Послуги бухгалтера/ки

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

зовнішнього-ї консультанта-ки з посилення спроможності спільнот та громад, копия
Послуги бухгалтера/ки

Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.

Метою даного напряму є надання послуги зі збору, обробки та структурування інформації про населенні пункти Миколаївської та Херсонської областей, включаючи дані щодо громад, їх потреб, а також організацій, які можуть задовольнити ці потреби з подальшим адмініструванням таблиць і баз даних.

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг бухгалтера_ки.

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Кінцевий термін подання заявок: 20 травня 2024 року до 23:59 за київським часом

Просимо ознайомитися з: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № FCDO_LDN_2024_9.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «FCDO_LDN_2025_9 Послуги бхугалтера/ки» не пізніше 23:59, 20 травня 2025 року.

Період заключення контракту: до 28 лютого 2026 року

Зайнятість: часткова (Орієнтовна кількість залучення 50 годин на місяць. Остаточна  кількість годин буде визначена з переможцем під час співбесіди).

Загальні обов’язки:

  • Ведення бухгалтерського обліку відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку;
  • Контроль підготовки даних для формування фінансової звітності;
  • Участь у складанні щомісячних та фінальних фінансових звітів відповідно до вимог проєкту та донора;
  • Підготовка інформації для аудиторів;
  • Контроль отримання первинної документації від постачальників та передачу постачальникам;
  • Оформлення відряджень, нарахування заробітної плати та інших виплат відповідно до законодавства України;
  • Звірка даних по бухгалтерських рахунках;
  • Контроль за досягненням запланованих проєктних індикаторів.

Кваліфікаційні вимоги:

  1. Вища освіта (бухгалтерський облік/фінанси, облік та аудит).
  2. Досвід роботи бухгалтером не менше 2 років.
  3. Знання бухгалтерського обліку та фінансового менеджменту в неприбуткових
  4. організаціях.
  5. Володіння програмами, що використовуються у фінансовому обліку.
  6. Навички користування програмами бухгалтерського та фінансового обліку (G-Suite та 1С BAS).

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме.
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП). 
  5. Підписаний Кодекс поведінки для постачальника.

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:

Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Після первинної оцінки, з кандидатам будуть проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після співбесід. 

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка з питань підтриманого проживання

Менеджер/ка з комунікацій

Послуги менеджера/ки з комунікації

Послуги фінансового асистента_ки

Послуги спеціаліста_ки із закупівлі

Послуги юриста_ки