Молодший/а фахівець/чиня з управління інформацією / Information Management Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Датська рада у справах біженців (ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка просуває та підтримує довгострокові рішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі. 

ДРБ працює в Україні з 2014 року, штат ДРБ вже налічує понад 650 співробітників в Україні та продовжить значне розширення у 2024 році, для швидкого реагування на надзвичайну ситуацію в секторах соціального захисту, забезпечення засобами до існування, забезпечення житлом та непродуктовими наборами, гуманітарного розмінування та миробудівництва (гуманітарне розмінування), шляхом прямого втручання та підтримки вповноважених осіб та громадських організацій (ГО). ДРБ й надалі впроваджуватимуть свій набір довгострокових рішень для вирішення проблем в рамках обставин, що змінюються.

Наразі ДРБ шукає висококваліфікованого Молодшого фахівця з управління інформацією для роботи в офісі у Києві.

Загальні цілі посади:

  • Відповідає за управління та координацію системи управління інформацією програм ДРБ, включаючи управління інформацією та підтримку бази даних для колег по програмі.
  • Звітування, архівування та підтримка інших потреб у зборі та введенні даних.
  • Координація з ДРБ на місцях і програмним персоналом для підтримки всіх потреб управління інформацією та моніторингу.

Географічне охоплення: Україна

Ця посада орієнтована на країну й забезпечує дотримання процедур і вказівок ДРБ всередині країни. Посада сприяє розробці стратегій країни, які перетворюються на плани дій та повсякденні завдання. Посада забезпечує підтримку та/або технічне керівництво операціями в країні під час контролю за діяльністю в країні.

Вашими основними обов’язками будуть:

  • Надавати підтримку розробці інструментів збору даних.
  • Тісно співпрацювати з командами програм, щоб зрозуміти їхні потреби й активно сприяти стандартизації та глобальній інтеграції стратегії управління інформацією (IM).
  • Перевіряти якість зібраних даних, негайно усуваючи розбіжності або нерелевантну інформацію, а також зв’язуватися з відповідними відділами, щоб забезпечити точність даних.
  • Проводити аналіз даних і визначати відповідні змінні, тенденції та закономірності, надаючи цінну інформацію для прийняття обґрунтованих рішень.
  • Забезпечити узгодженість у широкому спектрі інструментів збору даних, щоб уникнути дублювання чи двозначності.
  • Виконувати щотижневі перевірки якості даних бази даних, повідомляючи про будь-які проблеми та зміни координатору з питань управління інформацією.
  • Підтримувати подання даних до кластера укриття SIDAR.
  • Надавати підтримку командам у використанні програми InfoPortal та інших інструментів збору даних шляхом ефективного навчання.
  • Допомагати в управлінні SharePoint, зокрема, в оптимізації контролю доступу для запобігання витоку даних.
  • Підтримувати процес дедуплікації коштів на платформі WFP.
  • Сприяти розробці та впровадженню плану розповсюдження всіх інформаційних продуктів, включаючи визначення стандартних операційних процедур для надання дозволу на випуск інформаційних продуктів.

Необхідний досвід та компетенції:

  • 2 роки відповідного досвіду на національному або міжнародному рівні в управлінні інформацією, управлінні базами даних і картографії.
  • Знання різних методологій збору даних і підтверджена здатність аналізувати статистичну інформацію.
  • Підтверджені здібності до збору даних, компіляції, аналізу та звітності, а також уміння писати чітко та лаконічно й ефективне усне спілкування.
  • Перевірені навички управління інфографікою.
  • Високий рівень володіння англійською мовою.
  • Вільне володіння місцевою мовою.

Усі ролі ДРБ вимагають від співробітників володіти основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів
  • Співпраця: залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку
  • Ініціативність: спроможність брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій
  • Спілкування: слухати і говорити ефективно і чесно

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування.
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170263&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true  

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Кінцевий термін подачі заявок: 18 лютого 2024


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій