Оператор(ка) гарячої лінії Інформаційного центру (психосоціальна підтримка)
ЗАВЕРШЕНО
Національний Комітет Товариства Червоного Хреста України оголошує конкурс на посаду Оператор гарячої лінії Інформаційного центру (психосоціальна підтримка)
Вимоги:
- Вища освіта у сфері психології/соціальної роботи чи інша відповідна.
- Розуміння особливостей надання першої психологічної допомоги.
- Не менше 3 років досвіду роботи в кол-центрах.
- Навички роботи з CRM-системами (Bitrix24).
- Знання кризової психології, вміння надавати першу психологічну телефону віддалено.
- Відмінні комунікаційні навички.
- Здатність справлятися зі стресом, психологічна стійкість.
- Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація.
- Неухильне дотримання основоположних принципів Червоного Хреста.
- Вільне володіння українською мовою, іноземною – на середньому рівні та вище.
- Відповідальність, ретельність, увага до деталей
Буде перевагою:
- Досвід роботи з громадськими / неприбутковими організаціями.
- Попередній досвід проведення офлайн/онлайн консультацій.
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків, здійснення вихідних дзвінків.
- Реєстрація зворотного зв’язку від отримувачів допомоги та громад.
- Надання релевантної інформації щодо поточної діяльності ТЧХУ.
- Надання дистанційної першої психологічної допомоги та психосоціальної підтримки населенню.
- Внесення даних до CRM-системи.
- Реєстрація зворотного зв’язку від отримувачів допомоги та громад.
- Участь у розробці скриптів.
- Підготовка звітності за результатами роботи.
Постійне місце роботи: м. Львів
Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати за адресою: [email protected] до 28.03.2022 року.
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.