Помічник директора (офіс менеджер) для Харківського Центру розвитку місцевого самоврядування

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Марія

lgdc_logo_
Помічник директора (офіс менеджер) для Харківського Центру розвитку місцевого самоврядування

Для Харківського відокремленого підрозділу установи “Центр розвитку місцевого самоврядування” ми шукаємо помічника директора (офіс менеджера) при повній зайнятості в м. Харків.

За останні кілька років Україна розробила і прийняла різні закони на користь амбітної реформи децентралізації, яка перекроює відношення на національному, регіональному та місцевому рівнях. На підтримку нашого регіонального офісу в місті Харків, ми шукаємо високо вмотивованого, організованого та інноваційного помічника для вирішення питань, пов’язаних з утриманням та організацією роботи нашого офісу та на додаток для підтримки тісної співпраці та координації з Київським офісом.

Сфери нашої особливої уваги включають в себе:
– Підтримка ефективної роботи відокремленого підрозділу (координація нарад співробітників, документація і подача заявок, пошук інформації в інтернеті, листування);
– Тісна співпраця з Центральним офісом Установи в м. Київ;
– Сприяння в організації поїздок і бухгалтерського обліку (планування, замовлення та викуп квитків, бронювання готелів, підготовка всіх відповідних документів, звіти і т.п.);
– Підтримка в організації та матеріально-технічної підготовки заходів, таких як семінари, тренінги, візити делегацій і конференцій в регіоні;
– Підготовка контрактів та закупівель офісного матеріалу і т.п.;
– Переклад документів та під час зустрічей з української на англійську.

Кваліфікаційні вимоги:
– Повна вища освіта;
– Не менш 2 років досвіду роботи на аналогічній посаді;
– Досвід у здійсненні закупівель ( для потреб офісу);
– Досвід з організації заходів та відряджень, подорожей;
– Достатній рівень володіння англійською мовою;
– Хороші навички роботи з комп’ютером.

Вважаються додатковою перевагою:
– Досвід роботи в міжнародних організаціях;
– Надійність, конфіденційність, гнучкість і стресостійкість;
– Високий ступінь лояльності, самоорганізації і мотивації.

Наша організація є роботодавцем рівних можливостей і пропонує привабливі умови роботи з можливостями для підвищення кваліфікації.

Ми з нетерпінням чекаємо Ваше резюме та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді на наступну електронну адресу: [email protected].

Останній день подачі резюме 13 червня 2019 р.


Останні публікації цього розділу:

Адвокат/ка (супервізор/ка параюридичного проєкту)

Проєктний/а менеджер/ка першого урбаністичного дослідження Луцька Urban Vision Lutsk

Координатор/-ка Хабу соціальних послуг для ВПО

Координатор/-ка команди з невідкладної грошової допомоги (зі знанням англійської мови)

Спеціаліст/ка з маркетингу / Marketing Specialist

Вакансія: Finance Grants Associate