Послуги юридичного дизайнера/ки
Послуги реалізуються в межах проєкту «Розвиток правничих сервісів для задоволення потреб вразливих груп (зокрема ВПО)», який фінансується GlobalGiving. Проєкт спрямований на створення сучасної цифрової екосистеми для надання правової допомоги через онлайн-комунікацію та автоматизацію процесів обробки звернень.
Ми шукаємо Юридичного Дизайнера з досвідом у юридичному письмі (Legal writing) та навичками дизайн-мислення (Design Thinking), який допоможе формувати, переписувати та переформатовувати юридичні консультації, політики та документи у зрозумілу, людиноцентричну форму. Також в обовʼязки такого спеціаліста входить завдання зі створення та структурування юридичного контенту для наповнення баз даних для навчання AI-моделей, забезпечуючи їх доступність, зрозумілість та оптимізацію для машинного навчання.
Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни.
Кінцевий термін подання заявок: 17 червня 2025 року до 23:59 за київським часом.
Просимо детальніше ознайомитися з: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № PF.GG25_LDN_2.
Термін залучення: квітень 2026 року.
Просимо надсилати пропозиції на пошту [email protected] з темою листа “Конкурс № PF.GG25_LDN_2 Послуги юридичного дизайнера”.
Пропозиції надіслані на іншу пошту до розгляду прийматись не будуть!
Основні обов’язки:
- Аналіз та переписування складних юридичних консультацій у зрозумілому та зручному для користувача форматі;
- Розробка юридичних консультацій за темами: “Сімейні правовідносини” та “Захист прав внутрішньо переміщених осіб (ВПО)” — із дотриманням принципів людиноцентричного дизайну, адаптації мови до потреб користувача та з урахуванням придатності для подальшого використання в AI-системах.
- Написання текстів юридичних консультацій для наповнення баз даних для AI-моделей;
- Створення дизайну шаблонів документів для подальшого автоматичного їх генерування;
- Забезпечення відповідності юридичних текстів принципам людиноцентричного дизайну;
- Співпраця з юристами та інженерами AI для створення контенту, який легко зрозуміти користувачам та ефективно використовувати для навчання AI-систем;
- Адаптація юридичної мови для використання в AI-сервісах, забезпечуючи узгодженість, точність та простоту;
- Участь у проектуванні юридичних баз даних для AI-моделей, організація та структурування даних для оптимальної роботи AI;
- Підтримка високого стандарту чіткості, тону та структури у всіх юридичних документах.
Вимоги до підрядника послуг:
- Вища освіта у сфері права.
- Досвід роботи з юридичним дизайном не менше 2-х років.
- Досвід у спрощенні та оптимізації юридичних документів чи консультацій.
- Знання принципів дизайн-мислення, особливо в юридичних контекстах.
- Уважність до деталей та здатність просто й зрозуміло доносити складну інформацію.
- Досвід роботи з AI-сервісами, такими як ChatGPT, Claude, Perplexity, Copy.ai та інші хмарні AI-рішення.
- Розуміння принципів навчання AI-моделей та роботи з великими обсягами даних буде великою перевагою.
- Здатність ефективно працювати у команді, що складається з різнопрофільних спеціалістів (юристи, технологи, UX/UI дизайнери).
- Відмінні навички письмової та усної комунікації.
- Залученість на умовах повної або часткової зайнятості;
- Зареєстрований ФОП 3-ї групу спрощеної системи оподаткування з відповідними КВЕДами або готовність відкрити ФОП.
Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:
Для участі в конкурсі учасник/ця надає:
- Резюме із зазначенням релевантного досвіду.
- Опис пропозиції / бачення роботи над задачами (у довільній формі)
- Копії документів, що підтверджують наявність вищої освіти.
- Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Підписаний кодекс поведінки для постачальника
Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:
Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.
Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.
Після первинної оцінки, з кандидатам можуть бути проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після аналізу всіх отриманих пропозицій.
Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected].