Послуги психолога/ині для індивідуальних та групових консультацій
ЗАВЕРШЕНО
Послуги психолога/-гині закуповуються в межах проєкту профінансованого за підтримки UK aid від уряду Великої Британії, реалізується ГО “Дівчата” в межах Національного консорціуму PULSE за координації БФ «Право на захист». Підтримка цього проєкту в Україні з боку уряду Великої Британії надається через компонент SHARP його Програми з гуманітарної допомоги, відновлення та захисту.
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі із маркуванням: «RFP №PF.FCDO-Girls-2025-01: Психологічні послуги» не пізніше 23:59, 20 жовтня 2025 року.
Цей Запит на подання пропозиції оголошується з метою укладення договору на закупівлю послуг психолога/-ині для індивідуальних та групових консультацій з деталями, викладеними в цьому Запиті на пропозиції (RFP) №PF.FCDO-Girls-2025-01
Послуги психолога/-ині для індивідуальних та групових консультацій надаватимуться онлайн (через Zoom або інші платформи) та/або офлайн у визначених локаціях у цільових громадах Чернігівської, Харківської, Сумської, Дніпропетровської областей відповідно до графіка, узгодженого з координатором проєкту. Підрядники/-ці можуть надати пропозицію як на індивідуальні так і групові сесії з психологічної підтримки.
Обовʼязковий перелік документів для участі у тендері:
- Дійсний документ про державну реєстрацію
- Дійсний документ, що підтверджує перебування учасника/-ці на відповідній системі оподаткування
- Належним чином заповнена та підписана Реєстраційна форма постачальника/-ці (Додаток А.)
- Резюме ключових експертів/-ок, які надаватимуть послуги.
- Резюме повинні містити детальний опис їхніх кваліфікацій та відповідного досвіду
- Належним чином підписана Технічна специфікація (Додаток Б.)
- Належним чином підписана Фінансова пропозиція (Додаток В.)
- Копії дипломів ключових експертів/-ок, які надаватимуть послуги
- Копії сертифікатів (за наявності) ключових експертів/-ок, які надаватимуть послуги.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 19 жовтня 2025 року.

