Начальник/ця сектору управління ризиками

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Вакансія_консультант з координації 27.09
Начальник/ця сектору управління ризиками

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує  конкурс на посаду  Начальник сектору управління ризиками

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.

 

МЕТА РОБОТИ

Координація питань пов’язаних з функцією управління ризиками, запровадження стандартів серед працівників, контроль виконання протоколів та процедур з  управління ризиками у діяльності організації.

 

Основні обов’язки:

  • Координація дій працівників та керівників підрозділів (учасників процесу управління ризиками) для забезпечення відповідності корпоративним вимогам та виконання корпоративних програм з управління ризиками;
  • Забезпечення дотримання вимог щодо заповнення єдиного реєстру ризиків та реєстру ризик-інцидентів, включаючи процеси збору, зберігання та обміну інформацією, надання звітності про ризики, ризик-фактори та заходи щодо їх управління;
  • Підтримка в актуальному стані єдиного реєстру ризиків;
  • Надання методологічної підтримки структурним підрозділам НК ТЧХУ у процесі управління ризиками та можливостями;
  • Підготовка проектів локальних нормативних документів, що регулюють функціонування системи управління ризиками, розробка пропозицій щодо їх зміни;
  • Аналіз діяльності підрозділів з метою виявлення та оцінки ризиків досягнення цілей та виконання стратегії НК ТЧХУ;
  • Надання пропозицій щодо заходів впливу на ризики для забезпечення досягнення цілей НК ТЧХУ,
  • Підготовка пропозицій щодо оптимізації бізнес-процесів з метою мінімізації ризиків;
  • Моніторинг виконання власниками ризиків планів дій із мінімізації ризиків;
  • Проведення навчання, інструктажів, надання методичної допомоги та контролю знань, навичок та умінь працівників НК ТЧХУ з питань управління ризиками;
  • Погодження проектів положень про структурні підрозділи, працівники яких задіяні в процесі управління ризиками, та посадових інструкцій працівників, які є учасниками системи управління ризиками, за необхідності ініціювання внесення необхідних змін та доповнень до положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій;
  • Сприяння підвищенню рівня ризик-культури НК ТЧХУ.

 

Додаткові обов’язки/Additional Tasks:                               

  • Вести активну роботу по досягненню цілей ТЧХУ
  • Дотримуватися принципів Червонохресного руху та працювати відповідно до них
  • Виконувати будь-які інші, пов’язані з роботою завдання та обов’язки за дорученням безпосереднього керівника

Навички та кваліфікація:

  • Диплом університету або еквівалент
  • Наявність сертифікатів в сфері ризик-менеджменту (ISO3100x тощо) буде перевагою
  • Досвід роботи у сфері управління ризиками не менше двох років
  • Досвід розробки документів, що регламентують управління ризиками
  • Знання принципів моделювання та опису бізнес-процесів, розуміння життєвого циклу управління бізнес-процесами, а також управління змінами в рамках безперервного покращення бізнес-процесів буде плюсом
  • Досвід підготовки звітності щодо стану управління ризиками буде плюсом
  • Базові знання принципів управління операційним ризиком (класифікація подій операційного ризику, внутрішній контроль, управління безперервністю бізнесу);
  • Володіння методологією з управління ризиками, проведення оцінювання ризиків, розроблення та впровадження внутрішніх контролів
  • Хороші комунікативні навички
  • Сильні аналітичні здібності в сфері безпеки як плюс
  • Гарна розмовна та письмова українська мова
  • Розмовна та письмова англійська мова буде перевагою.

Ключові особисті якості

  • Спілкування
  • Співпраця та робота в команді
  • Вміння приймати рішення
  • Відмінні навички міжособистісного спілкування
  • Вміння організовувати свою роботу та час

 

Товариство Червоного Хреста України пропонує:

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України

Робоче місце: Київ

Випробувальний термін – 3 місяці.

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка