Молодший/а фахівець/чиня з питань безпеки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
anna.sharanevych

vacancy_dfrfycsz_111111 prostirjob
Молодший/а фахівець/чиня з питань безпеки

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідним агентством із захисту, адвокації та просування довгострокових рішень для населення, яке постраждало від переміщення.

ДРБ працює в Україні з 2014 року, наразі в ДРБ працює понад 800 співробітників в Україні і у 2023 році організація продовжить значне розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації у сферах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла/непродовольчих товарів, гуманітарного роззброєння та розбудови миру (гуманітарна протимінна діяльність), шляхом прямого втручання, підтримувати організації громадянського суспільства (ОГС) та партнерство з ОГС.

Наразі DRC шукає молодшого фахівця з питань безпеки для роботи в місті Суми з частими відрядженнями у межах Сумської області.

Ця посада підпорядковуватиметься Менеджеру з адміністративно-господарської діяльності офісу ДРБ у м. Суми.

Основні обов’язки:

  • Допомагати у впровадженні систем управління ризиками безпеки в ДРБ (SRMS) під технічним наглядом.
  • Здійснювати моніторинг інформаційних мереж і відповідно оновлювати «Світлофорну систему».
  • Здійснювати проактивний моніторинг MOSS та надавати рекомендації щодо покращення/впровадження основних змін.
  • Проводити брифінги та надавати актуальну інформацію про стан справ команді з питань безпеки.
  • Проводити брифінги та надавати актуальну інформацію команді з безпеки.
  • За підтримки технічних спеціалістів доводити до відома співробітників, для яких англійська мова не є рідною, Стандартні операційні процедури (СОП), Плани дій у надзвичайних ситуаціях (ПДНС), оцінки загроз та інші політики з питань безпеки.
  • Оцінювати потенційний вплив контексту, що змінюється, на програмну діяльність ДРБ.
  • Створювати мережу місцевих контактів для більш глибокого розуміння контексту.
  • Надавати підтримку в оцінці безпеки на місці та визначенні нових офісних приміщень, гостьових будинків, складів та інших об’єктів за потреби. Це може включати регулярний аудит безпеки, наприклад, перевірку вогнегасників, запасів засобів безпеки, аптечок, засобів екстреного зв’язку, елементів фізичної безпеки (MOSS) тощо.
  • Надавати підтримку в проведенні оцінки ризиків безпеки (SRAs).
  • Проводити інструктажі до/після прибуття для нових співробітників (національних та міжнародних).
  • Реагувати на інциденти, зокрема, IMT та CMT.
  • Надавати підтримку в управлінні інформаційним порталом з питань безпеки в ДРБ (SharePoint), забезпечуючи його актуальність, релевантність і доступність для широкого кола користувачів.
  • Сприяти у проведенні тренінгів з техніки безпеки для персоналу.
  • Будь-які інші обов’язки, пов’язані з характером роботи, за вказівкою керівника.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Університетська освіта: вища освіта.
  • Досвід роботи: 2+ роки професійного досвіду.
  • Мови: бажаний високий рівень володіння англійською мовою.
  • Комп’ютерна грамотність: впевнений користувач MS Word, Excel, PowerPoint та Outlook.
  • Володіння MS Word, Excel та PowerPoint.
  • Вільне володіння українською мовою, як письмовою, так і усною.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 12 місяців, включаючи 3-місячний випробувальний термін. Можливе поновлення залежно від результатів роботи та фінансування.
  • Призначення місця роботи: місто Суми
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Медичне страхування

Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подання Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 21.10.2024.

Форма для подання заявки.

Ми залишаємо за собою право проводити подальші співбесіди до закінчення терміну подачі заявок.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель