Оператор/-ка психологічної підтримки інформаційного центру
ЗАВЕРШЕНО
Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Оператора/-ки психологічної підтримки Інформаційного Центру Національного комітету ТЧХУ
Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.
Інформаційний центр Товариства Червоного Хреста України – проект, який створений для допомоги людям в потребі. Бенефіціари звертаються до нас за інформаційною підтримкою та консультацією щодо отримання різних видів допомоги.
Бажаєте використати свої комунікативні та професійні навички для допомоги людям?
Будемо раді вітати Вас в нашому дружньому колективі!
Вимоги до кандидата:
- Наявність вищої освіти за напрямом «Психологія»;
- Вільне володіння українською мовою;
- Досвід надання психологічної підтримки та проведення психологічного консультування (мінімум 2 роки);
- Знання кризової психології;
- Навички надання першої психологічної допомоги;
- Досвід роботи в кол-центрах (бажаний);
- Досвід роботи з CRM-системами (бажаний);
- Досвід роботи з громадськими / неприбутковими організаціями (буде перевагою);
- Відмінні комунікативні навички;
- Здатність справлятися зі стресом, психологічна стійкість;
- Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація, гнучкість;
- Неухильне дотримання основоположних принципів Червоного Хреста;
- Відповідальність, ретельність, увага до деталей;
- Бажання та готовність допомагати людям;
- Знання іноземної мови (бажане);
Основні обов’язки:
- Надання дистанційної психологічної допомоги та психосоціальної підтримки населенню;
- Прийом вхідних дзвінків;
- Інформаційна підтримка населення;
- Обслуговування гарячої лінії – робота зі скаргами та побажаннями;
- Надання бенефіціарам інформації про ТЧХУ: послуги, програми і т.д.;
- Внесення даних до CRM-системи;
- Реєстрація зворотного зв’язку від отримувачів допомоги та громад;
- Надання психосоціальної та супервізійної підтримки для операторів (за потреби);
- Здійснення вихідних дзвінків;
- Ведення бази бенефіціарів;
- Обробку звернень по електронній пошті;
- Обробку звернення по веб чатам;
- Обробку звернень в соціальних мережах та месенджерах (Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook, Instagram);
- Дотримання правил субординації та внутрішнього розпорядку роботи у офісі;
- Наставництво;
- Проходження всіх необхідних навчань;
- Підготовка звітності за результатами роботи.
Додаткові обов’язки:
- Вести активну роботу по досягненню цілей ТЧХУ
- Дотримуватися принципів Червонохресного руху та працювати відповідно до них
- Виконувати будь-які інші, пов’язані з роботою завдання та обов’язки за дорученням безпосереднього керівника
Товариство Червоного Хреста України пропонує:
- Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
- Працевлаштування згідно КЗпП;
- Своєчасну виплату заробітної плати;
- Дружній і згуртований колектив однодумців;
- Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами;
- Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України
Місце роботи – Львів. Випробувальний термін – 3 місяці.
Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.