ОПОРА шукає аналітика та менеджера проекту «Портал відкритих даних Верховної ради України»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Неприбуткова неурядова організаціяВсеукраїнська громадська організація «Громадянська мережа «ОПОРА» оголошує відкритий тендер (конкурс) на посаду аналітика та менеджера проекту «Портал відкритих даних Верховної ради України».

Проект реалізується за підтримки Програми розвитку ООН в Україні.

Підготувати пропозиції необхідно згідно вимог конкурсного опису.

Вимоги до аналітика

  • знання законодавства, національних та міжнародних парламентських практик, відкритих даних,
  • вміння обробляти відкриті дані,
  • вміння інтерпретувати та аналізувати відкриті дані,
  • здатність самостійно висувати гіпотези та проводити дослідження,
  • вміння документувати хід роботи, виявляти сильні та слабкі сторони,
  • вміння працювати в команді,
  • вища освіта, досвід аналітичної роботи та вміння писати тексти (українською, володіння англійською мовою є перевагою)
  • відповідальність та здатність працювати у стислі терміни.

Основні обов’язки аналітика

  • аналітичний супровід проекту,
  • комунікація зі сторонами проекту щодо створення Порталу, карток відкритих даних,
  • робота над створення карток відкритих даних Порталу,
  • робота з відкритими даними Порталу,
  • підготовка аналітичних матеріалів по відкритим парламентським даним, міжнародному досвіду,
  • участь у розробці друкованої продукції (брошури) та відео-ролику для проекту,
  • участь у розробці програми тренінгів,
  • участь в написанні звіту.

Вимоги до менеджера

  • вміння організаційно забезпечити роботу команди проекту,
  • вміння якісно архівувати та документувати робочий процес,
  • базові навички роботи з відкритими даними та їх аналізу,
  • здатність планувати та визначати пріоритети у роботі,
  • організаторські здібності,
  • хороші комунікативні навички,
  • вища освіта, досвід менеджменту проектів, вміння писати тексти (українською, володіння англійською мовою є первагою),
  • вміння працювати в команді, працювати у стислі терміни.

Основні обов’язки менеджера

  • менеджмент, координація та впровадження Проекту,
  • комунікація з донором, партнерами проекту,
  • вирішення адміністративних завдань в рамках Проекту,підтримка поточної діяльності і документообігу (між командою, розробниками, Апаратом ВРУ)
  • контроль над виконанням розробником Порталу поставлених перед ним завдань та постійна комунікація щодо деталей розробки,
  • забезпечення вчасного виконання всіх завдань проекту,
  • робота з аналітиком над підготовкою медіа-матеріалів
  • менеджмент розробки друкованої продукції (брошури) для проекту,
  • розробка програми тренінгів,
  • забезпечення медійної підтримки проекту, зокрема присутності у соціальних мережах, публікація новин по проекту,
  • організація публічних заходів і тренінгів,
  • віповідальність за здійснення поточного моніторингу виконання проект
  • участь в написанні звіту
  • інші менеджерські функції.

Вимоги до постачальника:

  1. Форма реєстрації ФОП;

Кінцевий термін

Кінцевий термін подачі заявок 11грудня 2015 р.

Подання заявок

Пропозиції повинні бути доставлені в офіс «ОПОРИ» кур’єром, поштою, факсом або електронною поштою.

Конакти: 

Контактні особи: Хорунжий Юрій

Телефон/факс: +380442862670

E-mail: [email protected]

Адреса: Київ, вул.. Підвисоцького 10/10, офіс 3


Останні публікації цього розділу:

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій

Фахівець/чиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer