Оператор/-ка психологічної підтримки інформаційного центру

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Оператора/-ки психологічної підтримки Інформаційного Центру Національного комітету ТЧХУ

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.

Інформаційний центр Товариства Червоного Хреста України – проект, який створений для допомоги людям в потребі. Бенефіціари звертаються до нас за інформаційною підтримкою та консультацією щодо отримання різних видів допомоги.

Бажаєте використати свої комунікативні та професійні навички для допомоги людям?

Будемо раді вітати Вас в нашому дружньому колективі!

Вимоги до кандидата:

  • Наявність вищої освіти за напрямом «Психологія»;
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Досвід надання психологічної підтримки та проведення психологічного консультування (мінімум 2 роки);
  • Знання кризової психології;
  • Навички надання першої психологічної допомоги;
  • Досвід роботи в кол-центрах (бажаний);
  • Досвід роботи з CRM-системами (бажаний);
  • Досвід роботи з громадськими / неприбутковими організаціями (буде перевагою);
  • Відмінні комунікативні навички;
  • Здатність справлятися зі стресом, психологічна стійкість;
  • Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація, гнучкість;
  • Неухильне дотримання основоположних принципів Червоного Хреста;
  • Відповідальність, ретельність, увага до деталей;
  • Бажання та готовність допомагати людям;
  • Знання іноземної мови (бажане);

Основні обов’язки:

  • Надання дистанційної психологічної допомоги та психосоціальної підтримки населенню;
  • Прийом вхідних дзвінків;
  • Інформаційна підтримка населення;
  • Обслуговування гарячої лінії – робота зі скаргами та побажаннями;
  • Надання бенефіціарам інформації про ТЧХУ: послуги, програми і т.д.;
  • Внесення даних до CRM-системи;
  • Реєстрація зворотного зв’язку від отримувачів допомоги та громад;
  • Надання психосоціальної та супервізійної підтримки для операторів (за потреби);
  • Здійснення вихідних дзвінків;
  • Ведення бази бенефіціарів;
  • Обробку звернень по електронній пошті;
  • Обробку звернення по веб чатам;
  • Обробку звернень в соціальних мережах та месенджерах (Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook, Instagram);
  • Дотримання правил субординації та внутрішнього розпорядку роботи у офісі;
  • Наставництво;
  • Проходження всіх необхідних навчань;
  • Підготовка звітності за результатами роботи.

Додаткові обов’язки:

  • Вести активну роботу по досягненню цілей ТЧХУ
  • Дотримуватися принципів Червонохресного руху та працювати відповідно до них
  • Виконувати будь-які інші, пов’язані з роботою завдання та обов’язки за дорученням безпосереднього керівника

Товариство Червоного Хреста України пропонує:

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами;
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України

Місце роботи – Львів.
Випробувальний термін – 3 місяці.

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"

Юрист/ка-аналітик/иня в Правозахисний центр "Принцип"

Асистент/ка проєктного менеджера в Правозахисний центр "Принцип"

Психолог/иня у Центр підтримки жінок Ржищівської громади