Начальник відділу підтримки клієнтів та супроводу проектів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
EE Fund

вакансія
Начальник відділу підтримки клієнтів та супроводу проектів

Державна установа ‘Фонд енергоефективності’ запрошує прийняти участь у конкурсному доборі на посаду начальника відділу підтримки клієнтів та супроводу проектів.

Основні обов’язки:

  • Здійснює керівництво діяльністю відділу підтримки клієнтів та супроводу проектів (далі – відділ).
  • Розробляє, організовує та підтримує процеси обробки заявок на часткове відшкодування вартості заходів з енергоефективності (далі – заявки), супроводу проектів та підтримки Заявників/ Бенефіціарів Фонду в межах Програми Фонду.
  • Бере участь у розробленні процедур Фонду з обробки заявок.
  • Бере участь у розробці нормативної бази, що стосується супроводження операцій, пов’язаних з обробкою заявок, супроводом проектів та підтримкою Заявників/ Бенефіціарів Фонду в межах Програми Фонду.
  • Бере участь у розробці процедур і розробці документів, в рамках договору про співфінансування з партнерами Фонду, що стосується супроводження операцій, пов’язаних з обробкою заявок.
  • Розробляє перспективні і річні плани роботи відділу.
  • Забезпечує виконання правил і заходів системи внутрішнього контролю Фонду.
  • Оформляє документи, необхідні для діяльності відділу.
  • Співпрацює з іншими підрозділами Фонду для досягнення спільних цілей.

Вимоги:

  • Повна вища освіта відповідного напряму підготовки «Менеджмент» (магістр, спеціаліст) або в галузі інженерії, будівництва, або інша спеціальність за спорідненим напрямом.
  • Загальний досвід роботи не менше 7-ми років.
  • Досвід роботи на керівних посадах не менше 5-ти років.
  • Знання законодавства України та інших нормативних документів: Закон України «Про Фонд енергоефективності», Закон України «Про енергетичну ефективність будівель», Програма підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» та всіх її складових частин з додатками.
  • Досвід стратегічного планування та прогнозування, здатність до самостійного прийняття рішень.
  • Досвід ведення переговорів, вміння переконувати.
  • Досвід створення «з нуля» нових підрозділів.
  • Володіння методами управління персоналом.
  • Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; робота з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Outlook Express, Power Point), системами CRM.
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Бажано знання англійської мови

Умови:

  • Трудові відносини з начальником відділу підтримки клієнтів та супроводу проектів оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору).
  • Очікуваний рівень заробітної плати – 45,500 гривень на місяць (до оподаткування).
  • Строк подачі документів: до 24:00 03 січня 2021 року.

Подання документів

Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою заяву щодо бажання взяти участь у конкурсі.

До заяви додається:

  • біографічна довідка (резюме);
  • копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
  • копія документа про вищу освіту;
  • згода на обробку персональних даних;
  • мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
  • рекомендації (за наявності).

Зразки документів для заповнення знаходяться за посиланням.

Документи для участі в конкурсі відправляються на електронну адресу. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.

Етапи конкурсного добору:

  1. Прийом документів;
  2. Письмове ситуаційне завдання;
  3. Співбесіда з конкурсною комісією;
  4. Співбесіда з Дирекцією;
  5. Схвалення Наглядовою радою.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель