Послуги юридичного дизайнера/ки

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

зовнішнього-ї консультанта-ки з посилення спроможності спільнот та громад, копия
Послуги юридичного дизайнера/ки

Послуги реалізуються в межах проєкту «Розвиток правничих сервісів для задоволення потреб вразливих груп (зокрема ВПО)», який фінансується GlobalGiving. Проєкт спрямований на створення сучасної цифрової екосистеми для надання правової допомоги через онлайн-комунікацію та автоматизацію процесів обробки звернень.

Ми шукаємо Юридичного Дизайнера з досвідом у юридичному письмі (Legal writing) та навичками дизайн-мислення (Design Thinking),  який допоможе формувати, переписувати та переформатовувати юридичні консультації, політики та документи у зрозумілу, людиноцентричну форму. Також в обовʼязки такого спеціаліста входить завдання зі створення та структурування юридичного контенту для наповнення баз даних для навчання AI-моделей, забезпечуючи їх доступність, зрозумілість та оптимізацію для машинного навчання.

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Кінцевий термін подання заявок: 17 червня 2025 року до 23:59 за київським часом.

Просимо детальніше ознайомитися з: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № PF.GG25_LDN_2.

Термін залучення: квітень 2026 року.

Просимо надсилати пропозиції на пошту [email protected] з темою листа “Конкурс № PF.GG25_LDN_2 Послуги юридичного дизайнера”. 

Пропозиції надіслані на іншу пошту до розгляду прийматись не будуть!

Основні обов’язки:

  • Аналіз та переписування складних юридичних консультацій у зрозумілому та зручному для користувача форматі; 
  • Розробка юридичних консультацій за темами: “Сімейні правовідносини” та “Захист прав внутрішньо переміщених осіб (ВПО)” — із дотриманням принципів людиноцентричного дизайну, адаптації мови до потреб користувача та з урахуванням придатності для подальшого використання в AI-системах.
  • Написання текстів юридичних консультацій для наповнення баз даних для AI-моделей;
  • Створення дизайну шаблонів документів для подальшого автоматичного їх генерування;
  • Забезпечення відповідності юридичних текстів принципам людиноцентричного дизайну;
  • Співпраця з юристами та інженерами AI для створення контенту, який легко зрозуміти користувачам та ефективно використовувати для навчання AI-систем;
  • Адаптація юридичної мови для використання в AI-сервісах, забезпечуючи узгодженість, точність та простоту;
  • Участь у проектуванні юридичних баз даних для AI-моделей, організація та структурування даних для оптимальної роботи AI;
  • Підтримка високого стандарту чіткості, тону та структури у всіх юридичних документах.

Вимоги до підрядника послуг:

  • Вища освіта у сфері права.
  • Досвід роботи з юридичним дизайном не менше 2-х років.
  • Досвід у спрощенні та оптимізації юридичних документів чи консультацій.
  • Знання принципів дизайн-мислення, особливо в юридичних контекстах.
  • Уважність до деталей та здатність просто й зрозуміло доносити складну інформацію.
  • Досвід роботи з AI-сервісами, такими як ChatGPT, Claude, Perplexity, Copy.ai  та інші хмарні AI-рішення.
  • Розуміння принципів навчання AI-моделей та роботи з великими обсягами даних буде великою перевагою.
  • Здатність ефективно працювати у команді, що складається з різнопрофільних спеціалістів (юристи, технологи, UX/UI дизайнери).
  • Відмінні навички письмової та усної комунікації.
  • Залученість на умовах повної або часткової зайнятості;
  • Зареєстрований ФОП 3-ї групу спрощеної системи оподаткування з відповідними КВЕДами або готовність відкрити ФОП. 

Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме  із зазначенням релевантного досвіду.
  2. Опис пропозиції / бачення роботи над задачами (у довільній формі)
  3. Копії документів, що підтверджують наявність вищої освіти.
  4. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  5. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  6. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП). 
  7. Підписаний кодекс поведінки для постачальника

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:

Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Після первинної оцінки, з кандидатам можуть бути проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після аналізу всіх отриманих пропозицій. 

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Медичний координатор/ка

Консультант/ка з регіональної координації ЧСЧ/ЛГБТ

Фахівець/-чиня з соціальних питань

Фахівець/чиня з соціальних питань

Консультант/-ка з питань діяльності параюристів

Інженер/-ка ремонтних робіт