Офіс-менеджер

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


OfficeManager
Офіс-менеджер

Ти організований(а), відповідальний(а), комунікабельний(а)? Готовий(а) працювати над малими задачами і рости й розвиватися в команді? Хочеш працювати в організації, що реалізовує проєкти у галузі співробітництва задля розвитку України? Тоді долучайся до нас!

На дану вакансію може претендувати особа з інвалідністю за умови надання довідки МСЕК, яка не містить обмежень на роботу, яку доведеться виконувати цій особі. 

Основне завдання: підтримка діяльності офісу Представництва

Робочий час: повний (пн-пт)  

Умови роботи: трудовий договір (тримісячний випробувальний термін*) 

* виняток – особа з інвалідністю, направлена на роботу відповідно до рекомендацій МСЕК (відповідно до ч. 3 ст. 26 КЗпП

Вимоги: 

  • Вміння користуватися програмами Excel, Word, MS Teams;
  • Вміння працювати в команді з використання «хмарних технологій»;
  • Мінімум два роки досвіду роботи на подібній посаді;
  • Володіння українською мовою;
  • Володіння англійською та/або польською мовами – додаткова перевага. 

Обов’язки: 

Ведення кореспонденції: 

  • контакти з клінинговою компанією;
  • отримання поштових відправлень, які адресовані на Представництво;
  • висилання пошти;
  • облік вхідної-вихідної кореспонденції;
  • контакт з фірмою-сервісантом копіювальної та іншої техніки;
  • контакти з пультом охорони та питаннями обслуговування охоронної системи ;
  • отримання доставок та кореспонденції в офісі.

Адміністративно-господарські: 

  • контроль за прибиранням офісу;
  • контроль наявності та замовлення продовольчих і канцтоварів;
  • контроль наявності та замовлення ЗІЗ для працівників офісу;
  • адміністративна підтримка співробітників (копіювання матеріалів, архівування, систематизація);
  • організація та координація робочих зустрічей. 

 

Зацікавлених осіб просимо надіслати резюме (українською мовою) та супровідний лист англійською мовою (максимально 3000 символів) до 26 березня 2021 року на адресу електронної пошти: [email protected].  

 

Інформація про Організацію: 

Представництво Фонду міжнародної солідарності в Україні «Solidarity Fund PL in Ukraine» було засновано в липні 2019 року для сприяння  досягненню мети, цілей і завдань Фонду міжнародної солідарності Республіки Польща «Solidarity Fund PL».  

«Solidarity Fund PL» був заснований в кінці 90-х років з ініціативи Президента Республіки Польща, з метою надання допомоги країнам, що знаходяться на етапі переходу до ринкової економіки та приватного підприємництва, а також підтримки їх економічного, соціального і політичного розвитку. Протягом своєї діяльності Фонд реалізував низку проектів, у тому числі для України, Молдавії, Білорусі, Казахстану та Грузії. 
 
«Solidarity Fund PL in Ukraine» займається підтримкою розвитку демократії та самоврядування в Україні. Ще у 2014 році «Solidarity Fund PL» почав виконувати конкретні завдання в галузі підтримки реформ самоврядування в Україні, що випливають з Меморандуму про співпрацю між Польщею та Україною. 

Згода на обробку персональних даних  

Адміністратором персональних даних є Фонд міжнародної солідарності за місцем знаходження у Варшаві, вул. Володийовського 69 а, 02-276 Варшава. Згода на обробку персональних даних  є добровільною, але необхідною для участі у підборі та працевлаштуванні на підставі ст. 6 пункту 1b GDPR. Персональні дані обробляються Фондом лише для здійснення процесу підбору персоналу. Дані зберігатимуться лише протягом усього процесу підбору персоналу. У вас є право відкликати згоду в будь-який час, однак відкликання цієї згоди не впливає на законність обробки, яка була зроблена на підставі згоди до її виведення. Зняття згоди припиняє обробку даних. Ви маєте право подати скаргу до наглядового органу, тобто Президента Управління захисту персональних даних у Варшаві. Адміністратор призначив Інспектора із захисту персональних даних, з яким можна зв’язатися через електронну пошту [email protected] у справі будь-якого питання, що стосується обробки персональних даних Адміністратором.  

Примітка! 

Якщо погоджуєтеся брати участь у майбутніх наборах персоналу, які будуть здійснюватися Фондом міжнародної солідарності, прохання додати в резюме наступний параграф: «Надаю свою згоду на обробку персональних даних, що містяться в резюме та листі, лише для внутрішнього використання Фондом міжнародної солідарності, і лише з метою участі у майбутніх наборах персоналу»  

Офіс-менеджер – завантажити


Останні публікації цього розділу:

Бухгалтер/ка

Експерти(-ки) у Команду підтримки відновлення та реформ Державного Агентства Відновлення та розвитку інфраструктури України

Конкурс продовжено: ГС “Українська мережа за права дитини” шукає спеціаліста(-ку) із захисту прав дитини

Юридичний(-а) радник(-ця) Програми “Прозорі міста”

Фасилітатор(-ка), м.Запоріжжя

Асистент/ка з грантів / Grants Assistant