Послуги національного консультанта/ки з оцінки удосконалення універсально-прогресивної моделі домашніх візитів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

бізнес тренінг семінар менеджер
Послуги національного консультанта/ки з оцінки удосконалення універсально-прогресивної моделі домашніх візитів

Оголошення №01/2025

ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН», код ЄДРПОУ 44749100 запрошує до співпраці національного консультанта/ки з оцінки зрілості універсально-прогресивної моделі домашніх візитів в рамках проєкту «Впровадження універсальної прогресивної моделі домашніх візитів та інтегрованих медико-санітарних послуг, орієнтованих на дитину, на місцевому рівні в окремих регіонах України», що реалізується спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) у межах програми домашніх візитів «Турбота з народження вдома».

Проєкт «Впровадження універсальної прогресивної моделі домашніх візитів та інтегрованих медико-санітарних послуг, орієнтованих на дитину, на місцевому рівні в окремих регіонах України» впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН».

Період надання послуг: 76 робочих днів.

Географія: Україна (вся територія).

«Турбота з народження вдома» — це спільна програма Міністерства охорони здоров’я України та ЮНІСЕФ, що передбачає впровадження універсально-прогресивної моделі домашніх візитів для покращення надання медико-соціальної допомоги родинам із дітьми від 0 до 3 років на первинній ланці. Зустріч з родиною в її власному середовищі дає фахівцеві унікальну можливість розуміння проблем і прийняття правильного рішення.

Короткий опис функціональних обов’язків:

  • Адаптувати та впровадити модель удосконалення для УПМ домашніх візитів в Україні
  • Скласти карту та зібрати дані про поточний стан впровадження УПМ домашніх візитів в Україні, використовуючи модель зрілості (з її аспектами, що охоплюють політичні рамки, розробку та впровадження програми, персонал та його потенціал, фінансування, а також практику моніторингу та звітності, та будь-які інші відповідні сфери).
  • Визначити конкретні вузькі місця у впровадженні програми домашніх візитів в Україні та визначити пріоритетні напрямки, які потребують додаткової технічної підтримки.
  • Тісно співпрацювати з зацікавленими сторонами (МОЗ, НСЗУ, ЦПМСД, постачальники медичних послуг)  під наглядом керівника проєкту.
  • Надати рекомендації керівнику проєкту. 
  • Надати коментарі та внесок у загальну методологію впровадження моделі зрілості.
  • Підготувати звіт по Україні з основними висновками.
  • Надати рекомендації щодо вдосконалення програми домашніх візитів в Україні.

Вимоги до кандидатури: 

  • Вища освіта в галузі охорони здоров’я, громадського здоров’я, епідеміології, дитячого розвитку або суміжних галузях/соціальних наук.
  • Мінімум 7 років відповідного досвіду роботи.
  • Знання інтервенцій домашнього відвідування в регіоні Європи та Центральної Азії, а також в Україні.
  • Глибоке розуміння систем громадського здоров’я. 
  • Теоретичні та практичні знання щодо втручань у сфері громадського здоров’я та, зокрема, домашніх візитів на рівні ПМСД.
  • Задокументований досвід проведення систематичних оглядів медичної літератури або літератури з питань громадського здоров’я.
  • Документально підтверджений досвід управління та аналізу широкого спектру даних у сфері громадського здоров’я.
  • Знання української мови на вільному/розмовному рівні; Вільне володіння англійською мовою є перевагою.
  • Нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм.

Опис робіт та результат:

  1. Ознайомитися з інструментами оцінки удосконалення УПМ домашніх візитів, інструкцією і процедурами імплементації даної моделі; Перевірити та затвердити правильність перекладу інструменту оцінки удосконалення моделі (“Maturity Model Assessment tool”) та іншої документації (за необхідності).

Результат 1: Інструмент оцінки удосконалення моделі затверджений для використання в Україні.

  1. Спланувати та організувати процес оцінювання згідно місцевих правил та норм та за  погодження керівника проєкту.

Результат 2: План імплементації розроблено та погоджено з ключовими зацікавленими державними установами та секцією H&N ЮНІСЕФ.

  1. Кабінетний аналіз відповідної документації, пов’язаної з УПМ, збір даних для введення до інструментів оцінки. 

Результат 3: Початковий проект звіту за результатами кабінетного аналізу підготовлено для перевірки керівником проєкту та командою H&N ЮНІСЕФ.

  1. Підтримати збір індикаторів. Надати рекомендації та роз’яснення місцевим зацікавленим сторонам, які беруть участь в оцінці різних елементів удосконалення моделі.

Результат 4: Підготовлено інструмент з необхідними показниками та даними.

  1. Зібрати надану інформацію та вхідні дані, що вимагаються інструментом удосконалення моделі, та перевірка інформації про оцінку з групою з проведення оцінки представництва ЮНІСЕФ в Україні.

Результат 5: Документ з відповідними відгуками від ключових зацікавлених сторін та аналітичний звіт підготовлено та погоджено керівником проєкту та командою H&N ЮНІСЕФ.

  1. Підготувати проект рекомендацій на основі бажаних функцій та можливостей УПМ. Документально оформити процес та забезпечити завантаження всіх супровідних документів у відповідну теку. 

Результат 6: Проект рекомендацій з усіма супровідними документами підготовлено, погоджено з керівником проєкту  та надано команді H&N ЮНІСЕФ.

  1. Підготувати проект звіту щодо УПМ в Україні відповідно до існуючих інструкцій та доопрацювати його на основі коментарів, отриманих від керівника проєкту, команди ЮНІСЕФ  та інших зацікавлених сторін. 

Результат 7: Фінальний національний звіт за результатами оцінки удосконалення моделі підготовлено та затверджено командою ЮНІСЕФ.

  1. Взяти участь у координаційних зустрічах в рамках Представництва ЮНІСЕФ та Регіонального офісу ЮНІСЕФ, організувати та провести робочі зустрічі з ключовими зацікавленими сторонами щодо прогресу робочого процесу (1 раз на 2 тижні). 

Результат 8: Складені та перевірені протоколи зустрічей з чіткими пунктами дій.

Особисті якості:

  • Сильні навички аналізу та формулювання висновків на основі представленої інформації. 
  • Відмінні навички усного та письмового спілкування.
  • Відмінні навички аналізу даних.
  • Розуміння побудови рівнів доступу до інформації в організації та вміння зберігати конфіденційну інформацію.
  • Відповідальність, дисциплінованість.

Умови роботи:

  • Конкурентна оплата послуг.
  • Своєчасна оплата послуг.
  • Робоче місце: онлайн.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди надішліть своє резюме та цінову пропозицію на електронну пошту [email protected] до 10.02.2025 р. У випадку наявності додаткових питань Ви можете звертатись на електронну пошту [email protected]

ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами обраними до співбесіди.

При наявності, ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка проєктів у напрямку реалізації комунікаційної діяльності

Administrative/Finance Assistant до UN Women

Communications Associate до UN Women

OSINT-спеціаліст/ка

Юрист/ка-аналітик/иня

Графічний/а дизайнер/ка