Послуги із координації та впровадження гуманітарного реагування

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

зовнішнього-ї консультанта-ки з посилення спроможності спільнот та громад, копия
Послуги із координації та впровадження гуманітарного реагування

Мережа правового розвитку (МПР) – це спілка організацій громадянського суспільства, які сприяють людиноцентричному правосуддю шляхом надання безоплатної правової допомоги, правової просвіти, досліджень, стратегічної адвокації та впровадження інших інструментів посилення правових можливостей з 2009 року.

Сьогодні спілка об’єднує організації з більшості регіонів України. Ці організації, на базі яких створені офіси Мережі, надають населенню базову інформацію з правових питань, активно співпрацюють з місцевим самоврядуванням для дослідження та розв’язання проблем громад, впроваджують альтернативні способи вирішення конфліктів, розвивають громади та місцеве лідерство.

Детальніше за посиланням: https://ldn.org.ua/

Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі», який реалізується Мережею правового розвитку (МПР) за підтримки FCDO. Проєкт спрямований на зміцнення координації гуманітарної допомоги, розвиток потенціалу громад та інтеграцію локальних потреб у процеси відновлення у прифронтових і деокупованих громадах Херсонської та Миколаївської областей.

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг із координації та впровадження гуманітарного реагування.

Кінцевий термін подачі заявок: 25 травня 2025 року до 23:59 за київським часом

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 22 травня 2025 року.

Просимо ознайомитися з: Запит на пропозиції № FCDO_LDN_2025_6.

Період реалізації послуг: до 28 лютого 2026 року з можливістю продовження залежно від наявності фінансування та результатів роботи.

Форма зайнятості: часткова або повна (визначається відповідно до годин залучення та можливостей відібраного виконавця).

Конкурс складається з двох ЛОТів. Учасники/ці конкурсу можуть податись на будь-який ЛОТ.

Кожен ЛОТ реалізується в трьох окремих зонах:

  • Зона «м. Миколаїв»:
    Баштанська, Березнегуватська, Інгульська, Широківська, Мішково-Погорілівська, Воскресенська, Первомайська, Шевченківська, Галицинівська, Станіславська, Білозерська, Чорнобаївська, Музиківська, Горохівська, Дар’ївська, Снігурівська ТГ.
  • Зона «м. Зеленодольськ»:
    Високопільська, Кочубеївська, Нововоронцовська, Новоолександрівська, Великоолександрівська, Березнегуватська ТГ.
  • Зона «м. Херсон»:
    Високопільська, Кочубеївська, Нововоронцовська, Новоолександрівська, Великоолександрівська, Березнегуватська ТГ.

ЛОТ 1. Координатор/ка локальної команди гуманітарного реагування

Основні завдання:

  • Координація роботи локальної гуманітарної команди в межах однієї із зон.
  • Встановлення та підтримка комунікації з громадами, місцевою владою, партнерами та гуманітарними ініціативами.
  • Супровід планування виїздів, контроль якості збору інформації про потреби громад.
  • Забезпечення наповнення та оновлення баз даних.
  • Узагальнення результатів роботи команди та підготовка регулярної звітності.
  • Взаємодія з іншими координаторами та керівником проєкту для цілісного управління всією мережею гуманітарної взаємодії.

ЛОТ 2. Менеджер/ка з гуманітарної взаємодії

Основні завдання:

  • Взаємодія з представниками громад і партнерами для збору, уточнення та документування гуманітарних потреб.
  • Виїзди в громади в межах обраної зони для верифікації потреб.
  • Внесення інформації до баз даних, коригування й актуалізація вже наявної інформації.
  • Первинний аналіз зібраних даних, формування коротких аналітичних звітів.
  • Підтримка логістичних і комунікаційних процесів, пов’язаних із реагуванням на виявлені потреби.

Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Підписана Тендерна форма, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А).
  2. Підписана Технічна специфікація, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
  3. Підписана Фінансова пропозиція, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
  4. Резюме учасника_ці тендеру з переліком релевантного досвіду та реалізованих проєктів.
  5. Копія документу про вищу освіту.
  6. Рекомендації (за наявності).
  7. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію та копія документу, що підтверджує податковий статус (у разі відсутності ФОП 3ї групи, просимо надіслати лист про готовність зареєструвати ФОП 3ї групи у разі відбору). 
  8. Підписаний кодекс поведінки для постачальника

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою-підприємцем:

Просимо надати лист згоду (в довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Після первинної оцінки, з кандидатам будуть проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після співбесід. 

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 22 травня 2025 року.


Останні публікації цього розділу:

Послуги експерта/ки з розробки комунікаційної стратегії

Копірайтер/ка

Cтарший/а менеджер/ка з корпоративного фандрейзингу (віддалено)

Фахівець/чиня з розвитку корпоративного напрямку (віддалено)

Водій/ка автотранспортних засобів