • Участь в плануванні, координації проекту (спільно з фахівцями та керівником проекту);
  • Участь в діяльності спрямованої на розвиток організації в цілому.

Вакансія оголошена в рамках діяльності направленої на  Збільшення доступу осіб, які вживають наркотики та їх близького оточення до виявлення та лікування ВІЛ-інфекції та гепатиту С.

Більш детальна інформація про роботу Фонду на сторінках у Facebook: www.facebook.com/osthotlinewww.facebook.com/hopeandtrustfund.

Загальні вимоги:

  • Освіта вища (бажано журналістика, соціологія, public relations);
  • Досвід роботи в сфері інформації та зв’язків з громадськістю не менше 1-го року;
  • Вільне володіння українською, російською та бажано англійською мовами;
  • Організаційні здібності, вміння проводити публічні заходи, готувати інформаційні матеріали, прес-релізи, тощо.

Особисті навички та якості:

  • Особисті якості: здатність обробляти багато інформації, аналітичний склад розуму, системність мислення, не конфліктність, стресостійкість;
  • Вміння організувати свій робочий час;
  • Вміння працювати в команді;
  • Орієнтація на результат та співпрацю;
  • Толерантне відношення до людей, уразливих до ВІЛ та людей які живуть з наркозалежністю.

Місце роботи: Київ.

Тип договору: строковий.

Тривалість дії договору: 7 місяців (до 28.12.2017) з можливістю подальшого продовження на 2018 рік.

Резюме українською мовою, а також мотиваційний лист прохання надсилати на адресу: [email protected] копія на [email protected]

Контактна особа: Ботвін Сергій, моб.: +38 067-467-18-92

Конкурс відкритий до 26 червня 2017 року


Останні публікації цього розділу:

Керівник/ця відділу закупівель / Procurement Coordinator Ukraine Kyiv

Вакансія: Workfоrce Development Lead (Component 2 Lead)

Експерт (-ка) / Short-term national expert on drafting Development Strategy and Action Plan (Chernihiv region) (M/W)

Фахівець/чиня з закупівель

Фінансовий/а фахівець/чиня

Фахівець/чиня з питань ризиків та дотримання норм і правил