PR директор у Карітас України
ЗАВЕРШЕНО
Карітас України входить в одну з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у Європі та світі – Caritas Internationalis, яка має понад 115 років історії. Ця мережа об’єднує роботу 165 національних Карітасів, які допомагають щороку десяткам мільйонів потребуючих людей у 200 країнах світу.
Карітас в Україні працює вже понад 20 років, і за цей час десятки тисяч потребуючих українців отримали матеріальну, соціальну, психологічну та юридичну допомогу. Майже 1000 працівників і волонтерів працюють на базі 20 регіональних організацій у 12 областях України.
Обов’язки:
- Організація та управління роботою департаменту
- Розподіл функцій та обов’язків між співробітниками департаменту, контроль виконання поставлених цілей та задач ;
- Формування піар стратегії та написання плану її реалізації
- Контроль та координація зв’язків фонду з громадськістю відповідно до стратегічних цілей та задач
- Розробка відповідних заходів та планів розвитку зв’язків фонду з громадськістю
- Комунікація з локальними фондами для побудови тісної взаємодії.
- Координація співробітників департаменту при організації прес-конференції, зустрічей з громадськістю, виступів у ЗМІ керівництва фонду.
- Контроль матеріалів, що готуються для ЗМІ з метою перевірки вірності відображення інформації, яка виходить з фонду.
- Напрацювання та підтримка теплих контактів з українськими та закордонними представниками ЗМІ
- Представлення фонду на різних міжнародних та українських конференціях, форумах з метою поширення інформації щодо діяльності фонду та налагодження нових зав’язків та контактів.
- Впорядкування та контроль процесу підготовки звіту діяльності фонду
- Проведення перемовин з українськими та міжнародними представниками газет, журналів, радіо, телебачення.
- Контроль підготовки та випуску рекламно-інформаційних видань, які сприяють розширенню міжнародних і міжгалузевих зв’язків.
Кваліфікцаційні вимоги:
- Вища освіта
- Досвід роботи у міжнародних благодійних організаціях
- Досвід управління командою
- Відмінні навички спілкування, здатність встановлювати та підтримувати партнерські відносини
- Наявність теплих контактів з українськими та міжнародними представниками ЗМІ
- Здатність до стратегічного мислення та планування
- Креативність, знання сучасних інструментів піару
- Вільне володіння українською та англійською мовою
Якщо Ви зацікавлені у цій посаді та маєте відповідний досвід роботи, будь-ласка, надсилайте резюме та супровідний лист в департамент HR: [email protected].