Помічник/ця керівника

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Mezha

офіс тренінг семінар
Помічник/ця керівника

Центр демократичних змін “Межа” шукає в команду помічника керівника.

Обов’язки:

  • планування, координація робочих зустрічей та заходів; 
  • координація закордонних відряджень (підготовка маршрутів, замовлення квитків, готелів, логістика, за потреби – візове оформлення); 
  • координація відряджень працівників, підготовка супровідної документації; 
  • участь в організації заходів, в тому числі логістика учасників, бронювання житла тощо;
  • ділове листування, робота з вхідною / вихідною кореспонденцією; 
  • комунікація з організаційних питань, забезпечення життєдіяльності офісу; 
  • підготовка документів, звітності, робочих матеріалів;
  • збір та аналіз інформації за проханням команди;
  • організаційне забезпечення процесів формування команди; 
  • виконання інших операційних заходів та доручень керівництва.

Вимоги:

  • релевантний досвід роботи не менше 1 року буде перевагою (але також розглянемо кандидатури випускників ЗВО);
  • високі комунікативні та організаційні навички; 
  • досвід організації заходів буде перевагою; 
  • уважність до деталей; 
  • відмінні письмові (розробка документів), презентаційні навички та навички планування; 
  • високі організаторські здібності, орієнтованість на результат; 
  • вміння працювати в режимі багатозадачності і визначати пріоритети;
  • вільне володіння українською, англійська –  Intermediate і вище.

Умови роботи: 

  • оплата – 25-35 тисяч гривень, визначається за результатами співбесіди з урахуванням досвіду кандидата;
  • full-time зайнятість;
  • робота з офісу, 1 день на тиждень – дистанційно;
  • співпраця на умовах контракту з ФОП;
  • випробувальний термін 1−2 місяці.

Наші переваги: 

  • робота, яка відповідає на актуальни виклики, має практичні позитивні результати та дає можливість впливати на майбутнє України;
  • регулярний перегляд оплати в залежності від ефективності та особистого вкладу;
  • дружній колектив, націлений на спільний результат;
  • комфортний офіс в центрі Києва (зі смачною кавою);
  • нульова толерантність до корупції та будь-яких проявів дискримінації.

Етапи конкурсного відбору:

  • відбір кандидатів за резюме та мотиваційним листом;
  • співбесіда з керівництвом організації.

Ваше резюме та мотиваційний надсилайте до 31 травня 2024 року на [email protected]. У темі листа обов’язково зазначте “Помічник керівника”.

Чекаємо на ваші резюме!


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель