ОПОРА продовжує конкурс на посаду івент-менеджера/ки & адміністратора/ки офісу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
zhemchuzhnykova

64a27efb1fa87151441828
ОПОРА продовжує конкурс на посаду івент-менеджера/ки & адміністратора/ки офісу

Громадянська мережа ОПОРА продовжує конкурс на посаду інвент-менеджера/ки & адміністратора/ки офісу.

Основні обов’язки:

1. ​Комплексна організація заходів:

  • Розробка концепцій спільно з ініціатором заходу
  • Розробка бюджету спільно з ініціатором заходу
  • Підбір локації проведення заходу
  • Комунікація та координація з постачальниками ( з адміністрацією локації, постачальниками технічного забезпечення, послуг кейтерингу)
  • Забезпечення укладання договорів з постачальниками
  • Контроль за виконанням робіт підрядників
  • Бронювання готелів ресторанів, трансферів, підготовка інструкцій для учасників заходу щодо логістики, підключення онлайн чи інших аспектів
  • Ведення документообігу та контроль оплати рахунків
  • Узгодження заходу та комунікація з бухгалтерією, юристами та комунікаційниками ОПОРИ
  • Упорядкування звітності, статистики за підсумками заходу

2. Забезпечення поточної роботи офісу:

  • Поточне документування та облік вхідної-вихідної документації і кореспонденції
  • Забезпечення офісу витратними матеріалами, їх закупівля
  • Розподіл матеріальних засобів, їх контроль та звітування щодо обігу

3. Організація та проведення заходів в рамках програмної діяльності:

  • Підготовка та організація технічної частини заходів в рамках програмної діяльності організації
  • Контроль за наданням послуг з боку постачальників товарів та послуг, необхідних для організації заходів і подій
  • Координація процесу укладання угод з постачальниками послуг, контроль надання з їх боку документів
  • Бронювання приміщень, організація трансферів, підключення онлайн, підготовка інструкцій для виконавців
  • Звітність та документування проведення події.

Вимоги до кандидата:

  • Досвід роботи інвент-менеджером не менше 1 року
  • Володіння українською та англійською мовами на рівні не нижче В2
  • Навички оперативного і довгострокового планування
  • Високі комунікативні та організаційні навички
  • Високий рівень стресостійкості та вміння вирішувати конфлікти
  • Відповідальність і пунктуальність
  • Вміння результативно взаємодіяти з командою
  • Вміння прораховувати бюджет
  • Наявність особистої бази перевірених локацій та постачальників
  • Знання основ діловодства
  • Знаходження в Києві

Ми гарантуємо конкурентну оплату, яка залежить від результатів співбесіди та попереднього досвіду кандидата/тки.

Якщо вас зацікавила пропозиція, надсилайте резюме в листі з темою «Інвент-менеджер/ка & адміністратор/ка офісу» на адресу [email protected] до 20 серпня 2023 року. 

 

 


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель