Помічник/ця бухгалтера (стажиста)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
VChernenka

Vacancy_dfrfycsz(7)
Помічник/ця бухгалтера (стажиста)

Громадська спілка «Фонд підтримки реформ в Україні» — незалежна неурядова спілка, заснована у 2015 році.

Першочерговою метою є сприяння розвитку України та зростанню благополуччя її громадян шляхом надання підтримки у розробці та впровадженні реформ в Україні.

Основне завдання  помічника (помічниці) бухгалтера (стажиста)

Під безпосереднім керівництвом головного бухгалтера Фонду помічник (помічниця) головного бухгалтера (стажист) підтримує Фонд у реалізації проєктів, що фінансуються міжнародними спонсорами та окремими українськими та іноземними організаціями.

Основні функціональні обов’язки помічника/ці бухгалтера (стажиста)

Допомога головному бухгалтеру, включаючи:

  • Участь в підготовці звітності;
  • Участь у проведенні інвентаризації та складання супутніх документів;
  • Підготовка первинної документації з виконавцями, ведення документообігу організації та проєктів, ведення реєстрів;
  • Контроль за наявністю первинних документів;
  • Допомога в підготовці та здійсненні платежів;
  • Проведення первинних документів в BAS.

Підтримка проєктів організації з  фінансових питань:

  • Забезпечення відповідності проєктів процедурам закупівель;
  • Контроль за використанням бюджетів проєктів;
  • Забезпечення своєчасного фінансового звітування відповідно до вимог проєктів;
  • Керування платежами постачальникам та контроль наявності супровідної документації, включаючи цінові пропозиції відповідно до процедур закупівель;
  • Регулярна координація дій з керівництвом організації та своєчасне надання оновлень з питань фінансів та операцій;
  • Надання інформаційно-консультаційної підтримки координаторам та виконавцям проєктів з приводу проведення розрахунків та оформлення фінансових документів.
  • Координація закупівлі обладнання, підбір товарів, специфікацій, підготовка договорів та комунікація з постачальниками.

- Організація та забезпечення адміністративної підтримки роботи офісу: контроль за функціональністю приміщення (закупівля води, канцтоварів, предметів побутової хімії для офісу), контроль та забезпечення оплати послуг, що забезпечують роботу офісу, в тому числі оренди офісу, телефону, комунальних платежів, тощо.

- Організація діловодства та документообігу.

Вимоги до кандидатів/кандидаток:

  • вища освіта/ розглядатимуться студенти, що мають навички роботи на даній або аналогічній посаді;
  • бажано досвід роботи на аналогічній посаді;
  • хороші аналітичні, організаційні та комунікативні здібності;
  • знання основ діловодства;
  • хороші навички міжособистісного спілкування, включаючи хорошу координацію та ефективну комунікацію із зацікавленими сторонами;
  • знання англійської мови на рівні не нижче рівня Intermediate;
  • знання офісних комп’ютерних програм.

Посада передбачає повну або часткову зайнятість. Залежно від досвіду роботи, організація може розглядати кандидатів з можливістю працювати дистанційно. Умови зайнятості та оплати праці обговорюються на співбесіді.

Організація залишає за собою право запрошувати на співбесіду тільки відібраних кандидатів. Якщо підходящого кандидата/кандидатку буде знайдено раніше, вакансія буде закрита до закінчення терміну дії оголошення.

Якщо Вас зацікавила дана вакансія, надсилайте резюме  із зазначенням бажаного рівня оплати на адресу: [email protected], вказавши у темі листа: Резюме помічник/ця бухгалтера (стажист).

Кінцевий термін подачі аплікаційних документів: 31 липня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Gender Equity and Social Inclusion (GESI) Advisor/ Радник/ця з гендерної рівності та соціальної інтеграції

Координатор/ка 4-5 когорти молодіжних центрів у проєкт

Фахівець/чиня із питань захисту

Фахівець/чиня з адміністрування проєктів

Провідний фахівець/чиня з комунікацій

Асистент/ка проєкту