Адміністративний/а асистент/ка
Рада бізнес-омбудсмена шукає кандидатів на посаду адміністративного/ної асистента/асистентки
Хто ми:
Рада бізнес-омбудсмена (РБО)− неурядова організація, незалежний постійно діючий дорадчий орган Кабінету Міністрів, створений за участі ЄБРР, ОЕСР, провідних українських бізнес-асоціацій та КМУ. РБО розглядає скарги B2G щодо зловживань державних органів, та пропонує системні рішення для усунення цих проблем і покращення бізнес-клімату.
Основні вимоги:
- Щонайменше 2 роки відповідного досвіду роботи.
- Вища освіта (бажано у сфері відповідно до описаних нижче обов’язків).
- Володіння англійською мовою – не нижче рівня Advanced/Upper Intermidiate.
- Вільне володіння українською мовою (усною та письмовою).
- Хороші навички комунікації та роботи в команді.
- Впевнений користувач ПК та оргтехніки; впевнений користувач MS Office (Excel, Word, Outlook обов’язково) та оргтехніки.
- Самостійність, відповідальність, ініціативність та багатозадачність у роботі.
Посадові обов’язки:
- Прийом та обробка вхідних телефонних дзвінків/листів та їх розподіл між співробітниками РБО.
- Реєстрація та надсилання вхідної/вихідної кореспонденції.
- Адміністрування Telegram-чату РБО, пряме спілкування з існуючими та потенційними скаржниками.
- Зустріч відвідувачів (кава, чай).
- Надсилання документів електронною поштою та кур’єрами (водієм тощо).
- Забезпечення безперебійного постачання та операційної діяльності офісу (закупівля чаю, кави, канцелярського приладдя, поповнення запасів, замовлення службових перепусток за потреби тощо).
- Організація навчальних тренінгів для співробітників РБО (пошук підрядників, узгодження дат проведення з учасниками, планування та координація заходів).
- Обробка первинної документації (договори, акти приймання, рахунки-фактури тощо), комунікація з підрядниками/аутсорсинговою компанією щодо отримання та їх передачі.
- Допомога в організації відряджень для персоналу (збір інформації від персоналу та її надсилання до логістичної компанії для організації поїздок; збір та перевірка звітів про відрядження від персоналу)
- Допомога з питань кадрового менеджменту та рекрутингу, а саме оновлення описів вакансій разом з командою за потреби та їх публікація.
- Спілкування з потенційними кандидатами, первинний відбір, формування списку кандидатів, надання зворотного зв’язку кандидатам та команді.
- Збір необхідних документів для організації працевлаштування нових членів команди, адаптації кандидатів тощо.
- Допомога за потреби з будь-якими іншими адміністративними запитами та дорученнями.
Що ми пропонуємо:
- Роботу в професійній команді з високими етичними стандартами та нульовою толерантністю до корупції.
- Офіційне оформлення згідно з КЗпП.
- Конкурентну заробітну плату з прив’язкою до курсу долара США.
- Медичне страхування після проходження випробувального терміну (3 місяці)
- Гібридний формат праці з понеділка по п’ятницю (можливість працювати дистанційно з періодичною присутністю в офісі у м. Києві та, за необхідності).
- Привітний та підтримуючий колектив.
- Офіс центрі міста (поруч зі станцією метро Контрактова).
- Оплачувані лікарняні дні, 24 дні відпустки на рік, святкові дні.
Кінцевий строк подання резюме: 27 листопада 2025, 23:59
Заохочуємо усіх зацікавлених кандидатів подати заявку, надіславши своє резюме (до 2 сторінок), вказавши в темі листа «Вакансія адміністративного/ної асистента/асистентки» на електронну адресу [email protected]

