Послуги SMM-менеджера/ки
Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.
Метою даного напряму є надання послуги зі збору, обробки та структурування інформації про населенні пункти Миколаївської та Херсонської областей, включаючи дані щодо громад, їх потреб, а також організацій, які можуть задовольнити ці потреби з подальшим адмініструванням таблиць і баз даних.
У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує подати цінову пропозицію на закупівлю послуг SMM-менеджера/ки Мережі правового розвитку.
SMM-менеджер/ка забезпечуватиме якісне, послідовне та емоційно залучене представлення Мережі правового розвитку в соціальних мережах, сформувати довіру, лояльність і емоційний зв’язок з аудиторією через підхід Love Mark.
Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни.
Кінцевий термін подання заявок: 22 травня 2025 року до 23:59 за київським часом
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «FCDO_LDN_2025_16 Послуги SMM-менеджера/ки із закупівель» не пізніше 23:59, 22 травня 2025 року.
Просимо ознайомитися з:ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг FCDO_LDN_2025_16.
Період заключення контракту: до 28 лютого 2026 року
Зайнятість: часткова (Орієнтовна кількість залучення 60 годин на місяць. Остаточна кількість годин буде визначена з переможцем під час співбесіди).
Загальні обов’язки:
- Написання дописів українською та англійською мовами (новини, історії, ключові меседжі, цитати, просвітницькі матеріали).
- Адаптація складних тем у простий, зрозумілий і дружній до користувача формат.
- Підготовка візуальних матеріалів (статичні зображення, каруселі, інфографіки, прості відео) у співпраці з дизайнером або самостійно (за домовленістю).
- Використання візуального стилю організації та розвиток впізнаваних візуальних рішень (відповідно до брендбуку/гайдлайну).
- Планування та регулярне ведення сторінок у Facebook, Instagram, LinkedIn (за потреби — Telegram), X, Youtube.
- Публікація дописів відповідно до узгодженого контент-плану.
- Відповіді на коментарі та повідомлення (у межах погодженого регламенту).
- Створення щомісячного контент-плану відповідно до комунікаційної стратегії.
- Узгодження плану з комунікаційною командою та оперативне внесення змін у разі актуальних подій.
- Створення та ведення інформаційних кампаній.
- Побудова комунікації навколо цінностей, довіри та емоційної прив’язаності до Мережі та в межах проєктної діяльності.
- Розробка контенту, що викликає гордість, натхнення та залучення аудиторії.
- Фіксація лінків та статистики в медіазвіті.
- Рекомендації щодо покращення SMM-активностей.
Очікувані результати:
- Близько 60 дописів щомісяця українською та частково — англійською мовами.
- Зростання рівня залучення, впізнаваності та емоційного зв’язку з брендом.
- Візуально цілісна і впізнавана стрічка соцмереж.
- Регулярна присутність організації у Facebook, Instagram, LinkedIn (за потреби — Telegram), X, Youtube.
Кваліфікаційні вимоги до учасника/ці конкурсу:
- Досвід роботи в SMM — від 2 років.
- Вміння писати емоційні, соціально чутливі та ціннісні тексти.
- Досвід створення креативів або взаємодії з дизайнерами.
- Знання принципів роботи соцмереж, аналітики, алгоритмів.
- Розуміння підходу Love Mark або готовність навчитися.
- Грамотність, відповідальність, дотримання дедлайнів.
- Навички дизайну через Canva, Adobe Illustrator
- Базові навички монтажу відео.
Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:
Для участі в конкурсі учасник/ця надає:
- Резюме.
- Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Портфоліо робіт (приклади дописів, інфографіки, відео тощо)
- Підписаний Кодекс поведінки для постачальника
Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою-підприємцем:
Просимо надати лист згоду (в довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.
Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.
Після первинної оцінки, з кандидатам будуть проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після співбесід.
Критерії оцінювання:
- Відповідність поданих документів.
- Відповідність кваліфікаційним вимогам, яка визначається за первинною оцінкою поданих документів. У разі проходження первинної оцінки, кандидата буде запрошено до співбесіди. Після співбесіди буде складена оцінка кандидата відповідно до кожного пункту кваліфікаційних вимог, зазначених вище.
- Прийнятна цінова пропозиція.
Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected].